Przetargi.pl
Przystosowania pomieszczeń pod potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mikołowie z siedziba w Łaziskach Górnych ul. Chopina 8.

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2241092 , fax. 032 2241092 wew. 225
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie
    ul. Chopina 8 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 2241092, fax. 032 2241092 wew. 225
    REGON: 27766035100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup-mikolow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowania pomieszczeń pod potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mikołowie z siedziba w Łaziskach Górnych ul. Chopina 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: - wymiana części stolarki okiennej, - poszerzenie otworów drzwiowych z dostawą i montażem nowych drzwi uchylnych i przesuwnych, - rozbiórka i zerwanie starych posadzek z lastriko i wykładzin PCV oraz położenie nowych, - naprawa spękanych tynków i malowanie pomieszczeń, - wymiana: opraw oświetleniowych, wyłączników i gniazd wtyczkowych, - docieplenie, remont i pokrycie papą daszku nad wejściem głównym, - wymiana zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne z głowicami regulowanymi, - przebudowa fragmentów instalacji wod - kan, - demontaż i ponowny montaż tablic ogłoszeniowych i innych urządzeń, - wywóz gruzu z rozbiórek Uwarunkowania przy realizacji robót: Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia - czynny budynek administracyjny. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien uzgodnić z Zamawiającym harmonogram realizacji robót. Roboty zorganizować i oznakować tak, aby uciążliwość wykonywanych prac dla prowadzonej działalności administracyjnej w budynku była jak najmniejsza, i jednocześnie zapewniała bezpieczeństwo petentów, pracowników i osób postronnych. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym porządku placu budowy i terenu robót w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Koszt zabezpieczenia terenu robót i placu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. Wykonawca powinien pobrać wymiary koniecznych elementów ( np. okna, drzwi, itp. ) na budowie w celu ich prawidłowego zamówienia.. Szczegółowo przedmiot i zakres robót opisany jest w: - dokumentacji projektowej - załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarach robót - załącznik nr 3 do SIWZ. - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ, W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych znaków towarowych, patentów, nazw, pochodzenia to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez projektanta, pod warunkiem, że będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standartów. Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne urządzenia , materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat i rękojmi na okres 5 lat . Stosowne oświadczenie Wykonawca musi złożyć w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-mikolow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach