Przetargi.pl
„Przystosowanie piętra budynku oświaty w Janowicach Poduszowskich w celu utworzenia Klubu „SENIOR +” w systemie zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Gnojno ogłasza przetarg

  • Adres: 28-114 Gnojno, Gnojno
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413532038 , fax. 413532038
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gnojno
    Gnojno 145
    28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie
    tel. 413532038, fax. 413532038
    REGON: 29101006200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przystosowanie piętra budynku oświaty w Janowicach Poduszowskich w celu utworzenia Klubu „SENIOR +” w systemie zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przystosowanie piętra budynku oświaty w Janowicach Poduszowskich w celu utworzenia Klubu „SENIOR +” w systemie zaprojektuj i wybuduj” W zakres opracowania wchodzić będzie: • opracowanie projektu budowlanego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy, w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej dla zakresu robót budowlanych wymagających uzyskanie pozwolenia na budowę. Zakres robót nie objętych pozwoleniem na budowę, będzie realizowany na podstawie zgłoszenia robót budowlanych, którego dokona Wykonawca. • opracowanie projektu wykonawczego (wszystkie branże), • opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie odpowiadającym dokumentacji projektowej, • uzyskanie wymaganych przepisami Prawa Budowlanego uzgodnień i pozwoleń na realizację projektu, • uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, upoważniającej do rozpoczęcia robót budowlanych, • uzyskanie, w imieniu Zamawiajacego potwierdzenia zgłoszenia robót budowlanych, • wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą dostarczy wszystkie niezbędne dokumenty i uzyskania pozwolenie na użytkowanie • wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB, • ilości sporządzonych dokumentów podano w części III pkt. 2 programu funkcjonalno-użytkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Program funkcjonalno – użytkowy. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przedmiot zamówienia winien być opisany zgodnie z art. 30 Ustawy Pzp. Jeżeli w Programie funkcjonalno – użytkowym wskazane byłyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy, dopuszcza składanie ,,produktów” równoważnych. Wszelkie ,,produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych , Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, (jeśli dotyczy), ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak,więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazujące oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Zaprojektowany przedmiot zamówienia winien uwzględniać zapisy art. 29 ust 5 Ustawy Pzp tj. „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników” Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni (robotnicy budowlani) bezpośrednio wykonujący prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji przetargowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 10 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa do oferty zobowiązanie podmiotu na załączniku nr 5 do siwz. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert) składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia na załączniku nr 4 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach