Przetargi.pl
Przygotowanie terenu i budowa obiektów towarzyszących w kompleksie zabudowy nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie terenu i budowa obiektów towarzyszących w kompleksie zabudowy nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie terenu i budowa obiektów towarzyszących w kompleksie zabudowy nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi, na działce nr 517 oraz 517/3 obręb 2 przy ul. Mazurskiej. 2. Zakres zamówienia obejmuje 2 zadania: ZADANIE NR 1 - budowa budynku garażowego (stan surowy) obejmuje następujące prace: - wykonanie niezbędnych prac ziemnych, - wykonanie fundamentów, - wykonanie ścian fundamentowych, - wykonanie ścian parteru budynku, - wykonanie stropu żelbetowego garażu, - wykonanie pokrycia dachu wraz z orynnowaniem, - wykonanie podkładów pod posadzki, - rozbiórka obiektów nr 1, nr 2 oraz nr 3 - wykonanie elementu instalacji odgromowej ZADANIE NR 2 - dostawa i montaż masztu telekomunikacyjnego obejmuje następujące prace: - opracowanie projektu wykonawczego wieży i fundamentu w oparciu o posiadane przez Zamawiającego badania geologiczne, - prefabrykację wieży strunobetonowej H50m, - transport i montaż, - wykonanie fundamentu monolitycznego zgodnie z opracowaną dokumentacją wykonawczą, - montaż wyposażenia (system asekuracji, podest serwisowy, konstrukcje wsporcze do montażu anten, stalowe drogi kablowe, iglica odgromowa), - montaż oświetlenia przeszkodowego masztu H50, - wykonanie oznakowania przeszkodowego dziennego (malowanie). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej, stanowiących załączniki Nr 8 do niniejszej SIWZ. Załączone Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. 5. Konieczność wprowadzenia nieistotnej zmiany projektu budowlanego (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) wynikająca z zasad wiedzy technicznej, niezbędną dla realizacji zamówienia nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych i urządzeń wolnych od wad oraz przy użyciu narzędzi i maszyn, którymi dysponuje, odpowiadających, co do jakości obowiązującym przepisom i normom oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej, własnymi siłami, z wyjątkiem prac powierzonym podwykonawcom. Materiały i urządzenia winny być oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, zgodnych z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajowymi specyfikacjami technicznymi Państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi. 7. Użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w dokumentacji projektowej. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych, w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych w uzgodnieniu z projektantem i Wykonawcą. 8. Teren robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP w budownictwie. 9. Podczas realizacji robót (od dnia przejęcia placu budowy) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego i użytkownika przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w dobrym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba powyższego, to pod rygorem wstrzymania robót z winy Wykonawcy, na polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego i nie później niż 48 godzin od wezwania, powinien rozpocząć prace mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru końcowego wykonanych robót. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów obowiązujących w strefach ograniczonego dostępu dla jednostek Policji. 12. Potwierdzeniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego będzie podpisanie protokółu końcowego odbioru wykonanych robót budowlanych. 13. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa i wskazania części zamówienia jakie jemu powierzy ( załącznik nr 6 do SIWZ). Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: a) w zadaniu nr 1 - 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych); b) w zadaniu nr 2 - 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) Łączna kwota wadium wynosi: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu: zadanie nr 1 - budowa budynku garażowego KPP Gołdap (Z-t-P/36/13); zadanie nr 2 - dostawa i montaż masztu telekomunikacyjnego KPP Gołdap (Z-t-P/36/13) W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu złożyć w siedzibie Zamawiającego, do czasu składania ofert to jest do dnia 17.09.2013 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach