Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg
- Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 771 145 , fax. 862 771 066
- Data zamieszczenia: 2020-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
ul. Mickiewicza 1
18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
tel. 862 771 145, fax. 862 771 066
REGON: 45067015000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przystosowanie budynku w Radziszewie Starym do potrzeb niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku Szkoły Podstawowej w Radziszewie Starym w zakresie dostosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres rzeczowy zamówienia przewiduje dostawę i montaż schodowej platformy dla wózków, wymianę osprzętu sanitarnego i elektrycznego, stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów drzwiowych, rozbiórkę ścianek działowych wydzielających kabiny sanitariatów oraz budowę zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni montaż urządzeń, stosownie do wymagań producenta czy dostawcy urządzeń wmontowanych w ramach robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia określony został przy pomocy dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. 3. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 4. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące, przez co należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie i przyjęcie do oferty produktów, materiałów i technologii równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych spełniających wymagania założone w dokumentacji projektowej. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 6. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843/, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 7. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego. 8. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania „Przystosowanie budynku w Radziszewie Starym do potrzeb niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy” powinny być zgodne z warunkami umowy i SIWZ, dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami prawa. 9. Zakres niniejszego zamówienia jest przedmiotem złożonego przez Gminę Ciechanowiec wniosku o dofinansowanie ze środków PFRON. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie. Zamawiający dokona potwierdzenia spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy – Zał. Nr 1 do oferty, 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2 do oferty; 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 3 do oferty; 5) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4 do oferty; 6) Pełnomocnictwo (notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika). Ponadto Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25 - Budowa urządzeń i obiektów sportowo-rekreacyjnych w Słochach Annopolskich
Dodano: 2024-03-22 - Roboty budowlane związane z „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I”
Dodano: 2024-03-22 - „Rozbudowa dróg gminnych nr 158035B i 158036B na odcinku droga krajowa nr 66 – m. Spiczki”
Dodano: 2024-03-21 - „Rozbudowa dróg gminnych nr 158035B i 158036B na odcinku droga krajowa nr 66 – m. Spiczki”
Dodano: 2024-03-21 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-03-19 - Budowa żłobka w Kleosinie II
Dodano: 2024-03-15 - Adaptacja i remont pomieszczeń do klucia i wychowania piskląt (budynek ORZ) na dz. o nr ewid. 2603, ob. ewid. Wólka Pias. – Łąki Różnych Wsi, j. ewid. Goniądz – obszar wiejski
Dodano: 2024-03-15 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Dołubowie.
Dodano: 2024-03-10