Przetargi.pl
Publikacja ogłoszeń w dzienniku o zasięgu wojewódzkim

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja ogłoszeń w dzienniku o zasięgu wojewódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Publikacja w dzienniku o zasięgu wojewódzkim (województwo lubuskie) lub wkładce do gazety o zasięgu krajowym obejmującej swoim zasięgiem województwo lubuskie, w okresie od 1.01.2012 roku do 31. 12. 2012 r. płatnych ogłoszeń lokalnych czarno-białych i kolorowych dotyczących: 3.1.1. obrotu i gospodarki nieruchomościami; 3.1.2. zamówień publicznych; 3.1.3. ogłoszeń okolicznościowych w tym m. in. życzenia, podziękowania, kondolencje, listów otwartych; 3.1.4. zaproszeń na imprezy miejskie; 3.1.5. konkursów ogłaszanych przez Miasto; 3.1.6. tekstów sponsorowanych; 3.1.7. innych ogłoszeń niż w pkt 1-6 związanych z realizacją zadań Miasta. 3.2. Inne warunki: 3.2.1. Dziennik musi ukazywać się przez co najmniej 6 dni w tygodniu, publikacja ogłoszeń następuje od poniedziałku do soboty. 3.2.2. Dziennik musi docierać do co najmniej 5 tysięcy odbiorców na terenie województwa lubuskiego. 3.2.3. Minimalna powierzchnia zamieszczanych ogłoszeń 15.000 cm2. 3.2.4. Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w terminie do 3 dni kalendarzowych od zlecenia publikacji lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Zielona Góra. 3.2.5. Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej. 3.2.6. Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie papierowej lub elektronicznej na wskazany nr faksu lub adres poczty elektronicznej. 3.2.7. Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę, format i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia 3.2.8. Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 8 godzin w formie emaila lub faksu. 3.2.9. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń. 3.2.10. Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego. 3.2.11. Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia. 3.2.12. Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym nr faksu i adresu poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: a) przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; b) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach