Przetargi.pl
PT i przebudowa parkingu przy ul. Lompy.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PT i przebudowa parkingu przy ul. Lompy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest przebudowa i rozbudowa parkingu przy ul. Lompy w Kędzierzynie Koźlu. Obszar realizacji inwestycji obejmuje działki : 1073/1 , 1081 , 1090/20 , 1090/21 ,1090/49 , 1065/29 Zakres robót : 1. Roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni z płyt bet. 50x50x7cm - 115,0 m2 - rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej (do odzysku) -106,0m2 - rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej - 7,5 m2 - rozbiórka krawężników betonowych 15x30x100 cm - 232 mb ( 42 mb do ponownego wykorzystania ) - rozbiórka obrzeży trawnikowych 8x30x100 cm - 199 mb - demontaż trzepaków - 2 kpl. - rozbiórka konstr. betonowych grub. ponad 15 cm - 7,04 m3 - wycinka drzew - 7szt - karczowanie krzewów - 0,004 ha - demontaż rurociągu bet. kielichowego fi 250 mm - 90,0 mb - demontaż studni rewizyjnych bet . fi 1200 mm - 4 kpl. - demontaż studzienek ściekowych ulicznych fi 500mm - 4 kpl. - roboty ziemne przy robotach rozbiórkowych - 34,716 m3 2. Roboty budowlane. 2.1 Miejsca postojowe: - mechaniczne wykonanie koryta pod miejsca postojowe - 763,0 m2 - załadunek i odwóz gruntu na miejsce składowania - 427,28 m3 - wykonanie podbudowy warstwowej pod nawierzchnie - 763,0 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej grub 8 cm na podsypce cem.-piaskowej grub 30 mm - 763 m2 ( w tym przyjąć 85 m2 kostki z rozbiórki ) 2.2 Jezdnia manewrowa - Mechaniczne wykonanie koryta pod jezdnie - 810,0 m2 - załadunek i odwóz gruntu na miejsce składowania - 453,60 m3 - wykonanie podbudowy warstwowej pod nawierzchnie - 810,0 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej grub. 8 cm na podsypce cem.piaskowej grub.30mm - 810,0 m2 2.3 Zjazd - - mechaniczne wykonanie koryta pod zjazd - 68,0 m2 - załadunek i odwóz gruntu na miejsce składowania - 38,08 m3 - wykonanie podbudowy warstwowej pod nawierzchnie - 68,0 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cem.- piaskowej grub. 30mm - 68,0 m2 2.4 Chodniki i miejsca wypoczynku. - mechaniczne wykonanie koryta - 239,0 m2 - załadunek i odwóz gruntu na miejsce składowania - 97,99 m3 - wykonanie podbudowy pod warstwowej nawierzchnie - 239,0 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej grub.8 cm na podsypce cem.- piaskowej grub. 30 mm - 235,0 m2 2.5 Roboty odtworzeniowe. - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych grub.10 cm. - 12,50 m2 - załadunek i odwóz gruntu na miejsce składowania - 1,25 m3 - wykonanie podbudowy warstwowej pod nawierzchnie - 12,50 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 12,50 m2 2.6 Rynsztoki - mechaniczne wykonanie koryta pod rynsztoki -58,16 m2 - załadunek i odwóz gruntu na miejsce składowania - 30,825 m3 - wykonanie podbudowy warstwowej pod rynsztoki -58,16 m2 - ława betonowa pod ścieki z oporem - 8,724 m3 - nawierzchnia z kostki betonowej grub.8 cm. na podsypce cementowo - Piaskowej grub. 30mm. - 58,16 m2 2.7 Krawężniki i obrzeża. - roboty ziemne pod krawężniki i obrzeża trawnikowe - 535,0 mb - obrzeża betonowe 30x8x100cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 231,0 mb - krawężniki betonowe 15x30x100cm na podsypce piaskowej - 304,0 mb ( w tym należy przyjąć 35 mb z rozbiórki ) - ława pod krawężniki ,obrzeża, ścieki betonowe - 24,56 m3 3. Zagospodarowanie terenu. - ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim - 695 m2 - zakup , dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej - 104,250 m3 - wykonanie trawników parkowych z siewem i nawożeniem - 0,007 ha - sadzenie krzewów i drzew liściastych - 7 szt. - dostawa i montaż trzepaków - 2 szt. - dostawa i montaż ławek 5 szt. - dostawa i montaż koszy na śmieci - 5 szt. 4. Oznakowanie. - demontaż znaków drogowych - 9 szt. - montaż słupków do znaków drogowych -12 szt. - montaż tablic znaków drogowych -12 szt. - malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych -34,50 m2 5. Kanalizacja deszczowa. - wykonanie kanałów z rur PVC-U SN8 200mm -38,0 mb - wykonanie kanałów z rur PP 300mm - 74,50 mb - wykonanie betonowych studzienek ściekowych ulicznych fi 500mm bez syfonu - 7 szt. - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1000mm w gotowym wykopie - 4 szt. - roboty ziemne z odwozem gruntu na miejsce składowania - 95,40 m3 - podłoża pod kanały grub.15 cm. - 13,50 m3 - osypka rur kanalizacyjnych materiałem sypkim z zagęszczaniem warstwami - 50,96 m3 - zasypanie wykopów piaskiem - 30,94 m3 - montaż hydrantu pożarowego - 1kpl. 6. Oświetlenie zewnętrzne. - roboty ziemne przy robotach elektrycznych ( wykop i zasypka rowów pod kable elektryczne i rury ochronne ). - 25,65 m3 - warstw podsypki piaskowej na dnie rowu kablowego - 27,0 mb - układanie rur ochronnych APS 110 - 35,5 mb - układanie rur ochronnych APS 83 - 44,5 mb - układanie rur ochronnych DVR83 - 2,0 mb - układanie rur ochronnych RHDPE-D 110 - 5,0 mb - układanie kabli w rowach kablowych - 27,0 mb - demontaż słupów oświetleniowych - 2 szt. - przeniesienie i montaż słupa oświetleniowego - 2 szt. - wykonanie muf na kablach - 4 szt. - montaż przewodów do opraw oświetleniowych - 14 kpl. - montaż uziomów - 44,0 - mb - badania i pomiary instalacji - 4 pom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt budowlany , projekt wykonawczy branży drogowej , projekt wykonawczy branży sanitarnej , projekt wykonawczy branży elektrycznej , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , oraz przeprowadzona przez wykonawcę wizja lokalna. Pomocniczo dołączamy przedmiar robót. 1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym z zawartością plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. f) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. g) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. h) Zapewnienie dojazdu do posesji w czasie prowadzonych robót. i) Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. k) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. l) Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, kostka granitowa, krawężniki i obrzeża chodnikowe. W związku z tym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu umożliwiający ponowne ich wykorzystanie, oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. m) W przypadkach gdy dokumentacja projektowa przewiduje konieczność wycinki drzew, (i posiada na to odpowiednią decyzję), to należy pociąć je na odcinki o dł. 120 cm i uformować w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy wg dokumentacji projektowej konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. n) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. o) Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg. wzorca zamieszczonego na www.kedzierzynkozle.pl w wersji elektronicznej. - tablica o wym. 150cm x 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji. - tablica o wym. 150cm x 100cm na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach