Przetargi.pl
Przebudowa parkingu przy ul. Sikorskiego.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parkingu przy ul. Sikorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i rozbudowa parkingu przy ul. Sikorskiego w Kędzierzynie-Koźlu. Obszar realizacji inwestycji obejmuje działki nr 673/9; 669/6; 662/1. Zakres prac: 1. Roboty rozbiórkowe Rozbiórka nawierzchni z płyt bet. 50x50x70 cm - 54,10 m2, Rozbiórka nawierzchni z płyt bet. 35x35x5 cm - 47,10 m2, Rozbiórka nawierzchni z betonu grub.12 cm - 1338,76 m2, Rozbiórka krawężników betonowych 15x30x100 cm - 312,50 mb Rozbiórka obrzeży trawnikowych 8x30x100 cm - 64,90 mb, Rozbiórka podłoża bet, grub. 10 cm - 4,29 m3, Rozbiórka ścian grub. 25 cm - 5,16 m3, Rozbiórka pokrycia z płyt falistych - 30,00 m3, Wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki na wysypisko - 192,32 m3 2. Roboty drogowe Usunięcie i zmagazynowanie w hałdy warstwy humusu - 388,83 m2, Mechaniczne wykonanie koryta grub. 10 cm - 1871,59 m2, Załadunek i wywóz humusu na wysypisko - 19, 89 m3, Załadunek i wywóz gruntu z korytowania na wysypisko - 187,16 m3 Wykonanie podbudowy grub. 20 cm pod nawierzchnie drogi manewrowej i miejsc postojowych - 1569, 11 m2.Nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 30-50 mm - 1569,11 m2 Wykonanie podbudowy grub. 10 cm pod chodnik - 190,40 m2. Nawierzchnia z kostki betonowej grub, 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 30-50 mm - 190,40 m2. Krawężniki betonowe 15z30x100 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 333,15 mb. Ława betonowa z oporem pod obrzeża - 5,28 m3. Obrzeża betonowe 8x30x100 cm na podsypce piaskowej - 160 mb 3. Zieleń Przesadzenie drzew - 1 szt. Humusowanie skarp ziemią zmagazynowaną w hałdach z obsiewaniem trawą - 578,70 m2 Sadzenie drzew i krzewów liściastych - 16 szt. Sadzenie drzew i krzewów iglastych - 28 szt. 4.Oznakowanie Demontaż znaków drogowych - 4 szt. Demontaż słupków do znaków - 1 szt. Osadzenie słupków do znaków drogowych - 3 szt. Montaż znaków drogowych - 6 szt. 5. Kanalizacja deszczowa 5.1. Roboty ziemne Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,069 km. Roboty ziemne a wywozem gruntu na miejsce składowania - 123,50 m3. Osypka rur kanalizacyjnych materiałem sypkim z zagęszczaniem warstwami - 86,90 m3 Umocnienie ścian wykopów - 181,80 m2. Podłoża pod kanały grub. 10 cm z materiałów sypkich - 7,60 m3. Piasek na zasypkę oraz wymianę gruntu - 94,50 m3. Montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych - 5 szt. Demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych - 5 szt. 5.2. Roboty montażowe kanalizacja grawitacyjna Dn 300 Kanały z rur PP typ ciężki SN8 fi 300 mm - 24,50 mb. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000 mm w gotowym wykopie na kolektorach - 2 szt. Remont istniejących studni - 4 szt. Próba wodna szczelności kanałów - 2 próby. Wykonanie powykonawczej inspekcji kamerą wideo - 24,5 mb 5.3. Roboty montażowe kanalizacja grawitacyjna De 200 Kanały z rur PCV typ ciężki SN8 fi 200 mm - 43,50 mb. Studzienki ściekowe uliczne betonowe fi 500 mm z osadnikiem - 8 szt. Próba wodna szczelności kanałów rurowych - 8 prób. Wykonanie powykonawczej inspekcji kamerą wideo - 43,50 mb 5.4. Odwodnienie wykopów Odwodnienie wykopów - 50 godzin 5.5. zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót Zabezpieczenie oznakowanie miejsca robót - 1 kpl. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 7 szt. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 8szt. 6. Oświetlenie zewnętrzne Wykop w gruncie III kat rowów dla kabli elektrycznych - 39,12 m3. Pomosty dla pieszych nad wykopem - 2,00 m2. Podsypka piaskowa pod kable szer. 0,4 m - 325,00 mb. Zasypanie wykopów pod rowy kablowe - 26, 08 m3 Wywóz gruntu na miejsce składowania - 1,50 m3. Demontaż słupów oświetleniowych - 4 szt. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych typu SAL5 - 2 szt. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych typu SAL5 - 4 szt. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganie w rury i słupy oświetleniowe - 8 kpl. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg - 2 szt. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego OPA-1 - 4 szt. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 4 szt. Montaż uziomów lub przewodów uziemiających - 110,00 mb Układanie kabli YAKY 4x35 mm2 w rowach kablowych - 115,00 mb. Układanie kabli YAKY 4x35 mm2 w kanałach zamkniętych - 48,00 mb. Układanie rur osłonowych PCV fi 80 mm - 48,00 mb. Przewierty dla rury fi 110 mm pod obiektami - 9 szt. Wymiana kabli wielożyłowych - przełożenie istniejącej linii kablowej - 33,00 mb. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - 28,00 pom.Badanie linii kablowej N.N - 12 odc. Pomiar natężenia oświetlenia - 28 pkt. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c)Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e)Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. f)Zapewnienie dojazdu do posesji w czasie prowadzonych robót. g)Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane h)Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. i)Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. j)Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. k)Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP, IOŚ. l)Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. m)Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, kostka granitowa, krawężniki i obrzeża chodnikowe. W związku z tym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. n)W przypadkach gdy dokumentacja projektowa przewiduje konieczność wycinki drzew, (i posiada na to odpowiednią decyzję), to należy pociąć je na odcinki o dł. 120 cm i uformować w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy wg dokumentacji projektowej konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. o)Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg wzorca zamieszczonego w niniejszej SIWZ (WZÓR Nr 22). - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji. - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych po zakończeniu Inwestycji. p)Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. q)Wykonawca zobowiązany jest posiadać i przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej z datą przekazania placu budowy, polisę ubezpieczenia kontraktu (umowy) w zakresie ryzyk budowlanych, a przede wszystkim odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia ważną przez cały okres realizacji zamówienia. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki ubezpieczeniowe zaistniałe w okresie ubezpieczenia, z których roszczenia zostaną zgłoszone przed upływem ustawowego terminu przedawnienia. Ubezpieczenie ma obejmować w szczególności odpowiedzialność Wykonawcy w stosunku do osób trzecich za szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku z realizacją zadania Przebudowa parkingu przy ul. Sikorskiego. Minimalna suma gwarancyjna w ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż 500.000,- PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Powyższe ubezpieczenie nie dotyczy ubezpieczenia OC prowadzonej działalności Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach