Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części poddasza w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej dla potrzeb pracowni gastronomicznej.

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zory.pl/?c=7074

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części poddasza w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej dla potrzeb pracowni gastronomicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Roboty budowlane: 1. Demontaż elementów podłogi z desek, płyt wiórowych i wełny mineralnej z wywozem i utylizacją. 2. Demontaż istniejącego obicia (mocowanego do krokwi i jętek ) z płyt GKF oraz folii paroszczelnej z wywozem i kosztami utylizacji. 3. Uzupełnienie brakującej wełny mineralnej o gr.15 cm. 4. Montaż nowej warstwy wełny mineralnej o gr. 15 cm (docelowa gr.30 cm) na ruszcie metalowym. 5. Montaż folii paroszczelnej oraz płyt GKF gr.12,5 mm. 6. Przebudowa więźby dachowej – wykonanie nowych słupów o przekroju 12x12 cm oraz wykonanie podparcia płatwi wg. detali A i B. 7. Docieplenie bocznych ścianek lukarny od strony zewnętrznej dachu ze zdemontowaniem gontu papowego, deskowania, montażem wełny mineralnej gr.30 cm na konstrukcji metalowej, montażem deskowania i ułożeniem gontu papowego. 8. Wykonanie obudowy pionów instalacyjnych za pomocą płyt GK wodoodpornych. 9. Uzupełnienie sufitu podwieszanego w pomieszczeniach na parterze ( po przejściach instalacyjnych). 10. Impregnacja ogniochronna elementów drewnianych. 11. Wzmocnienie istniejących stropów nad poziomem parteru z wykonaniem izolacji przeciwwodnej i paroszczelnej. 12. Montaż ścianek działowych z płyt warstwowych z dwustronną warstwą zmywalną (z atestem higienicznym). 13. Montaż drzwi oraz naświetla okiennego. 14. Ułożenie płytek podłogowych na zaprawie elastycznej. 15. Ułożenie płytek na ścianach. 16. Malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną odporną na szorowanie. B Roboty elektryczne: Zakres robót elektrycznych obejmuje wykonanie następujących instalacji:  wewnętrzną linię zasilającą,  wyłącznik pożarowy prądu,  oświetlenia podstawowego,  awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,  gniazd wtyczkowych,  siłową,  przeciwprzepięciowa,  przeciwporażeniowa,  odgromowa. C Roboty sanitarne: 1. Układ wentylacyjny kuchni:  dostawa i montaż centrali nawiewnej z nagrzewnicą wodną i chłodnicą freonową,  dostawa i montaż agregatu skraplającego do chłodnicy freonowej centrali wentylacyjnej,  dostawa i montaż wentylatora wyciągowego,  montaż okapów kuchennych z podłączeniem wentylatora dachowego – okapy dostarcza Zamawiający,  dostawa i montaż układu sterowania nawiewem i wywiewem powietrza,  dostawa i montaż klimatyzatora ściennego typu Split z jednostką wewnętrzną. 2. Układ c. o.  wykonanie instalacji c. o.,  wykonanie instalacji c. t.,  próba szczelności instalacji c.o. i c.t., 3. Instalacja zimnej i c. w. u.  dostawa i montaż termodynamicznego podgrzewacza wody o pojemności 300 dm3 wyposażonego w grzałkę elektryczną o mocy 2 kW z wężownica c. o. i układem sterowania,  wykonanie instalacji zimnej ciepłej wody oraz cyrkulacji,  próba szczelności instalacji wodociągowej. 4. Instalacja kanalizacji sanitarnej  dostawa i montaż zlewozmywaków kuchennych,  wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,  wykonanie odprowadzenia skroplin do kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 0/00).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przeprowadzający Postępowanie nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, - uproszczone kosztorysy ofertowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach