Przetargi.pl
Przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych - etap II: remont części korytarza I piętra

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 8266165 , fax. 043 822-30-05
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    pl. Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. (043) 8266165, fax. 043 822-30-05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych - etap II: remont części korytarza I piętra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i budowlanych. W szczególności roboty obejmować będą: - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru części I piętra, - uruchomienie zamontowanych instalacji sygnalizacji pożaru i podłączenie do istniejącej centrali CSP-4200 Polon Alfa - wymiana instalacji elektrycznej na części I piętra budynku pod oprawy świetlówkowe typu Amstrong, - doprowadzenie instalacji elektrycznej pod kinkiety ozdobne i gniazda wtykowe, - montaż opraw oświetleniowych, - uruchomienie wymienionej instalacji elektrycznej, przeprowadzenie wszystkich koniecznych prób, badań i pomiarów, - remont korytarza części I piętra ( demontaż boazerii drewnianej, demontaż posadzek drewnianych, wymiana drzwi wewnętrznych, wykonanie sufitu podwieszanego, wykonanie tynków mozaikowych, wykonanie posadzek gresowych, wykonanie dylatacji na łączeniu budynku z windą, montaż ścianki ognioodpornej i drzwi o odporności ogniowej EI30). Dla zobrazowania Wykonawcom całości prac Zamawiający zamieścił dokumentację projektową opisującą zakres robót w budynku. Zamawiający cały zakres robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową podzielił na etapy realizacyjne. W związku z etapowaniem zadania pod nazwą Przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, Zamawiający dla zachowania ciągłości zastosowanych elementów wykończeniowych wymaga zastosowania materiałów użytych podczas I etapu prac adaptacyjnych. Dotyczy to płytek ceramicznych, drzwi wewnętrznych, tynków mozaikowych, opraw oświetleniowych, sufitu podwieszanego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej II piętra Budynku Urzędu Miasta w Sieradzu. Zakres robót składa się z następujących elementów: Roboty branży elektrycznej -instalacja sygnalizacji pożaru na części I piętra. Roboty polegają na: - wykonaniu instalacji sygnalizacji alarmu pożaru na I piętrze, składającej się z urządzeń typu: czujki w ilości 13 szt., sygnalizatory akustyczne w ilości 1szt., urządzenie ROP 1 szt. oraz elementów kontrolno-sterujących, - montaż oprawy oświetlenia ewakuacyjnego z piktogramem - ilość 1 szt. Roboty branży elektrycznej - instalacja oświetleniowa na części I piętra. Roboty polegają na doprowadzeniu instalacji elektrycznej na części I piętra pod oprawy świetlówkowe typu Amstrong, kinkiety ozdobne, gniazda elektryczne wtykowe oraz wymianie opraw. Wszystkie kable prowadzone będą ponad sufitem podwieszanym w korytkach. Należy wykonać min.: - montaż na korytarzu opraw rastrowych 4×18W montowanych w suficie podwieszanym - ilość 6 szt. w tym cztery oprawy z modułem awaryjnym oraz opraw naściennych (kinkiet ścienny ozdobny nad tablicami - ilość 2szt.). Dla zobrazowania wymagań Zamawiającego i w celu umożliwienia Wykonawcom prawidłowej wyceny ofert - Zamawiający wymaga zastosowania oprawy rastrowej do sufitu kasetonowego PLEXIFORM ROMA PAR EVG 4x18W użytej podczas I etapu prac adaptacyjnych - wszystkie niezbędne próby, badania, pomiary (w tym pomiar natężenia oświetlenia), uruchomić instalacje. Ponadto Zamawiający wymaga przełożenia istniejącej instalacji sieci teleinformatycznej zamontowanej na części korytarza I piętra. Przełożenie nastąpi poprzez wyniesienie w miarę możliwości sieci ponad konstrukcję sufitu podwieszanego. W przypadku zaistnienia problemów należy wkuć w istniejące ściany korytarza odpowiednio osłoniętej instalacji teleinformatycznej. Roboty branży budowlanej na I piętrze. Zakres przewidzianych do wykonania robót obejmuje min.: - roboty demontażowe paneli boazeryjnych w ilości około 63,72 m2, - demontaż parkietu w ilości około 55,65 m2, - wymianę drzwi wewnętrznych (skrzydła i ościeżnice) z drzwi o szerokości 80cm na szerokość 90cm w ilości 10 szt. w tym 2 szt. drzwi nieprzeszklonych wyposażonych w tuleje wentylacyjne, - uzupełnienie tynku po panelach (tynk cementowo-wapienny) w ilości około 95,12 m2, - wykonanie ścianki ognioodpornej oddzielającą klatkę schodową z płyty ognioodpornej tj.: ścianki działowej gipsokartonowej na profilach stalowych wzmocnionych, z podwójnym opłytowaniem i wełną mineralną w środku (EI 60) w ilości 4,80 m2 wraz z montażem drzwi dymoszczelnych o odporności ogniowej EI 30 w ilości 1szt., Zamawiający wymaga zastosowania drzwi dymoszczelnych D4 w kolorze białym, analogicznych do zamontowanych podczas I etapu, - wykonanie posadzek z płytek gresowych o wymiarach 60cm×60cm w ilości 55,65 m2. Płytka satynowa Mistral Beige i Brown - Ceramika Paradyż I gatunek, - wykonanie cokolika (produkcji fabrycznej) tej samej firmy co płytki gresowe, - wykonanie gładzi pod tynk mozaikowy w ilości 112,97 m2, - położenie tynku mozaikowego w ilości 112,97 m2 od poziomu posadzki do wysokości sufitu podwieszanego. Dla zobrazowania wymagań Zamawiającego i w celu umożliwienia Wykonawcom prawidłowej wyceny ofert - Zamawiający wymaga zastosowania mieszanki tynku mozaikowego firmy ATLAS nr 111,112,113, średnica ziarna od 1 do 1,2 mm. użytego podczas I etapu prac adaptacyjnych: - wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego (kaseton o wymiarach 60x60cm), w kolorze białym na wysokości 2,75m w ilości 55,65 m2, - wykonanie ram do tablic ogłoszeniowych w ilości 2szt., - wykonanie wszystkich prób, badań, sprawdzeń. Zamawiający wymaga zastosowania skrzydeł drzwiowych częściowo przeszklonych. Charakterystyka drzwi: - przeszklenie drzwi zlokalizowane w górnej, środkowej i częściowo dolnej części skrzydła (dla wymiaru wysokości skrzydła); przeszklony prostokąt obłożony obustronną ramką okleinowaną w kolorze skrzydła (Zamawiający nie dopuszcza ramek PCV bez okleinowania CPL). Szklenie szkłem bezpiecznym (hartowane lub klejone) szyby barwy mlecznej, przepuszczające światło, gładkie. Rama skrzydła wykonana z klejonki drewna iglastego lub przynajmniej z drewna sosnowego. Wypełnienie skrzydła: płyta wiórowa otworowa, można zastosować płytę wiórową otworową wzmocnioną wewnętrznym ramiakiem ze sklejki. Rama wraz z wypełnieniem oklejona dwustronnie płytą drewnopodobną HDF, obustronny laminat drewnopodny typ CPL gr. min 0,2mm (kolor ciemny orzech lub mahoń). Zalecany profil krawędzi skrzydła K lub R. Oba boki oraz góra skrzydła okleinowane przynajmniej taśmą obrzeżową w kolorze skrzydła, dół skrzydła (spód) zabezpieczony przed nasiąkaniem (np. taśmą okleinowa lub kilkoma warstwami lakieru). Wyposażenie minimum dwa zawiasy czopowe, zamek na klucz z wkładką patentową, szyldy podłużne (niedzielone), klamki komplet 3 kluczy. Zamawiający oczekuje kompletnego skrzydła drzwiowego z wszystkimi okuciami, kolor okuć chromo-nikiel. Dwa skrzydła drzwiowe wyposażyć w tuleje wentylacyjne - kolor chromo-nikiel. Dla zobrazowania wymagań Zamawiającego i w celu umożliwienia Wykonawcom prawidłowej wyceny ofert - Zamawiający wymaga zastosowania drzwi firmy POLSKONE model Decor Vario wersja A użytych podczas I etapu prac adaptacyjnych. Ościeżnice stałe z drewna sosnowego klejonego warstwowo (dopuszcza się ościeżnicę z drewna sosnowego) wraz z obustronnymi opaskami płaskimi lub owalnymi, całość laminowana w kolorze skrzydeł drzwiowych- laminat drewnopodny typ CPL gr. min 0,2mm. Można zastosować drewniane ościeżnice regulowane (materiał drewno klejone lub przynajmniej z drewna sosnowego), wykończenie: okleina laminat CPL grubości min 0,2mm) w kolorze skrzydeł drzwiowych. Wyposażenie ościeżnicy: minimum dwa zawiasy czopowe, uszczelka obwodowa (na słupkach i belce), zaczep dla zamka Zamawiający oczekuje kompletnej ościeżnicy drzwiowej z wszystkimi okuciami w kolorze j.w. Zamawiający wymaga zamontowania ościeżnic drzwiowych w sposób bezkontaktowy z podłożem, uniemożliwiający styczność słupków ościeżnicy z podłożem (zalecane wyposażenie ościeżnicy w elementy dystansowe np. bolce aluminiowe, podkładki plastikowe). Dół słupków dodatkowo zabezpieczony przed nasiąkaniem np. kilkoma warstwami lakieru. Zamawiający wymaga zastosowanie drzwi (skrzydło plus ościeżnica i akcesoria) w systemie tego samego producenta. Wszystkie wbudowane materiały muszą posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie (np. atesty, certyfikaty). Ze względu na zastosowanie materiałów na drogach komunikacji ogólnej służącej celom ewaluacji stosowanie materiałów i wyrobów budowlanych łatwo zapalnych jest zabronione. Należy zastosować materiały i wyroby niezapalne, niepalne. Sufit podwieszony należy wykonać z materiałów niepalnych lub niezapalnych, niekapiących i nie odpadających pod wpływem ognia (np. materiały mineralne). Ze względu na fakt, że roboty budowlane będą prowadzone wewnątrz budynku Urzędu Miasta, a Zamawiający nie może na czas prowadzenia prac wyłączyć całego remontowanego fragmentu korytarza I piętra z funkcjonowania, Zamawiający wymaga wykonywania prac etapami, odcinkami (fragmentami) umożliwiającymi realizację robót oraz fragmentaryczne działanie komórek Urzędu. Przy wykonywaniu prac w taki sposób, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zachowania szczególnej ostrożności podczas prowadzenia robót. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do opracowania i przedstawienia po podpisaniu umowy, harmonogramu robót odzwierciedlającego oczekiwania Zamawiającego w zakresie funkcjonowania Urzędu. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane oraz czynności określone w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ekspertyzach, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz przetargowa składająca się z projektów, przedmiaru robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Wydziale Finansowym w pok. 19, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach