Przetargi.pl
Realizacja II etapu inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Szkolnej i Napieralskiego w Rudziczce, tj. odcinka o łącznej długości około 954 mb wraz z odwodnieniem

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja II etapu inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Szkolnej i Napieralskiego w Rudziczce, tj. odcinka o łącznej długości około 954 mb wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Realizacja II etapu inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Szkolnej i Napieralskiego w Rudziczce, tj. odcinka o łącznej długości około 954 mb wraz z odwodnieniem, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie II etapu inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Szkolnej i Napieralskiego w Rudziczce, tj. odcinka ul. Szkolnej od skrzyżowania z ul. Woszczycką do posesji nr 20, odcinka ul. Szkolnej od posesji nr 41 do skrzyżowania z ul. A. Napieralskiego oraz odcinka ul. A. Napieralskiego od skrzyżowania z ul. Szkolną do posesji nr 28 w rejonie skrzyżowania z ul. Pszczyńską o łącznej długości około 954mb wraz z odwodnieniem. W zakresie robót należy wykonać m.in.: - geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, - roboty związane z zabezpieczeniem ruchu drogowego (czasowe zmiany w istniejącej organizacji ruchu), - roboty rozbiórkowe - zgodnie z projektami branżowymi, - roboty ziemne - zgodnie z projektami branżowymi, - budowę kanalizacji deszczowej ?400mm o długości około 718mb z 20 studniami rewizyjnymi ?1200mm i 20 studzienkami ściekowymi oraz 6 studniami chłonnymi ?1200mm, - korytowanie pod projektowaną konstrukcję nawierzchni, chodników i zjazdów na powierzchni łącznej około 4.650,02m2, - wykonanie rowków i ław pod krawężniki, - ułożenie krawężników o łącznej długości około 3.084,60mb, - ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni na powierzchni około 4.546,78m2, - ułożenie warstwy ścieralnej na powierzchni około 4.546,78m2, - wykonanie chodników i zjazdów z kostki betonowej o łącznej powierzchni około 2.501,54m2, - przebrukowanie istniejących zjazdów o łącznej powierzchni około 38,18m2, - zabezpieczenie istniejących urządzeń obcych rurami dwudzielnymi na odcinku o łącznej długości około 307,50mb, - plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem nasionami traw na powierzchni około 1.055,35m2, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu, - pomiar powykonawczy z naniesieniem na zasoby mapowe. - uporządkowanie terenu robót. Koszty opracowania, wprowadzenia utrzymania i likwidacji tymczasowej organizacji ruchu, a także koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, należy skalkulować w cenie ofertowej. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych roboty ziemne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233320-8 - Fundamentowanie dróg 45255110-3 - Studnie 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi - zał. nr 9, c) informacja BIOZ - zał. nr 10, d) projekt docelowej organizacji ruchu - zał. nr 11, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 12. Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Określony w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w tym m.in. urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZGODNIE Z PKT.12 SIWZ: 12. Wymagania dotyczące wadium. 12.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł. 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.06.2014 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczy Żory o.Suszec nr 58 8456 1019 2001 0000 0446 0004 z dopiskiem: Wadium - II etap przebudowy ul. Szkolnej i Napieralskiego w Rudziczce. 12.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli w wyznaczonym terminie nastąpi uznanie wskazanego rachunku bankowego o wymaganą kwotę wadium. Dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez wykonawcę nie będzie wystarczające do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. 12.5 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. 12.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec (I piętro), najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy dokumentu, nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 12.7 Dokumentów wniesienia wadium nie należy załączać w ofertach. 12.8 W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. UWAGA! Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach