POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 173/175
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 372 247
- Data zamieszczenia: 2020-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU
ul. Jana Pawła II 173/175
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 468 372 247
REGON: 75015218900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/pzdit.lowicz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja inwestycji pn.: “Odwodnienie drogi powiatowej nr 2750E w m. Bobrowniki”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Odwodnienie drogi powiatowej nr 2750E w m. Bobrowniki”. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) wykonanie drenażu francuskiego, b) utwardzenie pobocza płytami ażurowymi, c) remont istniejącej studni wraz z przykanalikiem do rowu, d) wymianę istniejącego ścieku podchodnikowego na odwodnienie liniowe, e) odmulenie oraz reprofilację rowu wraz z jego częściowym obrukowaniem, f) przeniesienie istniejącego ogrodzenia. 3) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają: dokumentacja projektowa, składająca się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) o treści odpowiadającej wymogom określonym w pkt 7 ppkt 3 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 6) Oświadczenia i dokumenty o których mowa powyżej mają być ważne na dzień składania ofert. 2. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Urządzenie Placu Różanego w miejscowości Marzenin"
Dodano: 2024-03-26 - ,,Urządzenie Palcu Różanego w miejscowości Marzenin"
Dodano: 2024-03-22 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana nawierzchni tartanowej na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Tetmajera 7 w Skierniewicach”
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice – zamówienie uzupełniające do części VI przedmiotu zamówienia
Dodano: 2023-10-24 - Przebudowa nawierzchni ulic miejskich w Pabianicach będących w zarządzie Zamawiającego w 2023 roku
Dodano: 2023-10-09 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Kamieńsk
Dodano: 2023-09-19 - Remont drogi gminnej w m. Karolew
Dodano: 2023-07-17 - Remont drogi gminnej w m. Patoki
Dodano: 2023-07-17 - Przebudowa drogi w miejscowości Chąśno Drugie i Błędów oraz remont drogi w m. Błędów
Dodano: 2023-07-05 - Utwardzenie części terenu w sąsiedztwie boiska do piłki plażowej oraz śladzie istniejącej wewnętrznej drogi komunikacyjnej tłuczniem kamiennym, oraz wykonanie dojść i utwardzeń terenu kostką i płytami
Dodano: 2023-06-12