Przetargi.pl
Przyjęcie różnych odpadów w workach i z kontenerów

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71241 Szczecin, ul. Klonowica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5
    71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjęcie różnych odpadów w workach i z kontenerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: "Przyjęcie różnych odpadów w workach i z kontenerów". Zamówienie podzielone jest na trzy części: 1) Część 1 - Przyjęcie w workach i z kontenerów odpadów: a) niesegregowane odpady komunalne - kod odpadu 20 03 01; b) odpady wielkogabarytowe - kod odpadu 20 03 07; c) odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach – kod odpadu 20 03 99; d) odpady z czyszczenia ulic i placów – kod odpadu 20 03 03. 2) Część 2 - Przyjęcie w workach i z kontenerów odpadów: odpady ulegające biodegradacji - kod odpadu 20 02 01; 3) Część 3 - Przyjęcie w workach i z kontenerów odpadów: a) tworzywa sztuczne – kod odpadu 16 01 19; b) zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia - kod odpadu 17 01 07; c) odpadowa papa - kod odpadu 17 03 80 ; d) zużyte opony – kod odpadu 16 01 03; 2. Na terenie Miasta Szczecin w ramach robót publicznych mających na celu utrzymanie czystości zbierane są przez pracowników zamawiającego odpady z pasa drogowego i terenów miejskich. Następnie odpady pakowane są w worki lub kontenery i sukcesywnie wywożone transportem zamawiającego do miejsca odbioru odpadów. 3. Szacunkowe ilości odpadów: 1) Część 1 - Przyjęcie w workach i z kontenerów odpadów: a) niesegregowane odpady komunalne - kod odpadu 20 03 01 w ilości do 150 ton; b) odpady wielkogabarytowe - kod odpadu 20 03 07 w ilości do 25 ton; c) odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach – kod odpadu 20 03 99 w ilości do 25 ton; d) odpady z czyszczenia ulic i placów – kod odpadu 20 03 03, w ilości do 50 ton; 2) Część 2 - Przyjęcie w workach i z kontenerów odpadów: a) odpady ulegające biodegradacji - kod odpadu 20 02 01, w ilości do 1 800 ton; 1) Część 3 - Przyjęcie w workach i z kontenerów odpadów: a) tworzywa sztuczne – kod odpadu 16 01 19 w ilości do 5 ton; b) zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia - kod odpadu 17 01 07 w ilości do 5 ton; c) odpadowa papa - kod odpadu 17 03 80 w ilości do 5 ton; d) zużyte opony – kod odpadu 16 01 03 w ilości do 15 ton; 4. Kod CPV: 1) 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 2) 90500000-2 - usługi związane z odpadami, 3) 90511100-3 usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich, 4) 90511000-2 - usuwanie i obróbka odpadów. 5. Szacunkowe ilości odpadów podane w ofercie cenowej są orientacyjne. Zostały podane w celu sporządzenia oferty. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ilości szacunkowych w poszczególnych grupach odpadów. Z tytułu zmniejszenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 6. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Przyjęcie odpadów powinno się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00 do 17:00. Przyjęcie odpadów w dniu wolne od pracy wymaga wcześniejszego uzgodnienia z dwudniowym wyprzedzenie, o ile wykonawca w te dni będzie świadczył usługi odbioru odpadów. 2) Z uwagi na przewóz odpadów własnym transportem zamawiającego miejsce przyjmowania odpadów nie może znajdować się dalej niż 20 km od granic Miasta Szczecin. Zamawiający dokona weryfikacji odległości miejsca wskazanego w ofercie. Wykonawca musi posiadać wagę samochodową umożliwiającą precyzyjne zważenie odpadów. 7. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wydatków wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Wynagrodzenie płatne będzie zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 9. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w czasie obowiązywania umowy: a) w części 1 zamówienia: - minimum jednego koordynatora - osobą nadzorującą przekazanie odpadów, b) w części 2 zamówienia: - minimum jednego koordynatora - osobą nadzorującą przekazanie odpadów, w części 3 zamówienia: - minimum jednego koordynatora - osobą nadzorującą przekazanie odpadów, 2) Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 1) powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów wymagane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2016 poz. 1987 z późn. zm.), W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (propozycja formularza jako załącznik do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach