Przetargi.pl
Przywrócenie dawnej funkcji zakładu kąpielowego zabytkowej pływalni przy ul. Zgorzeleckiej w Bolesławcu

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przywrócenie dawnej funkcji zakładu kąpielowego zabytkowej pływalni przy ul. Zgorzeleckiej w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, a w szczególności: 1.1 W budynku przewiduje się szereg ingerencji budowlanych mających na celu przede wszystkim: - wstawienie windy dla osób niepełnosprawnych, łączącej piwnicę, parter, piętro i poddasze budynku przy wyburzeniu części stropów nad piwnicą i parterem, - wstawienie schodów na poddasza biurowe, przy wyburzeniu schodów istniejących i części stropu nad piętrem, - wstawienie schodów łączących wszystkie kondygnacje budynku, przy wyburzeniu fragmentów stropów, - wyburzenie istniejących i wstawienie nowych schodów do piwnicy - części technicznej, - szereg wyburzeń mających na celu poszerzenie przejść, drzwi i stworzenie nowych przejść w budynku, - wyburzenie schodków wyrównawczych na piętrze i wybudowanie zamiast nich pochylni, - wstawienie nowych ścian wydzielających projektowane wnętrza, - wyburzenie i likwidacja istniejących boksów szatniowych na parterze i na piętrze hali basenowej, - budowę i montaż urządzeń technicznych podbasenia, - wypłycenie niecki basenu, z montażem w niej nowej niecki ze stali nierdzewnej, przelewów górnych, atrakcji nad i podwodnych, podświetlenia, schodków do wody zamiast drabinek i podnośnika dla niepełnosprawnych, - montaż w sali basenowej trzech minibasenów typu jacuzzi, w tym jednego solankowego, - montaż systemu elektronicznego obsługi klienta ESOK, - rozbiórkę stropodachu nad salą gimnastyczną i budowę nowego na konstrukcji z drewna klejonego - wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych, 1.2 Przewidywane prace konserwatorskie obejmują: - wymianę i ujednolicenie dachówki nad częścią basenową, przy zastosowaniu karpiówki w kolorze czerwonym, matowym, - oczyszczenie , uzupełnienie i konserwację fragmentów okładziny klinkierowej fasad, - oczyszczenie i konserwacje kamiennych cokołów, - konserwację świetlika nad halą basenową: oczyszczenie powierzchni szklanych i zabezpieczenie konstrukcji, - naprawienie nielicznych uszkodzeń powierzchni ozdobnych kafli w kolorze ciemnozielonym, a także innych zabytkowych ceramicznych okładzin ściennych, -oczyszczenie i zabezpieczenie powłokami malarskimi kutych balustrad nad basenem i na klatkach schodowych - przewiduje się podwyższenie tych balustrad przy użyciu tafli ze szkła konstrukcyjnego do wymogów obowiązujących (110 cm),. Balustrady w likwidowanych schodkach na poddasze basenu należy wykorzystać w schodach nowoprojektowanych, - oczyszczenie, impregnację i hydrofobizację płyt piaskowcowych i plakietek terakotowych, - wymianę okien na nowoczesne drewniane, - oczyszczenie i konserwację istniejących żeliwnych kolumn w sali kardio na parterze, - odsłonięcie i zabezpieczenie przed wilgocią kamiennej(lub ceglanej) powierzchni ścian w baszcie przy projektowanym basenie solankowym na hali basenowej oraz ścian Sali Karwio, - iluminację baszty oraz sali kardio, 1.3 Przewidywane roboty budowlane (poza wymienionymi powyżej) obejmują: - wymianę pokrycia dachowego wraz z ociepleniem, - wymianę uszkodzonych elementów więźby dachowej, zabezpieczenie całości ogniochronnie i przeciwko korozji biologicznej, - wymianę obróbek blacharskich na miedziane ( w tym na kopule baszty), - wymianę świetlików nad parterowa częścią budynku na nowe o konstrukcji aluminiowej, - prace instalacyjne wg opracowań branżowych w tym: wentylacja, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej i hydrantowej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej, instalacji telefonicznej, instalacji niskoprądowej i instalacji technologicznych, - prace wykończeniowe: rozbiórkę istniejącej i wykonanie nowych posadzek w hali basenowej (na parterze i antresoli) uzupełnienie, naprawę posadzek istniejących lub wykonanie nowych w pozostałych częściach budynku, wykonanie okładzin ściennych ceramicznych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych do wys. Min. 205 cm, wykonanie tamże sufitów podwieszonych, prace malarskie, - osuszenie zawilgoconych ścian piwnicy i wykonanie izolacji poziomych i pionowych, - przebudowę posadzek na gruncie w części podziemnej, w tym przede wszystkim w podbaseniu, z dostosowaniem jej do wymogów projektowanej technologii, - z zakresu robót budowlanych wyłączona zostaje strefa biurowa na poddaszach obu części obiektu; 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych dołączonej do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 258.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych i zero groszy). 1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Zamawiający zobligowany będzie do wykluczenia wykonawcy, który wniósł wadium nieobejmujące swoją ważnością całego okresu związania ofertą, w tym również dnia otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; -określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; -kwotę gwarancji; -termin ważności gwarancji; -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2.6.1 Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto zamawiającego nr 04 1020 2137 0000 9402 0046 4271 3.1 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed datą wyznaczoną na otwarcie ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 4.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określonego w ust. XIV SIWZ; 7.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 8. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty. 9. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=70058
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach