Przetargi.pl
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie dla potrzeb oddziałów przedszkolnych.

Szkoła Podstawowa w Wojnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Wojnowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0525870566, 5225870566 , fax. 525870566
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Wojnowie
    Wojnowo 1A
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0525870566, 5225870566, fax. 525870566
    REGON: 00115764300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wojnowo.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie dla potrzeb oddziałów przedszkolnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu przystosowania budynku Szkoły Podstawowej im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie dla potrzeb oddziałów przedszkolnych, Wojnowo 1A, 86-014 Sicienko, dz. ew. nr 49/24 i 50, obręb Wojnowo, gm. Sicienko. 1) Celem wykonania modernizacji budynku jest: a) dostosowanie segmentu C dla potrzeb oddziałów przedszkolnych, b) przygotowanie segmentu B do przejęcia klas z dotychczas zajmowanego segmentu C. 2) Zakres prac modernizacyjnych obejmuje: a) remont ścian i sufitów, b) remont posadzki w segmencie C i B, c) modernizację sanitariatów w segmencie C z dostosowaniem ich dla dzieci w wieku 3-6 lat, d) modernizację instalacji elektrycznej z wymianą opraw oświetleniowych, e) wymianę grzejników, f) wymianę stolarki wewnętrznej drzwiowej. 2. SZCZEGÓŁOWA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT BUDOWLANYCH 1) Wyniesienie z remontowanych pomieszczeń regałów, sprzętu i materiałów we wskazane miejsce lub ich utylizację – zgodnie z wytycznymi Inwestora, 2) Remont ścian i sufitów: Ewentualne spękania i rysy ścian nośnych należy zszyć prętami Ø 6 mm ze stali AIII w co 4 spoinie, na całej długości spękania. Długość prętów do wmurowania w spoiny nie mniej niż 60 cm (po 30 cm z każdej strony rysy). Odbicie i uzupełnienie miejsc głuchych. Uzupełnienie tynku należy wykonać zaprawą o tradycyjnym składzie. Widoczne piony instalacyjne c.o. wkuć w ścianę lub obudować płytą GK. Na narożnikach zewnętrznych zastosować narożniki aluminiowe. Przygotowanie podłoża do malowania: Podłoża uprzednio malowane farbą emulsyjną wystarczy zmyć wodą z dodatkiem detergentu, natomiast farby klejowe lub wapienne należy całkowicie zeskrobać. Drobne uszkodzenia wypełnić tynkiem tradycyjnym lub w przypadku niemożliwości zastosowania tradycyjnego rozwiązania szpachlówką tynkarską. Wąskie pęknięcia trzeba przed wypełnieniem skośnie poszerzyć, aby masa wypełniającą wniknęła głęboko w szczelinę. Po zaszpachlowaniu pęknięć i ubytków całą powierzchnię przetrzeć gruboziarnistym papierem ściernym. Przed przystąpieniem do malowania należy odpowiednimi środkami zagruntować powierzchnie tynków. Dwukrotne malowanie emulsyjne całości pomieszczeń, kolory pastelowe – do uzgodnienia z Inwestorem. Zaleca się zabezpieczenie ostrych narożników ścian odbojnicami narożnymi chroniącymi dzieci przed przypadkowym uderzeniem. W pomieszczeniach wskazanych w opisie oraz dokumentacji rysunkowej należy ułożyć glazurę ścienną na wysokość do 2,00 m; powyżej wykonać tynki i gładź, malowanie emulsyjne sufitów i ścian powyżej glazury trzykrotne farbą emulsyjną kolor biały. Glazurę ścienną ustalić z Inwestorem. 3) Wymiana podłóg: W pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji rysunkowej należy wykonać nową posadzkę. Należy zdemontować istniejącą wykładzinę PCV, gres, panele wraz z warstwami wyrównującymi. Po usunięciu warstw podłogi należy wyrównać wszelkie nierówności zaprawą cementową. Dążyć do wyrównania poziomów wykończonych posadzek we wszystkich pomieszczeniach. Na tak przygotowane podłoże wykonać warstwę wyrównującą przy pomocy masy samopoziomującej gr. 5mm – wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Ułożyć wykładzinę PCV homogeniczną zgrzewalną, klejonej do podkładu z wywinięciem cokołu min. 10 cm na ścianę. Zastosować wykładzinę PCV – klasa ścieralności P, klasa użyteczności 34, antypoślizgowe. Wymaga się, aby wykładzina posiadała atest na poziomie minimum Bfl-s1 lub Cfl-s1 odporności na ogień (trudnozapalna). Kolorystykę posadzki ustalić z Inwestorem. W salach dydaktycznych nr 62, 63 oraz 68 zaprojektowano dodatkowo wykładzinę dywanową. Obszar ten przeznaczony zostanie do zabawy i leżakowania dla dzieci. Należy zastosować wykładzinę dywanową z runem wykonanym z poliamidu (nylon).wysokość runa 5-7 mm, klasa użytkowania min. 33. Wymaga się, aby wykładzina posiadała atest na poziomie minimum Bfl-s1 lub Cfl-s1 odporności na ogień (trudnozapalna). Kolorystykę ustalić z Inwestorem. 4) Remont sanitariatów w segmencie C: a) Istniejące ścianki działowe, okładziny ścian i posadzki należy rozebrać. b) Na posadzkach z wywinięciem na ściany na wys. 30 cm oraz na całej wysokości kabiny natryskowej zaprojektowano elastyczną izolację powłokową przeciwwodną z kompletem akcesoriów niezbędnych dla uzyskania pełnej szczelności izolowanych powierzchni, a w szczególności naroży ścian i posadzek, taśmy uszczelniające do naroży, pierścienie uszczelniające do podejść kanalizacyjnych, zaworów i innych. c) Ułożyć glazurę ścienną na wysokość do 2,00 m; powyżej wykonać tynki i gładź, malowanie emulsyjne sufitów i ścian powyżej glazury trzykrotne farbą emulsyjną kolor biały. d) Posadzkę wykonać z wykładziny PCV zgrzewalnej, homogenicznej przeznaczonej do pomieszczeń mokrych z cokolikiem wys. 10 cm., ze spadkiem 1% w kierunku wpustu podłogowego; dążyć do wykonania posadzki bez progów, a łączenia rożnych rodzajów posadzek przykryć listwami mosiężnymi; antypoślizgowością R10; klasa użytkowania min. 33. e) Wykonać nowy parapet wewnętrzny PCV w kolorze białym. f) Wykonać nowe ścianki jako systemowe z płyt HPL, gr. min. 12 mm. g) Kabiny ustępowe o szerokości co najmniej 1 m i długości min. 1,10 m, ze ściankami i drzwiami o wysokości co najmniej 1,5 m z prześwitem nad podłogą 0,15 m. h) Istniejący wpust podłogowy należy zachować, sprawdzić drożność, ewentualnie udrożnić. i) Glazurę ścienną ustalić z Inwestorem. j) Zabudowa pionów i podejść wod.-kan. z płyt gips.-karton. GKBI na ruszcie metalowym. k) Zapewnić wentylację grawitacyjną na zasadach dotychczasowych, przewody wentylacyjne oczyścić, wymienić kratki wentylacyjne. l) Montaż przyborów sanitarnych zgodnie z wytycznymi producenta. Przybory sanitarne dostosowane dla dzieci w wieku 3-6 lat. m) Wykonać armaturę czerpalną ze złączką do węża. n) W sanitariatach przeznaczonych dla dzieci wykonać centralną regulacją mieszania ciepłej wody zapewniającym temperaturę wody od 35 0C do 40 0C. 5) Modernizacja instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji: Instalację należy poprowadzić w bruzdach ściennych (podejścia do przyborów) i podłogowych, zaizolować otuliną przeznaczoną do bruzd np. Thermo Compact IS (lub równoważne). Przejścia przez przegrody budowlane należy wykonać w tulejach ochronnych, umożliwiających swobodne przemieszczanie przewodu w przegrodzie. W obszarze tulei nie może być wykonane żadne połączenie na przewodzie. Należy zagwarantować aby rury nie uległy uszkodzeniu pod wpływem ewentualnych uderzeń bądź wstrząsów. Po zamontowaniu instalację należy zdezynfekować, przepłukać i poddać próbie szczelności 1,5 ciśnienia roboczego. Zaprojektowano kanalizację z rur kielichowych PVC do instalacji wewnętrznej o średnicach Ø 50-110 łączonych na uszczelki gumowe. Przewody kanalizacyjne biegnące nad posadzką (odprowadzenie z umywalek i pisuaru), ze względów estetycznych umieścić w zakrytych bruzdach ściennych lub obudować. 6) Instalacja oświetleniowa: W pomieszczeniu nr 43 segmentu B, oraz we wszystkich pomieszczeniach segmentu C należy wymienić wszystkie oprawy oświetleniowe według dołączonego rysunku. Instalacje elektryczne należy wykonać uwzględniając specyfikacje dla podstawowych elementów instalacji i prac: Roboty budowlane wg uzgodnionych harmonogramów z Inwestorem: a) Demontaże instalacji elektrycznej, b) Dobudowa – rozbudowa tablicy TR, c) Instalacja siłowa, d) Instalacja oświetleniowa, e) Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. 7) Wymiana grzejników: Zaprojektowano wymianę istniejących grzejników typu favier na grzejniki stalowe płytowe typu z pojedynczym lub podwójnym ożebrowaniem, zasilane od dołu z wbudowanymi zaworami RTDn. Alternatywnie można użyć innego rodzaju grzejników o porównywalnych wydajnościach grzewczych. Każdy grzejnik wyposażyć należy w regulacje indywidualną tj. głowicę termostatyczną wyposażoną w mocowanie RTDn. Dodatkowo w pomieszczeniu dydaktycznym nr 41 należy uzupełnić istniejące grzejniki w odpowiednie głowice termostatyczne. Odpowietrzenie instalacji c.o. w najwyższych punktach przy pomocy automatycznych odpowietrzników pływakowych i grzejnikowych. Odwodnienie w najniższych punktach otworami spustowymi ze złączką do węża. Instalację wewnętrzną c.o. wypróbować na zimno przy ciśnieniu próbnym min. 3 atm. i na gorąco przy ciśnieniu roboczym. Na grzejnikach należy zamontować osłony ochraniające przed bezpośrednim kontaktem z elementami grzejnymi. 8) Wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej: Stolarkę wewnętrzną drzwiową oznaczoną w dokumentacji rysunkowej D1÷D6 należy wymienić na nową. Projektuje się skrzydło płaskie w konstrukcji płytowej, ościeżnica stalowa malowana proszkowo, min. 3 klasa mechaniczna. Pozostałe parametry zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej. Przed zamówieniem stolarki wszystkie wymiary sprawdzić w naturze. Wszystkie materiały zastosowane w robotach powinny być nowe i o najlepszej jakości, najbardziej odpowiednie do pełnionej roli, długotrwałe i wymagające minimum konserwacji. Wszystkie dobrane materiały i wykończenia powinny zapewniać długotrwałą przydatność. Wszystkie materiały i elementy gotowe powinny odpowiadać warunkom miejscowym i środowiskowym oraz aktualnie obowiązującym normom i przepisom. Wykonywane instalacje muszą zapewnić wysoki stopień bezpieczeństwa i niezawodności instalacji, bezpieczeństwo osób postronnych i pracowników oraz użytkowanie instalacji zgodnie z przepisami prawa i normami. Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 2. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z programem funkcjonalno użytkowym stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach Programu funkcjonalno- użytkowego, który stanowi załącznik 12 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w szczególności w przypadku nie pozyskania planowanego dofinansowania zewnętrznego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 7 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Zgodnie z art. 24 ust. 11 bez dodatkowego wezwania każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 6. Wykonawca składa wszystkie oświadczenia w oryginale natomiast zaświadczenia i inne dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego kompetencjach, zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach