Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 62200 Gniezno, Ul. Sobieskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 426 04 26 , fax. 61 426 16 87
- Data zamieszczenia: 2018-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
Ul. Sobieskiego 16
62200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 61 426 04 26, fax. 61 426 16 87
REGON: 36343952000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.bipstrona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przyrodnicza rewaloryzacja Parku Piastowskiego w Gnieźnie - usuwanie skutków nawałnicy z dnia 11.08.2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac uporządkowania i pielęgnacji drzewostanu w Parku Piastowskim w Gnieźnie, szkody w wyżej wymienionym parku powstały w trakcie nawałnicy w dniu 11.08.2018r. Podczas inwentaryzacji zostało wytypowanych, 91 wywrotów i złomów do usunięcia, 99 karpin do wykopania i utylizacji lub frezowania pnia, nasadzenie 20 drzew gatunku lipa o wymiarach 14-16cm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 2), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1.-1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie Gminy Jarocin w roku 2023
Dodano: 2023-05-29 - „Wycinka drzew, frezowania karpin, wykonania oczyszczeń oraz cięć w koronach drzew, w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu 31 BLT”
Dodano: 2022-10-27 - Wycinka drzew przydrożnych na terenie RDW Czarnków
Dodano: 2022-08-11 - Usuwanie drzew i krzewów w Gminie Czerwonak w 2021 r.
Dodano: 2021-03-05 - Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły
Dodano: 2021-02-19 - Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2021 r
Dodano: 2021-02-19 - Wycinka i chirurgia drzew
Dodano: 2021-01-21 - Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2021 r
Dodano: 2020-12-28 - Usuwanie drzew i krzewów w Gminie Czerwonak w 2021 r.
Dodano: 2020-12-23 - Wycinka i chirurgia drzew
Dodano: 2020-12-16