Przetargi.pl
Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu opłat dokonywanych na konto ZGM w Pabianicach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6 6
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu opłat dokonywanych na konto ZGM w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu opłat czynszowych, opłat licznikowych, wywozu odpadów komunalnych oraz innych opłat wynikających z bieżącej obsługi lokali administrowanych przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia: a/ Przyjmowanie wpłat gotówkowych należnych Zamawiającemu oraz przekazywanie ich na rachunki bankowe Zamawiającego oraz indywidualne konta bankowe odbiorców w ramach obsługi płatności masowych. b/ Wykonawca winien przyjmować wpłaty w punktach kasowych przez siebie obsługiwanych. c/ Wykonawca na terenie miasta Pabianic zabezpieczy co najmniej dwa punkty kasowe otwarte co najmniej od godziny 10:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. d/ O ile wykonawca będzie posiadał punkty kasowe również w innych miejscowościach - zapewni w nich możliwość dokonywania wpłat. e/ Dokonane wpłaty gotówkowe wykonawca winien przekazywać na rachunki bankowe Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego po przyjęciu wpłaty. f/ Wpłaty będą dokonywane na drukach przekazów zarówno z zamieszczonymi kodami kreskowymi z numerem NBR zawierającym co najmniej numer rachunku bankowego jak i bez kodów kreskowych. Przewiduje się, iż w I kwartale 2014 r. wszystkie przekazy będą bez kodów kreskowych. g/ Od opłat gotówkowych określonych w punkcie 1 pobieranych we wszystkich punktach kasowych (obecnych i przyszłych) na terenie miasta Pabianice wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających. h/ Za wpłaty dokonywane we wszystkich punktach kasowych (obecnych i przyszłych) na terenie miasta Pabianice wykonawca będzie pobierał opłatę od Zamawiającego wynikającą z ilości dokonanych operacji przemnożonych przez cenę (stałą dla każdej wpłaty niezależną do wysokości wpłaty) wykonania jednej operacji. Wartość ta stanowić będzie wynagrodzenie należne wykonawcy. i/ Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu drogą elektroniczną informację o przyjętych wpłatach w formie raportów w okresach miesięcznych do 5-go dnia miesiąca następnego. Format i zakres danych zostaną uzgodnione z Zamawiającym. j/ Przewidywana ilość operacji rocznie - około 54.000 szt.; na dwa lata - 108.000 szt. 3. Termin wykonania zamówienia - od 02.01.2014 r. do 31.12.2015 r. 4. Zamawiający wymaga, aby dane osobowe przetwarzane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia były gromadzone i przechowywane zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 września 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.). 5. Zamawiający wymaga, aby w trakcie obowiązywania umowy wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia środków pieniężnych od wszelkich zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i rabunku w lokalu w miejscu prowadzenia działalności oraz w transporcie na minimum 50.000,00 złotych. W przypadkach obniżenia sumy gwarancyjnej, wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dodatkowego ubezpieczenia w powyższym zakresie, tak by suma gwarancyjna wynosiła minimum 50 000,00 zł. 6. Pozostałe informacje zostały podane we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Godziny otwarcia punktów kasowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach