Przetargi.pl
Przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu. 2. Przedmiot zamówieia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) roboty budowlane (m.in. roboty adaptacyjne i remontowe ścian, stropów, posadzek, dachu, stolarki drzwiowej i p.poż., prace budowlane wykończeniowe, dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych, inne roboty towarzyszące); 2) termomodernizacja istniejącego budynku: demontaż istniejących okładzin ściennych, wymiana wpustów dachowych i obróbek blacharskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie stropodachu, krycie dachu papą termozgrzewalną, docieplenie ścian metodą lekką–mokrą, wymiana doświetlaczy piwnicznych, inne roboty towarzyszące; 3) wykonanie wiaty śmietnika, remont nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm i 6 cm; 4) budowa placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną wyposażonego w zestaw zabawowy składający się z 4 wież, karuzelę tarczową, huśtawkę jednoosobową, huśtawkę wagową, karuzelę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, zestaw zabawowy dostosowany dla osób poruszających się na wózkach, huśtawkę jednoosobową dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych; 5) roboty zewnętrzne: remont schodów zewnętrznych, montaż systemowych doświetlaczy okien piwnicznych, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, remont zadaszeń nad wejściami, remont tarasu i schodów zewnętrznych, chodników i dojść do budynku; 6) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej odwodnienia doświetlaczy; 7) wymiana instalacji C.O.; 8) instalacje elektryczne (oświetlenia, gniazd wtykowych, odmrażania rynien, odgromowa, przebudowa układu zasilania); 9) instalacja fotowoltaiczna; 10) system telewizji dozorowej CCTV, system oddymiania, okablowanie strukturalne LAN, system przyzywowy, montaż szafy dystrybucyjnej, instalacja wideo domofonowa; 11) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Uwaga: z zakresu realizacji wyłącza się następujące elementy: 1) zakup wyposażenia dla nowych oddziałów przedszkolnych, 2) zakup i montaż wyposażenia kuchni w systemie cateringowym. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę „SMART Architekci Szymon Mazurek”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. Termin realizacji zamówienia: - rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy - zakończenie: Etap I (tj. całość zadania, z wyłączeniem wykonania opaski budynku): 16. 08. 2017 r. Etap II (tj. wykonanie opaski budynku): 30. 11. 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: wadium: 8/2017: przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach