Przetargi.pl
Realizacja form doskonalenia nauczycieli oraz cateringu dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3120901 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3120901 w. 32
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja form doskonalenia nauczycieli oraz cateringu dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje trzy obszary realizacji podzielone dla zachowania przejrzystości na zadania: a)zadanie nr 1: realizacja ofert doskonalenia nauczycieli dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu, b)zadanie nr 2: świadczenie usługi cateringu podczas realizowanych ofert doskonalenia nauczycieli oraz spotkań 7 sieci współpracy i samodoskonalenia, c)zadanie nr 3: wybór ekspertów wspierających pracę 7 sieci współpracy i samodoskonalenia, w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie kompleksowego programu wspomagania szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego do lipca 2015 r. Zadanie nr 1 2.Przedmiotem zamówienia jest realizacja form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia lub konsultacje) dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego realizowanego przez Powiat Trzebnicki. Zamówienie dotyczy wspomagania 37 placówek oświatowych z powiatu trzebnickiego. 3.Jedna oferta doskonalenia nauczycieli obejmuje następujące formy realizacji: 1 szkolenie/warsztat (trwające/y 8 godzin lekcyjnych dla grup osób od 7 do 20) i 4 szkolenia/warsztaty/konsultacje (trwające po 4 godziny lekcyjne dla grup osób od 7 do 20). Łączna liczba godzin lekcyjnych dla jednej oferty doskonalenia wyniesie 24. 4.Szacunkowa liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli wynosi 185 (po 5 form doskonalenia nauczycieli w 37 placówkach). Łączna liczba godzin lekcyjnych zrealizowanych w ramach ofert doskonalenia nauczycieli wyniesie 888. 5.W okresie od stycznia 2014 r. do maja 2014 r. planuje się organizację 95 form doskonalenia w 19 placówkach. W okresie od listopada 2014 r. do marca 2015 r. planuje się organizację 90 form doskonalenia w 18 placówkach. termin forma wsparcia ilość form wsparcia ilość godzi. lekc. max liczba ucz. styczeń 2014 warsztat/szkolenie/konsultacje 19 76 245 warsztat/szkolenie/konsultacje 19 76 245 luty 2014 szkolenie/warsztat 19 152 245 warsztat/szkolenie/konsultacje 19 76 245 marzec 2014 warsztat/szkolenie/konsultacje 19 76 245 listopad 2014 warsztat/szkolenie/konsultacje 18 72 212 grudzień 2014 warsztat/szkolenie/konsultacje 18 72 212 warsztat/szkolenie/konsultacje 18 72 212 styczeń 2015 szkolenie/warsztat 18 144 212 warsztat/szkolenie/konsultacje 18 72 212 razem 185 888 2285 6.Wykonawca powinien przewidzieć przerwy w prowadzonych formach doskonalenia: a)w przypadku szkolenia/warsztatu/konsultacji 4 godzinnego/ej: -jedna przerwa 20-minutowa, podczas której zostanie zrealizowane zadanie nr 2 w formie poczęstunku kawowego, b)w przypadku szkolenia/warsztatu 8 godzinnego: -jedna przerwa 20-minutowa, podczas której zostanie zrealizowane zadanie nr 2 w formie poczęstunku kawowego, -jedna przerwa 30-minutowa, podczas której zostanie zrealizowane zadanie nr 2 w formie obiadu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dotyczącego zadania nr 2. 7.Po przeprowadzeniu danej formy doskonalenia Wykonawca zapewni możliwość merytorycznego kontaktu z prowadzącym dla uczestników szkolenia/warsztatu/konsultacji za pośrednictwem telefonu oraz poczty elektronicznej przez okres minimum 2 miesięcy. 8.Każda forma doskonalenia prowadzona przez Wykonawcę będzie oceniana przez uczestników szkoleń/warsztatów/konsultacji w skali od 1 do 5 (gdzie 5 oznacza najwyższą ocenę). W przypadku uzyskania oceny 3 i poniżej spośród 50% uczestników szkolenia/warsztatu/konsultacji Zamawiający może żądać zmiany osoby prowadzącej daną formę doskonalenia. 9.Formy doskonalenia nauczycieli realizowane będą w następujących placówkach: w roku szkolnym 2013/2014: 1)Szkoła Podstawowa w Żmigrodzie im. Bolesława Chrobrego 2)Gimnazjum w Pęgowie 3)Szkoła Podstawowa w Skokowej 4)Liceum Ogólnokształcące w Trzebnicy 5)Szkoła Podstawowa w Czeszowie im. ks. Wawrzyńca Bochenka 6)Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Obornikach Śl. 7)Technikum w Trzebnicy 8)Szkoła Podstawowa w Powidzku im. ks. Jana Twardowskiego 9)Szkoła Podstawowa w Psarach im. Jana Pawła II 10)Powiatowe Gimnazjum w Żmigrodzie 11)Technikum w Żmigrodzie 12)Gimnazjum Nr 1 w Trzebnicy im. Księcia Henryka Brodatego 13)Gimnazjum w Obornikach Śląskich im. Polskich Laureatów Nagrody Nobla 14)Szkoła Podstawowa Nr 2 w Obornikach Śląskich im. ppor. Józefa Krysińskiego 15)Szkoła Podstawowa w Prusicach im. H. Sienkiewicza 16)Społeczne Przedszkole Integracyjne w Trzebnicy 17)Szkoła Podstawowa w Pęgowie im. Adama Mickiewicza 18)Szkoła Podstawowa w Ujeźdźcu Wielkim 19)Gimnazjum w Szewcach w roku szkolnym 2014/2015: 1)Gimnazjum w Żmigrodzie im. Macieja Rataja 2)Powiatowe Gimnazjum Sportowo-Językowe 3)Gimnazjum w Czeszowie im. ks. Wawrzyńca Bochenka 4)Technikum w Obornikach Śl. 5)Liceum Ogólnokształcące w Obornikach Śl. 6)Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Trzebnicy 7)Szkoła Podstawowa w Osolinie im. Jana Brzechwy 8)Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Żmigrodzie 9)Liceum Ogólnokształcące w Żmigrodzie 10)Szkoła Podstawowa Nr 3 w Obornikach Śląskich im. Jana Pawła II 11)Szkoła Podstawowa w Korzeńsku im. Polskich Olimpijczyków 12)Gimnazjum w Prusicach im. H. Sienkiewicza 13)Szkoła Podstawowa w Krynicznie 14)Szkoła Podstawowa w Wiszni Małej 15)Publiczne Przedszkole w Obornikach Śląskich 16)Publiczne Przedszkole w Pęgowie 17)Gimnazjum w Ujeźdźcu Wielkim 18)Szkoła Podstawowa w Szewcach 10.Sale do realizacji form doskonalenia nieodpłatnie udostępnią Wykonawcy placówki oświatowe, w których będzie realizowana dana oferta doskonalenia nauczycieli. 11.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia dla grupy maksymalnie 245 osób w jednym czasie w ramach jednej oferty doskonalenia na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 24 ofertach doskonalenia: 1)Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 2)Ocenianie kształtujące 3)Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 4)Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 5)Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 6)Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 7)Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła 8)Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 9)Budowa koncepcji pracy szkoły 10)Praca z uczniem młodszym 11)Praca z uczniem zdolnym 12)Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym 13)Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet 14)Projekt edukacyjny w szkole 15)Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 16)Rodzice są partnerami szkoły 17)Nauczyciel 45+ 18)Szkoła promuje wartość edukacji 19)Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole 20)Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 21)Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 22)Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 23)Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 24)Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły 12.Zamawiający informuje, że na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wyboru następujących tematów ofert doskonalenia nauczycieli dla 19 placówek oświatowych w roku szkolnym 2013/2014: 1)Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? (oferta nr 1) - oferta zostanie skierowana do 3 szkół, 2)Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (oferta nr 3) - oferta zostanie skierowana do 10 szkół, 3)Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się (oferta nr 4) - oferta zostanie skierowana do 1 szkoły, 4)Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły (oferta nr 5) - oferta zostanie skierowana do 1 szkoły, 5)Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła (oferta nr 7) - oferta zostanie skierowana do 2 szkół, 6)Praca z uczniem młodszym (oferta nr 10) - oferta zostanie skierowana do 1 szkoły i 1 przedszkola. 13.Dla roku szkolnego 2014/2015 Zamawiający dokona wyboru tematów ofert doskonalenia nauczycieli do pozostałych 18 placówek oświatowych w terminie do 10.10.2014 r. 14.W ramach programu każdej oferty doskonalenia Wykonawca uwzględni następujące elementy: 1)Charakterystyka problemu; 2)Cel realizacji oferty (ogólny i szczegółowe); 3)Grupy docelowe; 4)Efekty realizacji oferty; 5)Sposób realizacji oferty; 6)Treści podzielone na moduły; 7)Zasady korzystania z oferty; 8)Czas i miejsce realizacji oferty; 9)Osoby realizujące formę doskonalenia (imię, nazwisko, biografia zawodowa); 10)Zalecana literatura. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 16.Wykonawca w zakresie przeprowadzanych form doskonalenia zobowiązany będzie do: 1)przygotowania w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy szczegółowego harmonogramu realizacji oferty doskonalenia w porozumieniu z Zamawiającym - przez Zamawiającego należy każdorazowo rozumieć odpowiednio Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE), Koordynatora ds. sieci (KS) i Asystenta koordynatora ds. sieci i doskonalenia (AS); 2)świadczenia usług według opracowanego harmonogramu, zatwierdzonego przez Koordynatora projektu (Zamawiający zakłada, że zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty); 3)przygotowania i przeprowadzenia przed każdym szkoleniem analizy potrzeb szkoleniowych w celu doboru odpowiedniej kadry; 4)zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach do przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli, 5)zagwarantowania niezbędnego wyposażenia technicznego do prowadzenia określonych form doskonalenia tj. m.in. laptopa do prezentacji multimedialnych wraz z projektorem a także pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na własny koszt, 6)opracowania autorskich materiałów szkoleniowych do każdej formy doskonalenia dla każdej placówki oświatowej i ich wydrukowanie dla wszystkich uczestników warsztatów/szkoleń/konsultacji oraz przesyłanie z trzydniowym wyprzedzeniem SORE, KS oraz AS wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli, 7)przeniesienia na Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia autorskich praw majątkowych do dokumentów opracowanych w ramach zamówienia dalej zwanych materiałami szkoleniowymi we wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, z późn. zm.), a w szczególności w zakresie: 1) utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie każdą techniką egzemplarzy utworu, w tym wersji papierowej (kserowanie, skanowanie), techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; 2) obrotu oryginałem opracowań albo egzemplarzami, na których opracowanie utrwalono: -sprzedaż lub użyczenie oryginału opracowań albo egzemplarzy, na których opracowania utrwalono, w całości lub dowolnej części, jako podstawę lub materiał wyjściowy do wykonania innych opracowań w następujących formach: papierowej, elektronicznej, za pośrednictwem Internetu, poczty elektronicznej, na nośnikach optycznych; -wprowadzenie opracowań lub ich części do pamięci komputerów w dowolnej liczbie stanowisk komputerowych Zamawiającego; -rozpowszechnienie utworu w sposób inny niż określony wyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym; -korzystania na własny użytek; 8)wyrażania zgody na korzystanie i rozporządzanie prawem zależnym. Zamawiający nabywa prawo do przeniesienia autorskich praw majątkowych na rzecz osób trzecich. Zamawiający nabywa prawo do korzystania i rozporządzania prawem wymienionym w pkt.7 tak w kraju jak i za granicą. Wykonawca oświadcza, że przenosi na Zamawiającego własność wszystkich egzemplarzy opracowań, które zostaną Zamawiającemu wydane w związku z wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy. Zapłata wynagrodzenia umownego wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu przeniesienia na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji oraz przeniesienia własności nośników. 9)ścisłej współpracy z SORE, KS oraz AS w zakresie realizacji zamówienia; 10)prowadzenia dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć oraz podpisy osób prowadzących daną tematykę wraz z listą obecności uczestników danej formy doskonalenia; 11)przeprowadzenia testów badających kompetencje uczestników przed i po realizacji formy doskonalenia; 12)wykonania i przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej na zakończenie każdej formy doskonalenia; 13)sporządzenia oraz przedstawienia Zamawiającemu analizy wpływu oferty doskonalenia na kompetencji uczestników; 14)zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 15) wydanie certyfikatu potwierdzającego ukończenie każdej z ofert doskonalenia z potwierdzeniem liczby odbytych godzin i zakresu merytorycznego; 16) przekazanie Zamawiającemu (tzn. SORE, KS lub AS) bezpośrednio po realizacji danej formy doskonalenia, a najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych oryginałów dokumentów powstałych w wyniku realizacji form doskonalenia, do których wytworzenia zobowiązany został Wykonawca; 17)oznaczenia logiem Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia, a także miejsca prowadzenia form doskonalenia. 17.Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy i żądania ich wykazania ze strony Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych. Zadanie nr 2 18.Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu dla uczestników projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego realizowanego przez Powiat Trzebnicki. 19.Usługa cateringu zostanie zorganizowana i przeprowadzona przez Wykonawcę w związku z realizacją w ramach zadania nr 1 form doskonalenia nauczycieli w 37 szkołach/przedszkolach z powiatu trzebnickiego oraz zadania nr 3 spotkań 7 sieci współpracy i samodoskonalenia. 20.Ilość posiłków (w ramach zadania nr 1): a)w roku szkolnym 2013/2014 - po 5 przerw kawowych w każdej z 19 placówek oświatowych dla maksymalnie 245 osób każda i po 1 przerwie obiadowej w każdej z 19 placówek oświatowych dla maksymalnie 245 osób, b)w roku szkolnym 2014/2015 - po 5 przerw kawowych w każdej z 18 placówek oświatowych dla maksymalnie 212 osób każda i po 1 przerwie obiadowej w każdej z 18 placówek oświatowych dla maksymalnie 212 osób. termin forma wsparcia ilość przerw kaw. ilość przerw ob.w styczeń 2014 warsztat/szkolenie/konsultacje 4-godzinne 1 - warsztat/szkolenie/konsultacje 4-godzinne 1 - luty 2014 szkolenie/warsztat 8-godzinne 1 1 warsztat/szkolenie/konsultacje 4-godzinne 1 - marzec 2014 warsztat/szkolenie/konsultacje 4-godzinne 1 - listopad 2014 warsztat/szkolenie/konsultacje 4-godzinne 1 - grudzień 2014 warsztat/szkolenie/konsultacje 4-godzinne 1 - warsztat/szkolenie/konsultacje 4-godzinne 1 - styczeń 2015 szkolenie/warsztat 8-godzinne 1 1 warsztat/szkolenie/konsultacje 4-godzinne 1 - 21. Ilość posiłków (w ramach zadania nr 3): a) w roku szkolnym 2013/2014: 1) dla sieci Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych - 5 przerw kawowych dla maksymalnie 20 osób każda, 2) dla sieci Nauczyciele pracują zespołowo - 5 przerw kawowych dla maksymalnie 20 osób każda, 3) dla sieci Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola - 5 przerw kawowych dla maksymalnie 13 osób każda, b) w roku szkolnym 2014/2015: 1) dla sieci Praca z nowoczesnymi technologiami - 5 przerw kawowych dla maksymalnie 20 osób każda, 2) dla sieci Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów - 5 przerw kawowych dla maksymalnie 20 osób każda, 3) dla sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki - 5 przerw kawowych dla maksymalnie 20 osób każda, 4) dla sieci Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola - 5 przerw kawowych dla maksymalnie 13 osób każda. 22. W zakresie usługi cateringu Wykonawca zobowiązany jest do: 1) terminowego przygotowania i podania posiłków, zgodnie z harmonogramem realizacji ofert doskonalenia oraz harmonogramem spotkań sieci; 2) sukcesywnego dostarczenia przygotowanych i poporcjowanych posiłków w naczyniach jednorazowych oraz sztućców jednorazowych do miejsca realizacji form doskonalenia/spotkań sieci w ilości posiłków zgodnej z zapotrzebowaniem na dany dzień prowadzonych form doskonalenia/spotkań sieci zgodnie z harmonogramem realizacji; 3) zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków; 4) przygotowania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego wyżywienia, urozmaiconych, z pełnowartościowych świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia; 5) odbioru zużytych naczyń jednorazowych oraz odpadów żywieniowych bezpośrednio po zakończeniu realizacji formy doskonalenia. 23. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane uczestnikom, wobec czego zobowiązuje się Wykonawcę do prowadzenia listy wydawanych posiłków z podpisami uczestników. 24. Jadłospis: 1) Jadłospis będzie sporządzany przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) i przedstawiany na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji danej formy doskonalenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. 2) Przerwa obiadowa obejmuje: a) pierwsze danie (pożywna zupa) w ilości zgodnej ze standardami żywieniowymi dla dorosłego człowieka; b) drugie danie (danie główne) w ilości zgodnej ze standardami żywieniowymi dla dorosłego człowieka; c) napój do wyboru: sok 100% - 3 rodzaje, woda mineralna butelkowana niegazowana lub gazowana (butelki 0,5l na osobę); d) deser (wyrób cukierniczy - ciasto (co najmniej 200 g na osobę)); e) przygotowanie, dostarczenie i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa oraz sprzątanie). 3) Przerwa kawowa obejmuje: a) gorącą kawę (parzoną i rozpuszczalną) bez ograniczeń ilościowych; b) gorącą herbatę (co najmniej 3 rodzaje herbat w torebkach) bez ograniczeń ilościowych; c) mleko/śmietankę bez ograniczeń ilościowych; d) cukier bez ograniczeń ilościowych; e) cytrynę bez ograniczeń ilościowych; f) napoje, wodę gazowaną i niegazowaną (co najmniej 0,5l na osobę), g) ciasto (co najmniej 200 g na osobę), h) przygotowanie, dostarczenie i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa oraz sprzątanie). 4) Pod pojęciem pożywnej zupy należy rozumieć zupę z tzw. mięsną wkładką podaną ze świeżym pieczywem bez ograniczenia ilościowego, 5) Pod pojęciem danie główne należy rozumieć posiłek mięsny/rybny z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem i krokiety, 6) Jadłospis powinien być urozmaicony, uwzględniający sezonowość surowców, a dzienny zestaw produktów winien gwarantować pełnowartościowe posiłki o odpowiedniej wartości energetycznej i odżywczej oraz wysokich walorach smakowych. 25. Standardy żywienia 1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz.1225 ze zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do ustawy, 2) Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłku oraz normy produktów dla osób dorosłych. Wyklucza się posiłki sporządzone na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonki. Produkcja posiłków powinna odbywać się z surowców świeżych, najwyższej jakości, posiadających dokumenty dopuszczające je do spożywania, z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w przepisach dobrego żywienia oraz SIWZ, Zamawiający kosztami badania oraz ewentualnych kosztów stwierdzonych nieprawidłowości obciąży Wykonawcę. 26. Sposób dostawy: 1) Realizując dostawy Wykonawca zachowywać będzie segregację potraw, dostarczając je Zamawiającemu każdorazowo w odpowiednich zbiorczych pojemnikach zapewniających przydatność potraw do spożycia, bezpośrednio po opróżnieniu pojemników i niezwłocznym podzieleniu potraw na porcje oraz zapewniających właściwą ochronę i temperaturę. Posiłki dostarczane będą środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne, dopuszczonymi decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia, 2) Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Posiłek porcjowany będzie w naczynia jednorazowe ze sztućcami jednorazowymi wykonanymi z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz wydawany w godzinach ustalonych z Zamawiającym, 3) Używane naczynia winny być uprzątnięte przez wykonawcę natychmiast po spożyciu, 4) Przekazanie zawartości pojemników z żywnością oraz następnie przekazywanie pustych pojemników następować będzie w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, 5) W ramach zamówienia Wykonawca nieodpłatnie dokonywać będzie odbioru niespożytych resztek posiłków. W tym celu dostarczy Zamawiającemu odpowiedniej ilości i wielkości pojemników. Odbiór resztek posiłków będzie odbywał się zgodnie z potrzebami. Zadanie nr 3 27. Przedmiot zamówienia obejmuje wybór ekspertów wspierających pracę 7 sieci współpracy i samodoskonalenia w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego realizowanego przez Powiat Trzebnicki. 28. Zadanie ma charakter wspierający pracę sieci współpracy i samodoskonalenia - eksperci wspierający spotkania sieci współpracy i doskonalenia. 29. Maksymalna liczba godzin lekcyjnych w ramach tego zadania wynosi 84 tj. po 12 godzin dla każdej z 7 sieci (36 godz. lekcyjnych w roku szkolnym 2013/2014 i 48 godz. lekcyjnych w roku szkolnym 2014/2015). 30. W roku szkolnym 2013/2014 (od stycznia 2014 r. do maja 2014 r.) obędą się 3 sieci: 1) 1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola) - 3 spotkania sieci po 4 godziny lekcyjne pracy eksperta, 2) 2 sieci przedmiotowo-problemowe: a) Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych - 3 spotkania sieci po 4 godziny lekcyjne pracy eksperta, b) Nauczyciele pracują zespołowo - 3 spotkania sieci po 4 godziny lekcyjne pracy eksperta. 31. W roku szkolnym 2014/2015 (od stycznia 2015 r. do maja 2015 r.) odbędą się 4 sieci: 1) 1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola) - 3 spotkania sieci po 4 godziny lekcyjne pracy eksperta, 2) 3 sieci przedmiotowo-problemowe: a) Praca z nowoczesnymi technologiami - 3 spotkania sieci po 4 godziny lekcyjne pracy eksperta, b) Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów - 3 spotkania sieci po 4 godziny lekcyjne pracy eksperta, c) Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki - 3 spotkania sieci po 4 godziny lekcyjne pracy eksperta. 32. Każda sieć współpracy i samodoskonalenia liczy od 13 do 20 osób. Uczestnikami sieci będą nauczyciele i dyrektorzy z 37 placówek oświatowych z terenu powiatu trzebnickiego. 33. Spotkania sieci będą odbywały się w Powiatowym Ośrodku Doskonalenia Metodycznego w Trzebnicy lub w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Trzebnicy. 34. Salę na spotkania sieci Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie. 35. Terminy, w jakich Wykonawca zapewni eksperta, zostaną ustalone przez Wykonawcę z Koordynatorem Sieci (KS) w porozumieniu z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia AS). 36. Wykonawca w zakresie wyboru ekspertów wspierających pracę 7 sieci współpracy i samodoskonalenia zobowiązany będzie do: 2) przygotowania w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu spotkań sieci w porozumieniu z Zamawiającym - przez Zamawiającego należy każdorazowo rozumieć odpowiednio Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE), Koordynatora ds. sieci (KS) i Asystenta koordynatora ds. sieci i doskonalenia (AS); 3) świadczenia usług według opracowanego harmonogramu, zatwierdzonego przez Koordynatora projektu (Zamawiający zakłada, że sieci mogą odbywać się od poniedziałku do soboty); 4) ścisłej współpracy z SORE, KS oraz AS w zakresie realizacji zamówienia; 5) prowadzenia dziennika spotkań każdej sieci zawierającego wymiar godzin, tematy spotkań oraz podpisy ekspertów prowadzących wraz z listą obecności uczestników danej sieci; przekazanie tych dokumentów Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych po realizacji spotkania sieci; 6) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 7) oznaczenia logiem Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia. 37. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia merytorycznej realizacji spotkań sieci na najwyższym poziomie dla wszystkich grup odbiorców (nauczycieli/dyrektorów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach