Przetargi.pl
Przygotowywanie oraz dostarczanie gotowych kanapek wraz z herbatą oraz dostarczenie dwudaniowych posiłków dla uczniów z terenu Gminy Łącko w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013

Ośrodek Pomocy Społecznej w Łącku ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 444 60 82 , fax. 18 541 76 31
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Łącku
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 444 60 82, fax. 18 541 76 31
    REGON: 00440241600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.lacko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie oraz dostarczanie gotowych kanapek wraz z herbatą oraz dostarczenie dwudaniowych posiłków dla uczniów z terenu Gminy Łącko w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przygotowywanie oraz dostarczanie gotowych kanapek wraz z herbatą oraz dostarczenie dwudaniowych posiłków dla uczniów z terenu Gminy Łącko w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013. Zamówienie dzieli się na zadania A i B opisane poniżej. Oferty należy składać na każde zadanie odrębnie. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na każde z zadań. ZADANIE A. Dostarczanie pełnego obiadu (I i II danie) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kadczy. Szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem w trakcie trwania zamówienia -8 osób. Charakterystyka zadania: 1. Pełen obiad dwudaniowy w postaci : zupa - 250 ml, ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram, kompot - 200 ml. 2. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do szkoły własnym transportem w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 3. Odbiór posiłków odbywał się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorami Szkół. Codziennie do godziny uzgodnionej z Dyrektorem Szkoły, wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły o ilości dzieci objętych dożywianiem, obecnych w danym dniu w szkole. 4. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. 5. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów, w tym również koszty transportu. 6.Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Zamawiający wymaga aby surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu dwudaniowego z uwzględnieniem niniejszej specyfikacji nie będzie niższy niż 3,00 zł brutto licząc w cenach hurtowych. Zamawiający zastrzega sobie aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 7.Jadłospis będzie układany przez wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu i dostarczany Dyrektorowi szkoły. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektora szkoły będą brane pod uwagę przez wykonawcę. 8.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorem szkoły lub osobą przez niego do tego upoważnioną, Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku lub pracownikiem OPS Łącko odpowiedzialnym za realizację dożywiania. 9.Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej oraz na transport posiłków. 10. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany. Zmiana ilości zarówno na + jak i na - nie będzie powodować zmiany ceny ani zmiany warunków umowy. 11. Dostarczanie posiłków w okresie od 15.09.2013 r do 20.12.2013 r. z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od nauki w szkole i przerw w nauce w szkole-planowane 68 dni nauki szkolnej. 12. Faktury za dostarczone posiłki wystawiane będą w okresach miesięcznych po wykonaniu usługi i przekazywane do Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku wraz z listami obecności dzieci, które były objęte dożywianiem, potwierdzonymi przez Dyrektorów Szkół do 3 dnia następnego miesiąca, którego dotyczą, za wyjątkiem miesiąca grudzień 2013 roku, w którym Wykonawca dostarczy do OPS Łącko fakturę wraz z listami obecności uczniów do 27.12.2013 roku. 13.Wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 1000 kcal. ZADANIE B. Posiłek w formie gotowych kanapek wraz z herbatą. Charakterystyka zadania: Palcówka Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem Szkoła Podstawowa w Maszkowicach 58 Szkoła Podstawowa w Kicznii 37 Szkoła Podstawowa w Zarzeczu 21 Szkoła Podstawowa w Zabrzeży 26 Szkoła Podstawowa w Szczereżu 17 Szkoła Podstawowa w Obidzy 34 Szkoła Podstawowa w Czarnym Potoku 6 Razem: 199 1. Wymagany skład pojedynczej kanapki: bułka sucha-100 g, masło 15g, wędlina lub ser 40g, warzywo tj. ogórek, sałata, pomidor- 2-4 g, łączna waga kanapki: 160 g. Do picia herbata z cukrem i cytryną. 2. Wszystkie bułki i kanapki powinny być zapakowane pojedynczo w folię spożywczą. 3. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie kanapek musi odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno-sanitarnych. 4. Termosy do przewozu herbaty powinny być w dobrym stanie technicznym, tak aby skutecznie zabezpieczały napój przed zanieczyszczeniami zewnętrznymi i zmianą temperatury herbaty. 5. Produkty użyte do sporządzenia kanapek muszą być świeże i posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie świeżości składników kanapki umowa z wykonawcą zostanie zerwana ze skutkiem natychmiastowym. 6. Zamawiający zastrzega sobie aby w dni postne przygotowywane były kanapki z żółtym serem. 7. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół lub osobami przez nich do tego upoważnionymi, Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku lub pracownikiem OPS Łącko odpowiedzialnym za realizację dożywiania. 8. Wykonawca będzie informowany przez upoważnionego pracownika szkoły o dłuższych nieobecnościach uczniów, planowanych wycieczkach itp. zdarzeniach skutkujących brakiem możliwości odebrania przez uprawnionych uczniów posiłku w szkole. 9.Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany. Zmiana ilości zarówno na + jak i na - nie będzie powodować zmiany ceny ani zmiany warunków umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia, tj, rezygnację z dostarczania do szkół herbaty w przypadku braku możliwości sfinansowania tej części zadania. 11.Dostarczanie kanapek i herbaty w okresie od 15.09.2013 r do 20.12.2013 r. z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od nauki w szkole i przerw w nauce w szkole-planowane 68 dni nauki szkolnej. 12. Faktury za dostarczone posiłki wystawiane będą w okresach miesięcznych po wykonaniu usługi i przekazywane do Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku wraz z listami obecności dzieci, które były objęte dożywianiem, potwierdzonymi przez Dyrektorów Szkół do 3 dnia następnego miesiąca, którego dotyczą, za wyjątkiem miesiąca grudzień 2013 roku, w którym Wykonawca dostarczy do OPS Łącko fakturę wraz z listami obecności uczniów do 27.12.2013 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.lacko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach