Przetargi.pl
Przebudowa zieleńca Polskiej Organizacji Wojskowej przy ul. Powstańców Śląskich/ Tadeusza Kościuszki w Rybniku, z podziałem na zadania: zadanie nr 1) przebudowa zieleńca, zadanie nr 2) budowa toalet publicznych.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zieleńca Polskiej Organizacji Wojskowej przy ul. Powstańców Śląskich/ Tadeusza Kościuszki w Rybniku, z podziałem na zadania: zadanie nr 1) przebudowa zieleńca, zadanie nr 2) budowa toalet publicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Zadanie będzie realizowane na podstawie koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres robót: 1. Rozbiórka istniejących nawierzchni utwardzonych. 2. Demontaż istniejących elementów małej architektury oraz palcu zabaw. 3. Niwelacja terenu - ukształtowanie terenu. 4. Odwodnienie terenu (odwodnienie powierzchniowe z ewentualnym wykorzystaniem studni i rowów chłonnych). 5. Wymiana gruntu w miejscach nowych nasadzeń. 6. Budowa oświetlenia na terenie parku. 7. Budowa alejek parkowych. 8. Wykonanie i montaż elementów małej architektury. 9. Nasadzenia roślin. 10. Budowa automatycznego systemu nawadniania trawników. 11. Budowa kanalizacji dla potrzeb monitoringu na terenie parku. 12. Urządzanie trawników - trawa naturalna z rolki. 13. Pielęgnacja trawników w okresie 1 miesiąca od przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 14. Pielęgnacja posadzonych roślin w okresie 1 roku od przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. Zadanie 2: Zadanie będzie realizowane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie zaprojektuj i wybuduj. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, wybudowanie obiektu i przekazanie do użytkowania obiektu. Za zakończenie realizacji zadania będzie uważane przekazanie Zamawiającemu obiektu, który będzie można użytkować (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane). Przedmiotem zamówienia jest prefabrykowany budynek toalety publicznej, składający się z trzech niezależnych kabin, w tym podłączenie obiektu do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i energetycznej. Budynek musi być wybudowany w technologii umożliwiającej jego całoroczne użytkowanie. Podstawowe dane obiektu: - powierzchnia zabudowy ok. 18,00 m2, - powierzchnia użytkowa ok. 12,00 m2, - kubatura obiektów ok. 45 m3, - wysokość zabudowy ok. 3,00 m, - wysokość użytkowa wewnątrz toalety min. 2,50 m, - długość obiektu ok. 8,00 m, - szerokość obiektu ok. 2,20 m, - jedna kondygnacja naziemna. Budynek musi odpowiadać warunkom prawnym i przepisom określonym w Ustawie Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 nr 75 poz. 690 ze zmianami) Realizacja zadania będzie polegała na: 1. Wykonaniu dokumentacji budowlanej w zakresie: a) płyty fundamentowej, b) budynku prefabrykowanej toalety, c) przyłączy wod-kan i energii elektrycznej. 2. Uzyskaniu pozwolenia na budowę. 3. Budowie obiektu wraz z przyłączami. 4. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej. 5. Wykonaniu świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu. 6. Wykonaniu instrukcji p.poż dla obiektu. 7. Przekazaniu dokumentacji niezbędnej do uzyskania przez inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 8. Przekazaniu obiektu do użytkowania, w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zadanie nr 1: 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych). zadanie nr 2: 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach