Przetargi.pl
Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi w obrębie ul. Poznańskiej w m. Góra,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2012-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi w obrębie ul. Poznańskiej w m. Góra,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja w formule zaprojektuj- wybuduj zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi w obrębie ul. Poznańskiej w m. Góra,, Przedmiotem zamówienia jest: - opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (5 egz.) zgodnie z założeniami programu funkcjonalno- użytkowego, stanowiącego załącznik do SIWZ: projekt budowlany i wykonawczy oraz uzyskanie uzgodnień branżowych dotyczących zaprojektowanej przebudowy drogi ul. Poznańskiej wraz z włączeniem w ul. Poznańską - długość około 120mb i szerokość 6m; uzyskanie warunków do zaprojektowania kanalizacji deszczowej, opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami o długości około 70,00 mb, - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz dokumentacji docelowej organizacji ruchu, - opracowanie innych dokumentacji budowlano-wykonawczych niezbędnych do realizacji zadania a wynikających z uzyskanych warunków branżowych, - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) - 2 egz. i przekazanie ich przed rozpoczęciem robót Zamawiającemu, - opracowanie dokumentacji branżowych związanych z potencjalnymi kolizjami z urządzeniami obcymi mogącymi wystąpić w pasie drogowym, - wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych, - zapewnienie obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą. Koncepcję przebiegu drogi należy opracować na podstawie warunków zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, uzgodnić z jednostkami funkcjonującymi w ciągu przebudowywanej drogi oraz przedstawić Zamawiającemu celem zatwierdzenia. Uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego nastąpi w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty jej przedstawienia i warunkuje przystąpienie do projektu zasadniczego. Zamawiający może wnieść do wybranej koncepcji swoje uwagi i sugestie, które Wykonawca winien uwzględnić lub się do nich merytorycznie ustosunkować. Wykonawca uzyska wszystkie, niezbędne dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, wymagane prawem i przepisami decyzje administracyjne, warunki techniczne, uzgodnienia konserwatorskie, opinie i uzgodnienia dotyczące przedmiotu zamówienia. Założenia architektoniczne obowiązujące: patrz wypis z m.p.z.p stanowiący załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego. Inwestycja obejmuje działkę 705/5, na odcinku od ul. Poznańskiej w kierunku strefy podmiotów działalności gospodarczej w m. Góra. Początek odcinka projektowanej przebudowy znajduje się w km 0+000,00 - krawędź zjazdu z ul. Poznańskiej wykonanej z masy asfaltowej a koniec w km 0+132,00 krawędź (koniec) ulicy o nawierzchni betonowej kostka typu trylinka. Na całym projektowanym odcinku ulica posiada przekrój uliczny - 1 jezdnia o szerokości 6,00 m w krawężnikach betonowych 15*30*100 cm na całym odcinku długości drogi (w załączeniu dokumentacja fotograficzna). Ulica jest odwodniona powierzchniowo poprzez nieregularne spadki podłużne, gdzie również przy opadach deszczu tworzą się zastoiska wody. Zakres robót: - ustawienie nowych krawężników drogowych z wyprowadzeniem istniejących zjazdów, -wykonanie kanalizacji deszczowej, -wykonanie podbudowy - konstrukcji drogi, -ułożenie na całej nawierzchni przebudowywanej ulicy płyt betonowych na długości około 130 mb w dwóch rzędach na szerokość 6m, -miejsca wolne uzupełnić kostką betonową typu HOLLAND gr. 8 cm na podbudowie uzyskując równy poziom z ułożonymi płytami drogowymi. Roboty budowlane polegać będą na wymianie całej nawierzchni betonowej z kostki typu trylinka wraz z istniejącymi krawężnikami na nawierzchnię z płyt betonowych drogowych wraz z odwodnieniem. Płyty betonowe stanowią materiał Inwestora, który wykonawca dowiezie na plac budowy z oddalonego o 3 km placu składowego. Konieczne będzie wykonanie wykopów w podłożu o głębokości 0,27 m i wykopów liniowych pod kanalizację deszczową z odwiezieniem urobku poza teren budowy. Przyjęto następującą konstrukcję drogi: -płyty żelbetonowe drogowe br. 15 cm (materiał Inwestora - jw.) - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 grubość 15 cm. -podsypka z piasku średniego grubość 10 cm. W miejscach wolnych lokalizacji kratek ściekowych podbudowę należy pogrubić do takiej wysokości, aby uzyskać równy poziom z ułożonymi płytami drogowymi. Zjazdy - należy ująć wszystkie istniejące zjazdy do przebudowy pasa o szerokości 1,5m. Efektem przełożenia będzie ułożenie płyt betonowych z rozbiórki typu trylinka do poziomu nowobudowanej drogi. Odwodnienie- odprowadzenie wód opadowych i roztopowych poprzez spadki podłużne i poprzeczne jezdni poprzez nowoprojektowaną sieć kanalizacji deszczowej i wpięcie jej do istniejącej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obszaru objętego przedmiotem zamówienia. UWAGA: Materiał z rozbiórki nadający się do ponownego użycia Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (odległość do 5 km) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik do przedmiotowej SIWZ. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Termin wykonania zamówienia - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji budowlano-wykonawczej (5 egz.) w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego wraz z potwierdzeniem złożenia w Starostwie Powiatowym w Górze wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę 31.05.2012 r. Termin uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę 01.08.2012r. - Termin zakończenia robót budowlanych i przekazanie drogi do użytkowania 25.09.2012r. Warunki zmiany terminu opisano w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 złotych (trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 31.01.2012r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem BANK SPÓŁDZIELCZY WSCHOWA O / GÓRA 44 8669 0001 0123 2529 2000 0003 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ,,Przebudowa drogi w obrębie ul. Poznańskiej w m. Góra,, 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach