Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Pańska 81/83 81/83
00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
REGON: 01718109500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Publikacja materiałów informacyjno-edukacyjnych przez Zespół Redakcyjny z zakresu działania 8.1 i 8.2 POIG, e-biznesu i e-usług na potrzeby portalu Wspieramy e-biznes Web.gov.pl - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, bieżąca obsługa redakcyjna i graficzna portalu Wspieramy e-biznes Web.gov.pl okres realizacji umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 924000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 500 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.,), zwaną dalej ustawą, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 2 usługi, polegające na kompleksowej (tj. co najmniej obejmujące opracowanie, dostarczanie i opublikowanie treści informacyjnych wraz z obsługą graficzną) obsłudze redakcyjnej portalu o tematyce ekonomicznej lub gospodarczej lub finansowej lub e-biznesowej lub społecznej. Co najmniej jedna ze realizowanych usług, miała wartość 50 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 50 000 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług), b) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 4 osób, które wykonywać będą zamówienie, w tym: - Redaktora, tj. jedną osobę posiadającą: i) co najmniej wykształcenie wyższe (magisterskie), ii) co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku redaktora serwisu internetowego, w ramach którego do obowiązków należało zamawianie, pozyskiwanie, redagowanie, umieszczanie oraz planowanie emisji tekstów/artykułów, wiadomości i serwisów, a także administrowanie zasobami portalu i moderowanie prac forum dyskusyjnego, a także redakcja tekstów/artykułów w języku polskim i angielskim. - Członków zespołu redakcyjnego, tj. co najmniej dwie osoby posiadające: i) wykształcenie wyższe magisterskie, ii) minimum rok doświadczenia na stanowisku: redaktora/moderatora serwisu internetowego, w ramach którego do obowiązków należało opracowywanie/redakcja/korekta tekstów/artykułów w języku polskim i angielskim iii) znajomość problematyki e-gospodarki w tym dotyczącej społeczeństwa informacyjnego, nowoczesnych technologii B2B, e-usług, iv) doświadczenie w użytkowaniu systemów CMS v) dobrą znajomość obsługi sprzętu fotograficznego oraz wideo, - Grafika, tj. co najmniej jedną osobę posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w przygotowywaniu materiałów graficznych i multimedialnych na potrzeby Internetu w ramach którego wykonywała prace polegające na: i) tworzeniu wizualizacji stron www; ii) tworzeniu dodatkowych widoków stron internetowych z dostarczonych layoutów iii) cięciu grafiki do potrzeb stron internetowych i e-mailingów/newsletterów iv) przygotowywaniu bannerów w technologii flash, wraz z tworzeniem dokumentacji w postaci źródłowych plików graficznych na warstwach (np. w Adobe PhotoShop, Paint.NET) v) przygotowywaniu projektów graficznych przy wykorzystaniu pakietów oprogramowania Adobe Creative Suite Master Collection oraz Corel, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór załączono do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich, 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch usług, spełniających wymogi określone przez Zamawiającego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych zamówień załączono do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa, co najmniej jeden z ich, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, potwierdzającymi spełnianie warunku, określonego przez Zamawiającego, sporządzonymi wg wzoru załączonego do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa przynajmniej jeden z nich, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, w którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa ten z nich, który będzie posługiwał się takimi osobami, 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1) Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione od reprezentowania Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt 1, które powinno być przedstawione w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przykłady 4 tekstów (po 2 do każdej z następujących zakładek portalu: Dobre Praktyki, Informacje dla beneficjentów).
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ): http://bip.parp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Korzystanie z codziennego internetowego serwisu informacyjnego w okresie 24 miesięcy na 10 stanowiskach
Dodano: 2016-01-29 - Dostarczenie usług, pozyskiwanie i wytwarzanie materiałów o charakterze prasowym oraz wykonywanie prac redakcyjno- organizacyjnych pozwalających na sprawne, nieprzerwane i profesjonalne funkcjonowanie Zintegrowanego Systemu Informacji o ofercie kulturalnej m. st. Warszawa w skład którego wchodzą: portal internetowy www.kulturalna.warszawa.pl wraz z serwisem www.wpek.pl i pozostałymi podstronami oraz dwa newslettery, prowadzone i administrowane przez Miasto Stołeczne Warszawa
Dodano: 2016-01-19 - Monitoring prasy i internetu
Dodano: 2015-11-18 - Opracowanie strategii i schematu komunikacji społecznej, projektu kampanii informacyjnej wyborów powszechnych w 2015 r. tj. wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i ich realizacja, organizacja i prowadzenie
Dodano: 2015-02-17 - Opracowanie strategii i schematu komunikacji społecznej, projektu kampanii informacyjnej wyborów powszechnych w 2015 r. tj. wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i ich realizacja, organizacja i prowadzenie.
Dodano: 2015-01-15 - Dostarczenie usług, pozyskiwanie i wytwarzanie materiałów o charakterze prasowym oraz wykonywanie prac redakcyjno- organizacyjnych pozwalających na sprawne, nieprzerwane i profesjonalne funkcjonowanie zintegrowanego Systemu Informacji o ofercie kulturalnej m. st. Warszawa w skład którego wchodzą: portal internetowy www.kulturalna.warszawa.pl wraz z serwisem www.wpek.pl i pozostałymi podstronami oraz dwa newslettery, prowadzone i administrowane przez Miasto Stołeczne Warszawa
Dodano: 2015-01-09 - Codzienny monitoring prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz programów radiowych i telewizyjnych i Internetu
Dodano: 2014-09-08 - Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast w 2014 r. i jej realizacja, organizacja, prowadzenie i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej
Dodano: 2014-08-27 - Usługa dostępu do elektronicznego serwisu informacyjnego
Dodano: 2014-07-25 - Usługa dostępu do elektronicznego serwisu informacyjnego
Dodano: 2014-07-14