Przetargi.pl
PT budowy drogi dojazdowej do szybu GG-1 w m. Kwielice.

Gmina Grębocice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 50 31 , fax. 076 8315077
  • Data zamieszczenia: 2010-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
    ul. Głogowska 3 3
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 50 31, fax. 076 8315077
    REGON: 39064760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PT budowy drogi dojazdowej do szybu GG-1 w m. Kwielice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy : - wykonania projektu budowlanego i wykonawczego budowy drogi o długości ok. 1800 m wraz z chodnikami i kanalizacją deszczową, - wykonania projektu budowlanego i wykonawczego przełożenia kabla optotelekomunikacyjnego, - wykonania projektu budowlanego i wykonawczego budowy rowów tymczasowych i docelowych, - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy oświetlenia drogi, - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci wodociągowej, - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy gazociągu średniego ciśnienia, - wykonanie projektu organizacji ruchu tymczasowego i docelowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie załączonej koncepcji wykonanej przez Centrum Projektowe Miedzi Cuprum - Projekt Sp. z o.o. ul. Wietrzna 10, 53-024 Wrocław oraz zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a)wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla każdej z branż (6 egzemplarzy) b)przygotowanie mapy do celów projektowych, c)wykonanie badań geotechnicznych pod potrzeby budowy drogi, d)uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami (np. uzgodnień z zarządami dróg, decyzji środowiskowej, operatu wodno-prawnego), za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, e)przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (2 egzemplarze), f)przygotowanie przedmiarów robót dla każdej z branż ( po 2 egzemplarze), g)przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej z branż ( po 2 egzemplarze), h)odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego przynajmniej trzech konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, i)złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, j)odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch nadzorów autorskich dla każdej z branż w trakcie realizacji robót budowlanych. k)co miesięczne okazanie Zamawiającemu stanu zaawansowania w formie rysunków, opisów, szkiców, dokonanych uzgodnień itp. Opracowania, o których mowa w ust.1 pkt. e), f), g) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: MS Word, MS Excel, NormaPro lub inne zaakceptowane przez Zamawiającego. Opracowania projektowe, o których mowa w ust.1 pkt. a) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku CD-R. Ich przekazanie nastąpi w formie pliku z rozszerzeniem pdf, lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby dokumentacja techniczna zapewniała : 1.usunięcie kolizji z ewentualną przebudową sieci i innych elementów infrastruktury znajdujących się w obrębie opracowania, 2.uwzględnienie ujemnych wpływów eksploatacji górniczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN 2. Formy wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Sposób i miejsce składania wadium. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wschowa O Grębocice, Nr rachunku: 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: - Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy złożyć w formie oryginału do depozytu w KASIE (w godzinach 8:00 do 13:00) znajdującej się w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice lub złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Nie należy trwale dołączać (spinać) oryginału dokumentu wadialnego do oferty - w takim przypadku do oferty należy załączyć także potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a)jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b)bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 25.02.2010 r. do godz. 10.00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2 ustawy, a jego oferta zgodnie z art.24 ust.4. zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zwrot, zatrzymanie wadium. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 2, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt.6.3 oraz w pkt.7 specyfikacji, chyba że wykonawca udowodni, że nieuzupełnienie wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie. Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego pod rygorem wykluczenia go z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach