Przetargi.pl
Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie.

Gmina Żytno ogłasza przetarg

  • Adres: 97532 Żytno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 343 277 001 , fax. 343 269 010
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żytno
    ul. Krótka 4
    97532 Żytno, woj. łódzkie
    tel. 343 277 001, fax. 343 269 010
    REGON: 15139868100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków z podziałem na 2 części: 1). Część I zamówienia: „ Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie – branża budowlana” Przedmiot zamówienia na Część I zamówienia obejmuje w szczególności wymianę i wykonanie: a) Rynien i rur spustowych - rozebrania rynien i rur z blachy, zamontowania rynien i rur z PCW. b) Stolarki okiennej i drzwiowej - demontażu okien drewnianych oraz drzwi drewnianych i stalowych, montażu okien z PCV oraz drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych i dwuskrzydłowych, czyszczeniu i malowaniu okien stalowych i konstrukcji kratowych. c) Instalacji odgromowej - demontażu i montażu zwodów pionowych i poziomych, badań i pomiarów instalacji. d) Parapetów i ogniomurów - rozbiórki obróbek blacharskich, montażu obróbek z blachy ocynkowanej, montażu parapetów. e) Dachu - izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropapy gr. 23 cm i 16 cm oraz styropianu. f) Ścian - murków oporowych z cegieł, oczyszczenia i zmycia starego podłoża, dwukrotnego gruntowania, ocieplenia ścian i ościeży płytami styropianowymi wraz z listwą cokołową, wyprawy elewacyjnej ścian i ościeży z tynku mineralnego oraz akrylowego, ochrony narożników wypukłych kątownikiem metalowym. g) Innych - schodów na dach z prętów fi 16, demontażu i montażu tablic, uzupełnieniu tynków zewnętrznych, rusztowań zewnętrznych, wywiezienia gruzu. 2). Część II zamówienia: „ Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie – branża sanitarna” Przedmiot zamówienia na Część II zamówienia obejmuje w szczególności wymianę i wykonanie: a) Kratek wentylacyjnych - demontażu i montażu kratek. b) Instalacji centralnego ogrzewania - demontażu grzejników, montażu grzejników, zaworów, odpowietrzników, próby szczelności instalacji wraz z regulacją c) Instalacji CWU - dostawy i montażu: pompy ciepła powietrze - woda wraz z osprzętem, pompy wysokiej wydajności - zestaw, stojącego zasobnika CWU, pompy obiegowej, 2 - drogowego zaworu kulowego z napędem DN 32, czujnika temperatury, stacji uzdatniania wody, filtra mechanicznego z wkładem, regulatora obiegów grzewczych, czujnika temperatury zasilania, montażu rurociągów miedzianych, płukania instalacji wodociągowej, próby szczelności instalacji wodociągowej. 3. Przedmiot zamówienia na każdą z części należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie określonym przedmiarem robót oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Przedmiar robót - dodatek nr 9a do SIWZ -dot. I części zamówienia, b) Przedmiar robót - dodatek nr 9b do SIWZ -dot. II części zamówienia, b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dodatek nr 10 do SIWZ - (dot. części I i II zamówienia), c) Projekt budowlany - dodatek nr 11 do SIWZ - (dot. części I i II zamówienia), d) Audyt energetyczny - dodatek nr 12 do SIWZ - (dot. części I i II zamówienia). 5. Dotyczy Części I i II zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlanym, przedmiarze robót, w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, robotami, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatki nr 8a i nr 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: a) w zakresie części I : polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, docieplenia budynku, orynnowania, wymianie stolarki, instalacji odgromowej, parapetów i ogniomurów i robót towarzyszących, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego na daną część, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą, b) w zakresie części II : polegających na wykonaniu robót instalacyjnych związanych z instalacją co i cwu i robót towarzyszących, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego na daną część, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) część nr I – 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) b) część nr II – 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt XVI.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żytnie nr rachunku: 83 8267 0009 2000 0000 0130 0004 z adnotacją: "wadium -"Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie część nr ….........". 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (przed upływem terminu określonego w pkt XVI.1 SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą . W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: "wadium -"Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie część nr …........." 7. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 12. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach