Przetargi.pl
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RADOMNIE I SKARLINIE ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JAMIELNIKU (zamieszkujących Gminę Nowe Miasto Lubawskie) W ROKU SZKOLNYM 2009/2010

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 472-63-32
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-56 472-63-32
    REGON: 51947713400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RADOMNIE I SKARLINIE ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JAMIELNIKU (zamieszkujących Gminę Nowe Miasto Lubawskie) W ROKU SZKOLNYM 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Radomnie, Skarlinie oraz Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Jamielniku (zamieszkujących Gminę Nowe Miasto Lubawskie) w roku szkolnym 2009/2010. Posiłek z uwzględnieniem zmianowości w okresie od poniedziałku do piątku będzie składać się z następujących zestawów: 1)Zestaw I:Barszcz ukraiński - 0,5 l, parówka - 60 g, pieczywo - 120 g, jabłko lub banan - 150 g 2) Zestaw II: Zrazy z mięsa mielonego - 80 g, ziemniaki - 200 g, surówka warzywna - 150 g, kompot - 250 ml 3)Zestaw III:Zupa fasolowa - 0,5 l,kiełbasa toruńska - 80 g, pieczywo - 120 g, drożdżówka - 90 g 4)Zestaw IV: Zupa pomidorowa z ryżem - 0,5 l, kiełbasa toruńska - 80 g, pieczywo - 120 g 5)Zestaw V: Pulpet rybny smażony - 80 g, ziemniaki - 200 g, surówka warzywna - 150 g, kompot - 250 ml Strony dopuszczają możliwość dostarczenia przez Wykonawcę gorących posiłków innych niż wyżej wymienione, jednak z zachowaniem normy kaloryczności, wynoszącej minimum 600 kcal. W każdy piątek uczniowie otrzymywać będą jako gorący posiłek zestaw V lub inny posiłek bezmięsny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, wynikającego z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia /nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 5.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wykluczy wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 6.Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: a)podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ); W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje przedstawiciel każdego wykonawcy. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełnić każdy z wykonawców. Wykonawcy załączają dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii, opatrzonej datą i poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny one być opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach