Przetargi.pl
Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego dla Gminy Lublin - 8 części

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego dla Gminy Lublin - 8 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego dla Gminy Lublin - 8 części. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.przygotowanie projektu graficznego gadżetów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wg Systemu Identyfikacji Wizualnej LOM-u; 2.2.przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych w ramach umowy; 2.3.wykonanie gadżetów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów; 2.4.dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. 3.Przez gadżety promocyjne strony umowy uważają: CZĘŚĆ 1: Automatyczny parasol z nadrukiem, nylonowe poszycie, osiem paneli, drewniana laska z zaokrąglonym uchwytem. Nakład - 100 szt. CZĘŚĆ 2: Blok - notatnik z nadrukiem reklamowym formatu A5 (148x210). Nadruk na każdej kartce w 2 kolorach. Grzbiet bloku klejony. Plecy wzmocnione kartonikiem. Ilość kartek: 50 stron. Nakład: 500 szt. CZĘŚĆ 3: Długopis z nadrukiem lub grawerem - długopis metalowy matowy w kolorze srebrnym, cienko piszący, wkład niebieski, końcówka stalowa; nakład: 1.100 szt. CZĘŚĆ 4: Płyta DVD z nadrukiem, okładka na płytę - płyta - nadruk full-kolor, sitodruk, duplikacja tymi samymi plikami w obu wersjach językowych; okładka - sztywna, otwierana, zadrukowana na 4 stronach, nadruk full-kolor w technice offsetowej, wklejona tacka bezbarwna; nakład: 1.200 szt. CZĘŚĆ 5: Torba na ramię wykonana z nylonu, warstwa wypełnienia piankowego w bokach torby, wzmocniony spód. W środku dwie komory przedzielone jedną przegrodą. Wewnątrz torby, w pierwszej przegrodzie powszywane dwie kieszonki. Z tyłu kieszeń zamykana na suwak. Pasek ze wzmocnieniem, z regulacją długości oraz z podkładką piankową na ramię. Wielkość - 40 x 30 x min. 6 cm. Dwa pola znakowania: logo LOM na przedniej klapie - min. wys. znaku 3 cm; drugie, unijne z tyłu torby - wys. znaku 3 cm. Nakład - 90 szt. CZĘŚĆ 6: Aluminiowy wizytownik na ok. 20 wizytówek oprawiony w skórę naturalną. Zamknięcie metalowe lub na magnes. Tłoczenie logo z przodu i z tyłu. Nakład: 80 szt. CZĘŚĆ 7: Pamięć przenośna ze znakowaniem, zamykana zatyczką, obudowa metalowa, kolor srebrny, pojemność pamięci min 2 GB. Nakład: 300 szt. CZĘŚĆ 8: Portfel męski ze skóry naturalnej, otwierany, wyposażony w zapinane na zatrzask miejsce na bilon, 2 przegródki na banknoty, min. 6 miejsc na karty kredytowe, kieszenie na dokumenty. Tłoczenie logo z przodu i z tyłu. Nakład: 65 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach