Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2241092 , fax. 032 2241092 wew. 225
- Data zamieszczenia: 2010-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie
ul. Chopina 8 8
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 032 2241092, fax. 032 2241092 wew. 225
REGON: 27766035100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup-mikolow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przystosowania pomieszczeń pod potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mikołowie z siedziba w Łaziskach Górnych ul. Chopina 8. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: - wymiana części stolarki okiennej, - poszerzenie otworów drzwiowych z dostawą i montażem nowych drzwi uchylnych i przesuwnych, - rozbiórka i zerwanie starych posadzek z lastriko i wykładzin PCV oraz położenie nowych, - naprawa spękanych tynków i malowanie pomieszczeń, - wymiana: opraw oświetleniowych, wyłączników i gniazd wtyczkowych, - docieplenie, remont i pokrycie papą daszku nad wejściem głównym, - wymiana zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne z głowicami regulowanymi, - przebudowa fragmentów instalacji wod - kan, - demontaż i ponowny montaż tablic ogłoszeniowych i innych urządzeń, - wywóz gruzu z rozbiórek Uwarunkowania przy realizacji robót: Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia - czynny budynek administracyjny. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien uzgodnić z Zamawiającym harmonogram realizacji robót. Roboty zorganizować i oznakować tak, aby uciążliwość wykonywanych prac dla prowadzonej działalności administracyjnej w budynku była jak najmniejsza, i jednocześnie zapewniała bezpieczeństwo petentów, pracowników i osób postronnych. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym porządku placu budowy i terenu robót w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Koszt zabezpieczenia terenu robót i placu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. Wykonawca powinien pobrać wymiary koniecznych elementów ( np. okna, drzwi, itp. ) na budowie w celu ich prawidłowego zamówienia.. Szczegółowo przedmiot i zakres robót opisany jest w: - dokumentacji projektowej - załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarach robót - załącznik nr 3 do SIWZ. - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ, W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych znaków towarowych, patentów, nazw, pochodzenia to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez projektanta, pod warunkiem, że będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standartów. Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne urządzenia , materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat i rękojmi na okres 5 lat . Stosowne oświadczenie Wykonawca musi złożyć w formularzu ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-mikolow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych w 5 jednostkach skarbowych województwa śląskiego, ZKP-9/2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krawczyka 7a w Mikołowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokoi i przedpokoi w DS. Babilon. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/26/MW
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa budynku administracyjnego w PSG Bielsko - Biała
Dodano: 2016-07-22 - Remont podwórza w rejonie ulic Jordana 13-13D, Skłodowskiej 39-49 i Poniatowskiego 22-30 w Katowicach
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu krytego papą termozgrzewalną wraz z remontem instalacji elektrycznej i malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Damrota 3, 3a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont mieszkań - Gwardii Ludowej 21/10, Podgórze 9/7, Podgórze 18/2, Rudzka 2/3, Rudzka 2/4 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty remontowe w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2016-07-05