Przetargi.pl
Przygotowaniu i dostawie posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2023/2024 z prawem opcji

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W SIEPRAWIU ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, ul. Księdza Jana Przytockiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122746346
  • Data zamieszczenia: 2023-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W SIEPRAWIU
    ul. Księdza Jana Przytockiego 10
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 122746346
    REGON: 356745075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szkolasiepraw.edupage.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowaniu i dostawie posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2023/2024 z prawem opcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2023/2024. 2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się;1) przygotowanie posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu, wg. jadłospisów stanowiących Załącznik Nr 3 Umowy,2) dowóz w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych przeznaczonych do przewozu posiłków przygotowanych posiłków do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu.3. Warunki realizacji zamówienia zawarte w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia są w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).4. Przyjmuje się, że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia podstawowego dla dziecka korzystającego z jednego gorącego posiłku – obiad jednodaniowy w oddziałach Szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu (obiad) to: 22 230.5. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosi: 260 683,80 zł netto.6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia o maksymalnie 30 dzieci dla których mają być przygotowywane posiłki zgodnie z zapisami § 1 ust. 4 Umowy. Przyjmuje się że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji dla dziecka korzystającego z jednego gorącego posiłku – obiad jednodaniowy w oddziałach Szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu (obiad) to: 5 130.7. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany przez okres wskazany przez Zamawiającego jednak nie dłużej niż w terminie określonym w § 7 Umowy w takiej samej cenie i na warunkach takich samych jak przewidziane w umowie dla zamówienia podstawowego.8. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać składając pisemne oświadczenie Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych przed skorzystaniem z opcji.9. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.10. Szacunkowa wartość zamówienia objętego prawem opcji wynosi: 60 157,80 zł netto.11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawców:1) Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w ramach niniejszego zamówienia, tj.: czynności polegające na przygotowywaniu posiłków (kucharz, pomoc kuchenna), transportu posiłków były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2207).2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów - podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wydawanego zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 2132) w zakresie co najmniej: przygotowywania dań od surowca oraz ich dowozu lub dostawy.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia.Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę cateringową polegającą na przygotowaniu posiłków (minimum obiad składający się z drugiego dania) dla minimum 40 osób w kolejno następujących po sobie 4 miesiącach wraz z dowozem.Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach