Przetargi.pl
Budowa sali z łącznikiem dla Szkoły Podstawowej Nr 5

Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, Gen. Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
    Gen. Hallera 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
    REGON: 87111869000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali z łącznikiem dla Szkoły Podstawowej Nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: zadania: „Budowa Sali z łącznikiem dla Szkoły Podstawowej Nr 5” stanowi: budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Chełmży, na dz. nr 87/3, 87/8, 88/5, 88/7, 88/9, 89/6, 89/12, 89/21, 89/19, obręb 0016 Chełmża, jedn. ewid. 041501_1 Chełmża. Projektowana inwestycja będzie polegała na budowie sali gimnastycznej dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Chełmży wraz z łącznikiem, łączącym salę z istniejącym budynkiem szkoły. Realizacja inwestycji obejmuje wykonanie sali gimnastycznej jako budynku parterowego z dachem dwuspadowym o kącie pochylenia 15o, krytą płytą warstwową w formie blachodachówki. Wysokość budynku w kalenicy od poziomu terenu: 11,31m. Natomiast łącznik projektuje się jako parterowy z dachem jednospadowym. Dach łącznika o kącie pochylenia 15o, kryty blachodachówką w kolorze czerwieni. Maksymalna wysokość łącznika od poziomu terenu: 7,44m. Projektowane wymiary zewnętrzne sali gimnastycznej to: długość 36,48m; szerokość: 18,48m. Zewnętrzne wymiary łącznika to: długość 18,24m; szerokość: 10,68m. Budynek zaliczany do budynków niskich. Zaprojektowano poziom +/- 0,00 taki sam jak w istniejącym budynku szkolnym, tj. na rzędnej 90,70m.n.p.m. Bryłę planowanego budynku oraz elewacje zaprojektowano tak, aby harmonizowały z istniejącą częścią obiektu szkolnego oraz spełniały pozostałe wymagania zawarte w MPZP. Sala gimnastyczna oraz łącznik wykonane zostaną w technologii tradycyjnej - murowanej. Główne wejścia do budynku szkolnego znajdują się od strony południowej. Przed jednym z wejść zaprojektowano pochylenie terenu o spadku 8%, co umożliwi swobodny dostęp do parteru budynku również osobom niepełnosprawnym. Ponadto, w ramach opracowania uzupełniającego przewidziano budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, umożliwiającej bezpośrednie wejście do sali poprzez łącznik. Ponadto inwestycja zakłada zakup niezbędnego wyposażania obiektu dla poszczególnych pomieszczeń w sprzęt i urządzenia warunkujący prawidłowe funkcjonowanie obiektu, zgodnie z załączoną dokumentacją stanowiącą załącznik nr 11 do niniejszego postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), na zasadach i w formach określonych w ustawie Pzp. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca ponosi wszelkie ryzyka związane ze skutecznością wniesienia wadium i konsekwencje jego ewentualnego braku przed upływem terminu składania ofert.. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, że posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać na rachunek” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wskazanym rachunku. Wydanie dyspozycji dokonania wpłaty nie jest "wpłatą" w rozumieniu przepisu art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, lecz jedynie podjęciem kroków zmierzających do dokonania takiej wpłaty. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SGB Bank Spółdzielczy w Toruniu Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium: Budowa Sali z łącznikiem dla Szkoły Podstawowej Nr 5”. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w oryginale, opatrzone podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia tj. Gwaranta – wystawcę gwarancji/poręczenia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga, aby z treści tych dokumentów jednoznacznie wynikał fakt, że obejmują one wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Jakiekolwiek zapisy, które zawężają zakres odpowiedzialności gwaranta (lub poręczyciela) w stosunku do formuły zawartej w powołanych przepisach będą uznawane za nieprawidłowe. Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, że z celu gwarancji wadialnej wynika, że musi ona obejmować prawo do zgłoszenia żądania w związku ze zdarzeniem, które nastąpiło w okresie związania ofertą. Mając na względzie powyższe gwarancja wadialna winna zawierać w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest wystawiona gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy. Musi być to także termin, w którym Zamawiający działając bez zbędnej zwłoki będzie mógł zrealizować swe uprawnienie, nawet, jeśli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu okresu związania ofertą. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. Wadium będzie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w ofercie przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: a) W przypadku, gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 ze zm.), dalej „uznk". Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec (oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym), które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. b) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, będzie traktowane, jako potwierdzenie braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp . Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawców. W przypadku oferty wspólnej powyższe oświadczenie powinno dotyczyć każdego z członków konsorcjum. c) Oświadczenie, dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W, o ile jest to wymagane, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca winien dowieść wszelkich okoliczności świadczących nie tylko o tym, iż sam fakt udostępnienia zasobów formalnie miał miejsce, a także okoliczności pozwalające stwierdzić, iż udostępnienie to jest realne, wystarczające i adekwatne dla oceny spełniania danych warunków udziału w postępowaniu. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, który powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informacji czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach