Gmina Piekoszów ogłasza przetarg
- Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 061 008 , fax. 413 062 193
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
ul. Częstochowska
26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 061 008, fax. 413 062 193
REGON: 29101059900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Realizacja inwestycji drogowych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na terenie Gminy Piekoszów”. 2) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Piekoszów, woj. świętokrzyskie, w całym zakresie rzeczowym wskazanych w dokumentacjach technicznych, o których mowa w pkt 3, przy czym przedmiot zamówienia dzieli się na następujące części: a) Część nr 1 – Przebudowa drogi gminnej 002838T Skałka - Gałezice polegająca na budowie chodnika dla pieszych na odcinku 400 mb w miejscowości Skałka i Gałezice, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie; b) Część nr 2 – Rozbudowa drogi gminnej w m. Łaziska na odcinku od skrzyżowania z DP 0283T tj. od km lokalnego 0+000 do km 0+980, powiat kielecki, woj. Świętokrzyskie; c) Część nr 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej - ulica Słoneczna w miejscowości Micigózd, Gmina Piekoszów; d) Część nr 4 – Budowa drogi publicznej – ulica Słoneczna w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów; e) Część nr 5 – Przebudowa drogi gminnej 002844T Piekoszów - Stara Wola, na odcinku 440 mb w miejscowości Piekoszów, Gmina Piekoszów, Woj. Świętokrzyskie. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został określony: a) dla Części nr 1 – w dokumentacji stanowiącej zał. nr 1 do SIWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opis techniczny; b) dla Części nr 2 – w dokumentacji stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; c) dla Części nr 3 – w dokumentacji stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; d) dla Części nr 4 – w dokumentacji stanowiącej zał. nr 4 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego; e) dla Części nr 5 – w dokumentacji stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ, na którą składają się: Program Funkcjonalno-Użytkowy i załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: a) dla części nr 1: 5 000,00 zł; b) dla części nr 2: 20 000,00 zł; c) dla części nr 3: 5 000,00 zł; d) dla części nr 4: 5 000,00 zł; e) dla części nr 5: 10 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 8 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podwykonawców, 2. zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy-PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04 - Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
Dodano: 2024-07-02 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów”.
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w systemie „zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap IV z podziałem na części
Dodano: 2024-06-29 - „Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”
Dodano: 2024-06-28 - Wymiana kabin natryskowych i brodzików
Dodano: 2024-06-25 - „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Dzierzgów, Bałków i Chycza” dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Jurków wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury towarzyszącej, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-06-21 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2024-06-19