Krajowe Biuro Wyborcze ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 6952415 , fax. 6253687
- Data zamieszczenia: 2015-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowe Biuro Wyborcze
ul. Wiejska 10
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 6952415, fax. 6253687 - Adres strony internetowej zamawiającego: pkw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Admonistracja publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie strategii i schematu komunikacji społecznej, projektu kampanii informacyjnej wyborów powszechnych w 2015 r. tj. wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i ich realizacja, organizacja i prowadzenie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Opracowanie strategii działań z zakresu komunikacji społecznej Państwowej Komisji Wyborczej i Krajowego Biura Wyborczego w zakresie bieżącej działalności, uwzględniającego w szczególności: - zasady dostarczania opinii publicznej ogólnej wiedzy na temat procesów wyborczych, w tym nt. przebiegu przygotowań do wyborów i przebiegu samych wyborów, - zasady prowadzenia i rozwijania współpracy z partnerami społecznymi, środowiskami opiniotwórczymi, mediami, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami zaangażowanymi w procesy wyborcze w Polsce, - schemat prowadzonych działań z zakresu komunikacji społecznej dla Państwowej Komisji Wyborczej oraz Krajowego Biura Wyborczego. 1.2. Kompleksowa obsługa dziennikarzy (w siedzibie, jak i poza siedzibą Zamawiającego) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r., obejmująca w szczególności: - opracowywanie projektów komunikatów prasowych Państwowej Komisji Wyborczej oraz Krajowego Biura Wyborczego, - organizacja na konferencji prasowych Państwowej Komisji Wyborczej oraz Krajowego Biura Wyborczego, - przygotowywanie projektów innych materiałów prasowych, - pełnienie stałej obsługi Zamawiającego w zakresie kontaktów z dziennikarzami, - realizowanie działań wynikających z opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego strategii, o której mowa w pkt. 3.1.1. 1.3. Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. i realizacja projektu w mediach radiowych i telewizyjnych, obejmującej informacje, wyjaśnienia i komunikaty związane z zarządzonymi wyborami, zasadami ich przeprowadzania, terminami wynikającymi z kalendarza wyborczego oraz obowiązującymi w wyborach przepisami prawnymi. 1.4. Koncepcja scenografii Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej w wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. i realizacja tej koncepcji. 1.5. Organizacja i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej w wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. w zakresie wystąpień PKW w Studiu Wyborczym. 1.6. Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. i realizacja projektu w mediach radiowych i telewizyjnych, obejmującej informacje, wyjaśnienia i komunikaty związane z zarządzonymi wyborami, zasadami ich przeprowadzania, terminami wynikającymi z kalendarza wyborczego oraz obowiązującymi w wyborach przepisami prawnymi. 1.7. Koncepcja scenografii Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej w wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. i realizacja tej koncepcji. 1.8. Organizacja i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej w wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. w zakresie wystąpień PKW w Studiu Wyborczym. 1.9. Opracowanie projektów informacji nt. przebiegu przygotowań do wyborów i przebiegu samych wyborów w dniu głosowania, przed pierwszym i między kolejnymi wystąpieniami PKW w Studiu Wyborczym i realizacja projektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 924000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja kampanii informacyjnej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pkw.gov.pl/zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Korzystanie z codziennego internetowego serwisu informacyjnego w okresie 24 miesięcy na 10 stanowiskach
Dodano: 2016-01-29 - Dostarczenie usług, pozyskiwanie i wytwarzanie materiałów o charakterze prasowym oraz wykonywanie prac redakcyjno- organizacyjnych pozwalających na sprawne, nieprzerwane i profesjonalne funkcjonowanie Zintegrowanego Systemu Informacji o ofercie kulturalnej m. st. Warszawa w skład którego wchodzą: portal internetowy www.kulturalna.warszawa.pl wraz z serwisem www.wpek.pl i pozostałymi podstronami oraz dwa newslettery, prowadzone i administrowane przez Miasto Stołeczne Warszawa
Dodano: 2016-01-19 - Monitoring prasy i internetu
Dodano: 2015-11-18 - Opracowanie strategii i schematu komunikacji społecznej, projektu kampanii informacyjnej wyborów powszechnych w 2015 r. tj. wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i ich realizacja, organizacja i prowadzenie.
Dodano: 2015-01-15 - Dostarczenie usług, pozyskiwanie i wytwarzanie materiałów o charakterze prasowym oraz wykonywanie prac redakcyjno- organizacyjnych pozwalających na sprawne, nieprzerwane i profesjonalne funkcjonowanie zintegrowanego Systemu Informacji o ofercie kulturalnej m. st. Warszawa w skład którego wchodzą: portal internetowy www.kulturalna.warszawa.pl wraz z serwisem www.wpek.pl i pozostałymi podstronami oraz dwa newslettery, prowadzone i administrowane przez Miasto Stołeczne Warszawa
Dodano: 2015-01-09 - Codzienny monitoring prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz programów radiowych i telewizyjnych i Internetu
Dodano: 2014-09-08 - Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast w 2014 r. i jej realizacja, organizacja, prowadzenie i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej
Dodano: 2014-08-27 - Usługa dostępu do elektronicznego serwisu informacyjnego
Dodano: 2014-07-25 - Usługa dostępu do elektronicznego serwisu informacyjnego
Dodano: 2014-07-14 - Wykonanie prac polegających na monitorowaniu mediów (prasy, radia, telewizji i internetu)
Dodano: 2014-07-03