Przetargi.pl
PRZYJĘCIE ODPADÓW DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIANIA

Zakład Gospodarki Komunalnej w Maniowach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2750059 , fax. 018 2750987
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Maniowach
    ul. Gorczańska 3 3
    34-436 Maniowy, woj. małopolskie
    tel. 018 2750059, fax. 018 2750987
    REGON: 49000845300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYJĘCIE ODPADÓW DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przyjęciu do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenu Gminy Czorsztyn dostarczanych transportem Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1) Rodzaj i kod odpadów:niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01; 2) Przewidywana ilość odpadów:ok. 1000 Mg; 3) Załadunek:po stronie Zamawiającego; 4) Transport:po stronie Zamawiającego;5) Termin dostarczania:od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 16:00, z wyjątkiem świąt; 6) Sposób przyjęcia odpadów: procedura odbioru odpadów musi być realizowana bez zbędnej zwłoki, maksymalny czas oczekiwania na odbiór odpadów do 30 minut, przyjmowane odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze przy udziale pracownika Zamawiającego każdorazowo, ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego, podpisanego przez obie strony. 7) Odległość: miejsce odbioru odpadów nie powinno być oddalone więcej niż 25 km od granicy administracyjnej Gminy Czorsztyn - licząc po najkrótszej drodze publicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1) Wykonawca musi posiadać zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, zgodnie z art.26 Ustawy o odpadach na minimum 1000 Mg odpadów o kodzie 20 03 01, w okresie obowiązywania umowy; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Ocena spełniania warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie wykonawcy o korzystaniu z podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia zał.2 do siwz, w którym Zamawiający zobowiązany jest wskazać części zamówienia które wykonane będą z udziałem podwykonawców, jeżeli ich udział w Zamówieniu Wykonawca przewiduje 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone przepisami art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące zał. 3 do siwz; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, zgodnie z art.26 Ustawy o odpadach na minimum 1000 Mg odpadów o kodzie 20 03 01, w okresie obowiązywania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Czorsztyn/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach