Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 03-335 Warszawa, ul. Syrokomli 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 188 51 62 , fax. 22 188 51 63
- Data zamieszczenia: 2013-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o.
ul. Syrokomli 6 6
03-335 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 188 51 62, fax. 22 188 51 63
REGON: 14299025400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dwwam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej w podziale na 8 części dla Spółki Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń w prasie codziennej w podziale na 8 części 1. Część 1 - gazeta ogólnopolska o charakterze społeczno politycznym 1) Gazeta, w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter społeczno-politycznej gazety codziennej, o zasięgu ogólnopolskim, nie mogą w niej być ujęte tematy o charakterze taniej sensacji, plotek itp. b) posiadać stałe okazjonalne i specjalne ogólnopolskie dodatki branżowe lub tematyczne, w których publikowane są komunikaty i ogłoszenia w sprawie sprzedaży nieruchomości, ukazujące się przynajmniej raz w tygodniu, c) posiadać średni jednorazowy nakład z roku 2012 nie mniej niż 120 tyś. egzemplarzy (przez średni jednorazowy nakład prasowy należy rozumieć średnią liczbę egzemplarzy przypadającą na jedno wydanie w roku obliczoną wg wzoru: nakład globalny pisma w 2012 r. podzielony przez liczbę wydań w 2012 r.) - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. d) Posiadać serwis on-line 2. Część 2 - gazeta ogólnopolska o charakterze prawno-gospodarczym 1) Gazeta, w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter prawno - gospodarczy gazety codziennej, o zasięgu ogólnopolskim, nie mogą w niej być ujęte tematy o charakterze taniej sensacji, plotek itp. b) posiadać stałe okazjonalne i specjalne ogólnopolskie dodatki branżowe lub tematyczne, w których publikowane są komunikaty i ogłoszenia w sprawie sprzedaży nieruchomości, ukazujące się przynajmniej raz w tygodniu, c) posiadać średni jednorazowy nakład z roku 2012 nie mniej niż 90 tyś egzemplarzy (przez średni jednorazowy nakład prasowy należy rozumieć średnią liczbę egzemplarzy przypadającą na jedno wydanie w roku obliczoną wg wzoru: nakład globalny pisma w 2012 r. podzielony przez liczbę wydań w 2012 r.) - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. d) Posiadać serwis on-line 3. Część 3 - gazeta lokalna ukazująca się jako dziennik o zasięgu regionalnym obejmującym województwo zachodniopomorskie 1) Gazeta w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, o zasięgu regionalnym obejmującym województwo zachodniopomorskie, nie mogą w niej być ujęte tematy o charakterze taniej sensacji, plotek itp. b) posiadać średni jednorazowy nakład z roku 2012 nie mniej niż 21 tyś. egzemplarzy (przez średni jednorazowy nakład prasowy należy rozumieć średnią liczbę egzemplarzy przypadającą na jedno wydanie w roku obliczoną wg wzoru: nakład globalny pisma w 2012 r. podzielony przez liczbę wydań w 2012 r.) - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 4. Część 4 - gazeta lokalna ukazująca się jako dziennik o zasięgu regionalnym obejmującym województwo pomorskie 1) Gazeta w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, o zasięgu regionalnym obejmującym województwo pomorskie, nie mogą w niej być ujęte tematy o charakterze taniej sensacji, plotek itp. b) posiadać średni jednorazowy nakład z roku 2012 nie mniej niż 44 tyś. egzemplarzy (przez średni jednorazowy nakład prasowy należy rozumieć średnią liczbę egzemplarzy przypadającą na jedno wydanie w roku obliczoną wg wzoru: nakład globalny pisma w 2012 r. podzielony przez liczbę wydań w 2012 r.) - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 5. Część 5 - gazeta lokalna ukazująca się jako dziennik o zasięgu regionalnym obejmującym województwo warmińsko-mazurskie 1) Gazeta w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, o zasięgu regionalnym obejmującym województwo warmińsko-mazurskie, nie mogą w niej być ujęte tematy o charakterze taniej sensacji, plotek itp. b) posiadać średni jednorazowy nakład z roku 2012 nie mniej niż 29 tyś. egzemplarzy (przez średni jednorazowy nakład prasowy należy rozumieć średnią liczbę egzemplarzy przypadającą na jedno wydanie w roku obliczoną wg wzoru: nakład globalny pisma w 2012 r. podzielony przez liczbę wydań w 2012 r.) - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 6. Część 6 - gazeta lokalna ukazująca się jako dziennik o zasięgu regionalnym obejmującym województwo kujawsko - pomorskie 1) Gazeta w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, o zasięgu regionalnym obejmującym województwo kujawsko-pomorskie, nie mogą w niej być ujęte tematy o charakterze taniej sensacji, plotek itp. b) posiadać średni jednorazowy nakład z roku 2012 nie mniej niż 50 tyś. egzemplarzy (przez średni jednorazowy nakład prasowy należy rozumieć średnią liczbę egzemplarzy przypadającą na jedno wydanie w roku obliczoną wg wzoru: nakład globalny pisma w 2012 r. podzielony przez liczbę wydań w 2012 r.) - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 7. Część 7 - gazeta lokalna ukazująca się jako dziennik o zasięgu regionalnym obejmującym województwo śląskie 1) Gazeta w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, o zasięgu regionalnym obejmującym województwo śląskie, nie mogą w niej być ujęte tematy o charakterze taniej sensacji, plotek itp. b) posiadać średni jednorazowy nakład z roku 2012 nie mniej niż 76 tyś. egzemplarzy (przez średni jednorazowy nakład prasowy należy rozumieć średnią liczbę egzemplarzy przypadającą na jedno wydanie w roku obliczoną wg wzoru: nakład globalny pisma w 2012 r. podzielony przez liczbę wydań w 2012 r.) - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 8. Część 8 - gazeta lokalna ukazująca się jako dziennik o zasięgu regionalnym obejmującym województwa małopolskie 1) Gazeta w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, o zasięgu regionalnym obejmującym województwo małopolskie, nie mogą w niej być ujęte tematy o charakterze taniej sensacji, plotek itp. b) posiadać średni jednorazowy nakład z roku 2012 nie mniej niż 30 tyś. egzemplarzy (przez średni jednorazowy nakład prasowy należy rozumieć średnią liczbę egzemplarzy przypadającą na jedno wydanie w roku obliczoną wg wzoru: nakład globalny pisma w 2012 r. podzielony przez liczbę wydań w 2012 r.) - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy. 9. Wszystkie oferowane tytuły prasowe muszą podlegać kontroli przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy, co Wykonawca jest zobowiązany udokumentować w swojej ofercie odrębnie dla każdej z części na którą składa ofertę. 10. Zamawiający będzie realizował zamówienie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb. Emisja poszczególnych ogłoszeń (bądź ich cyklu) dokonywana będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego na piśmie, drogą pocztową, elektroniczną lub faxem nie później niż na dwa dni robocze do godz.15.00 przed datą publikacji. 11. Zamawiający każdorazowo określi: a) datę publikacji, b) format reklamy, wg formularza zamówienia zgodnie ze standardowym wzorem dostarczonym przez Wykonawcę. 12. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie ze specyfikacją określoną przez Zamawiającego, o której mowa w ust. 7, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, wyjaśnić przyczyny niemożności zrealizowania zamówienia, a także zaproponować inną odpowiadającą Zamawiającemu, specyfikację poprzez zmianę niektórych parametrów, np. daty publikacji. 13. Jako jednostkę przeliczeniową do określenia kosztów i porównania ofert ogłoszeń przyjmuje się koszt 1 cm2. 14. Przewidywana maksymalna powierzchnia zamieszczanych ogłoszeń w okresie 12 miesięcy: Część 1 - 4500 cm2. Część 2 - 5000 cm2. Część 3 - 2000 cm2. Część 4 - 1000 cm2. Część 5 - 550 cm2. Część 6 - 300 cm2. Część 7 - 300 cm2. Część 8 - 700 cm2. 15. Wykonawca w dniu publikacji ogłoszenia dostarczy do siedziby Zamawiającego przy ul. Syrokomli 6 w Warszawie, bezpłatnie 1 egzemplarz gazety zawierającej ogłoszenie. 16. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie składu i grafiki ogłoszeń, każde ogłoszenie może zawierać znak graficzny Zamawiającego (na zlecenie Zamawiającego w kolorze). Ogłoszenia ponadto mogą zawierać fotografie, obrazy graficzne. 17. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca na podstawie art. 36 ust. 4 Pzp ma obowiązek wskazać w ofercie część zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak takiego wskazania oznacza, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymgane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwwam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i wykonanie materiałów edukacyjnych dotyczących Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na potrzeby strony internetowej Zamawiającego
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi polegającej na publikacji ogłoszeń prasowych i nekrologów w prasie lokalnej na terenie całego kraju oraz w prasie ogólnopolskiej na potrzeby Kancelarii Prezydenta RP i Biura Bezpieczeństwa Narodowego.
Dodano: 2016-07-07 - Wydanie publikacji edukacyjnych drukiem
Dodano: 2016-06-22 - Przygotowanie i publikację 30 artykułów, w jednej zakładce, w ramach internetowego serwisu o charakterze biznesowo - naukowym
Dodano: 2016-03-03 - Realizacja media planu Urzędu Dozoru Technicznego w 2016 rok, nr sprawy ZP-BDN-4/16
Dodano: 2016-02-19 - Świadczenie usługi polegającej na publikacji ogłoszeń prasowych i nekrologów w wybranych tytułach prasy lokalnej na terenie całego kraju oraz w prasie ogólnopolskiej na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-02-03 - Świadczenie usługi polegającej na publikacji ogłoszeń prasowych i nekrologów w wybranych tytułach prasy lokalnej na terenie całego kraju oraz w prasie ogólnopolskiej na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2015-12-07 - Świadczenie usługi polegającej na publikacji ogłoszeń prasowych i nekrologów w wybranych tytułach prasy lokalnej na terenie całego kraju oraz w prasie ogólnopolskiej na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2015-11-25 - znak sprawy ZZP-142/15. WYKONANIE PRZEZ BROKERA MEDIOWEGO LUB INNY PODMIOT MEDIOWY USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA EMISJI SPOTU W TELEWIZJI ORAZ PRZYGOTOWANIU, PRODUKCJI I EMISJI AUDYCJI TELEWIZYJNEJ PROMUJĄCYCH PROJEKT -KSZTAŁCENIE ZAWODOWE PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W RAMACH STUDIÓW POMOSTOWYCH - WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Dodano: 2015-08-13 - znak sprawy ZZP-139/15. WYKONANIE PRZEZ BROKERA MEDIOWEGO LUB INNY PODMIOT MEDIOWY USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA EMISJI SPOTU W TELEWIZJI ORAZ PRZYGOTOWANIU, PRODUKCJI I EMISJI AUDYCJI TELEWIZYJNEJ PROMUJĄCYCH PROJEKT -KSZTAŁCENIE ZAWODOWE PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W RAMACH STUDIÓW POMOSTOWYCH - WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Dodano: 2015-07-31