Przetargi.pl
Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności”, Zadanie Nr 2: „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”

Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, Gen. Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
    Gen. Hallera 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
    REGON: 87111869000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności”, Zadanie Nr 2: „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dla: Zadania Nr 1: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności” stanowi m. in.: przebudowę i rozbudowę części budynku Szkoły Podstawowej nr 3 „B” o zewnętrzną, oddylatowaną klatkę schodową z szybem dźwigowym, wraz z adaptacją pomieszczeń znajdujących się na poziomie +2 dla potrzeb utworzenia Środowiskowego Centrum Aktywności, zakupem i dostawą wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń (zgodnie z załącznikiem nr 11 do niniejszej SIWZ, tj. zestawieniem wyposażenia). Przebudowa pomieszczeń, o których mowa w zdaniu poprzednim będzie polegała na wydzieleniu m. in. dużej sali wielofunkcyjnej z zapleczem (z możliwością podziału na dwie mniejsze sale dydaktyczne przy zastosowaniu ścianki akustycznej), bufetu z szatnią, kompleksu toalet (z podziałem na damską, męską i przystosowaną dla osób niepełnosprawnych), pomieszczenia biurowego dla obsługi z pomieszczeniem socjalnym. Centrum dostosowane zostanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ponadto inwestycja obejmuje także: budowę placu zabaw (wraz z ogrodzeniem) i siłowni zewnętrznej dla seniorów, zakup i dostawę elementów wyposażenia i urządzeń (zgodnie z załącznikiem nr 11 do niniejszej SIWZ, tj. zestawieniem wyposażenia), budowę, a także likwidację ogrodzeń terenu, budowę oświetlenia, zagospodarowanie terenu zieleni (wraz z wykonaniem nasadzeń drzew), a także zagospodarowanie obszaru boiska szkolnego poprzez realizację niezbędnych prac związanych ukształtowaniem powierzchni terenu, budową nawierzchni, realizacją prac towarzyszących związanych z modernizacją istniejących sieci/ przyłączy, wykonaniem odwodnienia terenu zgodnie z załączonymi opracowaniami. Zadania Nr 2: „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B” stanowi m. in.: adaptacja pomieszczeń znajdujących się na poziomie 0 i +1 budynku B na cele przedszkola, rozbiórka istniejącej wewnętrznej klatki schodowej o konstrukcji drewnianej oraz budowa nowej klatki schodowej. Przebudowa pomieszczeń będzie polegała na wydzieleniu m. in.: dodatkowych oddziałów przedszkolnych, składających się z szatni i Sali zabaw, z bezpośrednim dostępem do węzła sanitarnego, wyposażonego w szereg umywalek, brodzik natryskowy i toalety (w tym dostęp do wc z armaturą i urządzeniami przystosowanymi do korzystania przez osoby niepełnosprawne), pomieszczeń cateringu ze zmywalnią, gabinetem dyrektora i pomieszczeń socjalnych. Niniejsza inwestycja obejmuje także zakup i dostawę niezbędnego wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł 00/100), na zasadach i w formach określonych w ustawie Pzp. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca ponosi wszelkie ryzyka związane ze skutecznością wniesienia wadium i konsekwencje jego ewentualnego braku przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, że posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać na rachunek” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wskazanym rachunku. Wydanie dyspozycji dokonania wpłaty nie jest "wpłatą" w rozumieniu przepisu art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, lecz jedynie podjęciem kroków zmierzających do dokonania takiej wpłaty. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SGB Bank Spółdzielczy w Toruniu Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium: Utworzenie ŚCA + Modernizacja budynku SP3”. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w oryginale, opatrzone podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia tj. Gwaranta – wystawcę gwarancji/poręczenia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga, aby z treści tych dokumentów jednoznacznie wynikał fakt, że obejmują one wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Jakiekolwiek zapisy, które zawężają zakres odpowiedzialności gwaranta (lub poręczyciela) w stosunku do formuły zawartej w powołanych przepisach będą uznawane za nieprawidłowe. Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, że z celu gwarancji wadialnej wynika, że musi ona obejmować prawo do zgłoszenia żądania w związku ze zdarzeniem, które nastąpiło w okresie związania ofertą. Mając na względzie powyższe gwarancja wadialna winna zawierać w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest wystawiona gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy. Musi być to także termin, w którym Zamawiający działając bez zbędnej zwłoki będzie mógł zrealizować swe uprawnienie, nawet, jeśli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu okresu związania ofertą. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. Wadium będzie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w ofercie przez Wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: a) W przypadku, gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 ze zm.), dalej „uznk". Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec (oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym), które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. b) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, będzie traktowane, jako potwierdzenie braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp . Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawców. W przypadku oferty wspólnej powyższe oświadczenie powinno dotyczyć każdego z członków konsorcjum. c) Oświadczenie, dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W, o ile jest to wymagane, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca winien dowieść wszelkich okoliczności świadczących nie tylko o tym, iż sam fakt udostępnienia zasobów formalnie miał miejsce, a także okoliczności pozwalające stwierdzić, iż udostępnienie to jest realne, wystarczające i adekwatne dla oceny spełniania danych warunków udziału w postępowaniu. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, który powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informacji czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach