Przetargi.pl
Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy

Gmina Kroczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 42-425 Kroczyce, Batalionów Chłopskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3152150 do 5, , fax. 034 3152150 do 5
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kroczyce
    Batalionów Chłopskich 29
    42-425 Kroczyce, woj. śląskie
    tel. 034 3152150 do 5, , fax. 034 3152150 do 5
    REGON: 00053186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przewozowe - dowozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Kroczyce w okresie od 02.09.2019 r. do 18.06.2021 r. w dni nauki szkolnej z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, oraz przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego – (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 z późn. zm. ). Zamówienie obejmuje dowóz dzieci i młodzieży szkolnej wraz z opiekunami do niżej podanych placówek oświatowych na terenie Gminy Kroczyce i odwóz na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę. Wykaz miejsc wsiadania i wysiadania uczniów dojeżdżających do szkół w Gminie Kroczyce stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz placówek oświatowych, do których dowożeni będą uczniowie: 1. Przedszkole w Kroczycach. 2. Szkoła Podstawowa w Kroczycach. 3. Szkoła Podstawowa w Pradłach. 4. Szkoła Podstawowa Fundacji Elementarz w Siamoszycach. Wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zapewni świadczenie usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, których stan techniczny spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U.2016, poz. 2022 ze zm.). 2) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz jego oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3) Wykonawca zapewni świadczenie usługi przez osoby mające odpowiednie kwalifikacje zawodowe do kierowania autobusami i przeszkolenie uprawniające do przewozu osób, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 58 z późn. zm.), przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U.2018, poz. 1990 z poń. zm.) oraz w innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców. 4) Wykonawca zamówienia zapewni odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla danej trasy. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. 5) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zapewnienia, by wszystkie pojazdy posiadały aktualne badania techniczne, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 6) Zamawiający ustali z Wykonawcą szczegółowy rozkład i trasy przewozów. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w dni nauki szkolnej przywozu i dwukrotnego odwozu uczniów po zakończeniu zajęć z każdej placówki. 7) W przypadku zmiany organizacji zajęć Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. 8) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem ustalonym przez Zamawiającego. 9) Wykonawca zapewni, że przywóz uczniów do szkół rozpoczynać się będzie nie wcześniej niż o godz. 6:50 z przystanków na poszczególnych trasach (wskazanych w załączniku nr 2 do projektu umowy). 10) Odwożenie dzieci będzie odbywało się w godzinach: od 12.15 do 16.00. 11) Wykaz kursów, miejscowości, ilość dzieci do odwiezienia po lekcjach może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach. 12) Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom uczniów. 13) Wykonawca zobowiązany będzie w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero w obecności opiekuna rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. 14) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów naprawy szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również do odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: a) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, b) oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę nieuprawnioną w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy, do których Zamawiający może uzyskać dostęp za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach