Przetargi.pl
Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej i zasobach komunalnych miasta Sieradza - termomodernizacja budynku B Urzędu Miasta Sieradza

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2014-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej i zasobach komunalnych miasta Sieradza - termomodernizacja budynku B Urzędu Miasta Sieradza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji wraz z częściową przebudową elewacji skrzydła południowego budynku Urzędu Miasta Sieradza (budynek B), zlokalizowanego przy placu Wojewódzkim 1 w Sieradzu, w tym: - skucie istniejącego kamienia na cokole budynku, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70-0,040, gr 14-51cm. Strefy poszczególnych grubości styropianu zostały zaznaczone w dokumentacji projektowej, - docieplenie ścian piwnic budynku od strony Przedszkola nr 1 wraz z naprawą tynków oraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie tynku cienkowarstwowego na ścianach, - wymiana wszystkich obróbek blacharskich oraz podokienników, - wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej typowanej do wymiany, - wykucie nowych otworów okiennych wraz z wykonaniem nadproża stalowego w elewacji ul. Ogrodowej, - oczyszczenie i malowanie wrót garażowych oraz drzwi zewnętrznych przewidzianych do konserwacji, - zamurowanie filarów podokiennych związane ze zmniejszeniem wielkości otworu okiennego w elewacji od strony Przedszkola nr 1, - demontaż istniejących krat na oknach wysokiego parteru od strony Przedszkola nr 1, - demontaż krat w oknach wysokiej piwnicy w elewacji od strony Przedszkola nr 1, - demontaż istniejącej kraty na oknie od strony podwórka, - przełożenie klimatyzatora w elewacji od ul. Ogrodowej w nową lokalizację, - przełożenie oświetlenia z attyki na ścianę budynku (elewacja od strony Przedszkola nr 1, elewacja od strony podwórka), - wymiana - remont opaski betonowej od strony Przedszkola nr 1, - wymiana - remont utwardzenia pod stojak na rowery od strony Przedszkola nr 1, - remont murów przy zjeździe do garażu od strony podwórka, - remont ogrodzenia od strony elewacji przy ul. Ogrodowej, piaskowanie i malowanie elementów metalowych ogrodzenia, montaż nowej obróbki stalowej, czyszczenie muru fundamentowego ogrodzenia oraz wykonanie tynku cienkowarstwowego na murze fundamentowym. Tynk w kolorze tynku cokołu budynku, - wykonanie nowej instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego na budynku, - roboty demontażowe wszystkich elementów montowanych mechanicznie do elewacji tj. reklam, szyldów, uchwytów itp., demontaż istniejącej betonowej attyki, - zabezpieczenie wszystkich luźno wiszących przewodów elektrycznych poprzez ułożenie w rurach ochronnych, - rozbiórkę budynku gospodarczego zlokalizowanego w szczycie budynku. Materiały z rozbiórki do zagospodarowania i utylizacji przez Wykonawcę. 2. Pełny zakres robót objętych zamówieniem i przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa. 3. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 5. Równolegle z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, wewnątrz budynku prowadzone będą roboty adaptacyjne dla potrzeb przyszłego użytkownika. Roboty adaptacyjne nie są przedmiotem niniejszego zamówienia. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia robót w sposób skoordynowany z robotami adaptacyjnymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11.000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. 7.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach