Przetargi.pl
PZD-11/P/6/2009 Stabilizacja gruntu emulsja asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 dróg gruntowych na terenie powiatu Chojnickiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-620 Chojnice, Pawłówko, ul. Bydgoska 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3974166 , fax. 052 3971697
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach
    Pawłówko, ul. Bydgoska 14 14
    89-620 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3974166, fax. 052 3971697
    REGON: 09236310700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PZD-11/P/6/2009 Stabilizacja gruntu emulsja asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 dróg gruntowych na terenie powiatu Chojnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stabilizacja gruntu emulsja asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 dróg gruntowych na terenie powiatu Chojnickiego Zadanie nr 1. Stabilizacja gruntu emulsją asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej nr 2642G Klawkowo-Chojnaty w m.Lipienice na długości 600 mb Zadanie nr 2. Stabilizacja gruntu emulsją asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej nr 2623G Kłodawa-Kruszka w m.Kruszka na odcinku dł. 1900,00 mb Zadanie nr 3. Stabilizacja gruntu emulsją asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej nr 2617G Skoszewo-Przymuszewo na odcinku dł. 2300,00 mb Zadanie nr 4. Stabilizacja gruntu emulsją asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej nr 2616G Krzyż - Kwieki na odcinku dł. 1650,00 mb Zadanie nr 5. Stabilizacja gruntu emulsją asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej nr 2607G Ustronie-Kurcze w m.Kurcze na odcinku dł. 800,00 mb Zadanie nr 6. Stabilizacja gruntu emulsją asfaltową i cementem z doziarnieniem kruszywem naturalnym łamanym 0-31,5 drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej nr 2601G Kiełpin - Zielona Chocina odc. Binduga-Nierostowo na odcinku dł. 2150,00 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a)wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali : - co najmniej trzy roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania .Wartość brutto robót w jednym roku nie powinna być mniejsza niż składana oferta. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom :- Kierownik budowy/ robót - min 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa c) Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - samobieżna maszyny frezująca, mieszająca i układająca, posiadająca system automatycznego sterowania i dozowania emulsji - rozsypywarka grysów - rozsypywacz cementu -walec ogumiony 15t - walec stalowy wibracyjny ciężki - zagęszczarka płytowa. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia/ nie spełnia wszystkich warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,( Załącznik Nr 1a do SIWZ )lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ,( Załącznik Nr 1b do SIWZ ) lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wypełniony Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 3 roboty o porównywalnym zakresie), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót, których wartość brutto robót w jednym roku nie będzie mniejsza niż składana oferta. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wypełniony Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z treścią Załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w p. 8.2 lit c. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. Zaparafowane przez Wykonawcę Postanowienia do umowy zawarte w Rozdziale VI SIWZ. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach