Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 54 00 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2018-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 54 00, fax. 22 694 52 68
REGON: 221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu PUESC - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Zamówienia jest przygotowanie przez Wykonawcę strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (zwanego dalej PUESC) oraz szczegółowego planu jej realizacji w formie dokumentu zwanego dalej Strategią PUESC. Dokument musi zawierać w szczególności koncepcję, cel ogólny i szczegółowy działań komunikacyjnych (Public Relations – zwanych dalej PR, w tym działań w mediach społecznościowych i tradycyjnych) w ramach kampanii wizerunkowej Krajowej Administracji Skarbowej wdrażającej e-usługi w ramach Programu PUESC. 2. Strategia PUESC ma zawierać: 1) koncepcję strategii informacyjno-promocyjnej, w tym działań w mediach społecznościowych i tradycyjnych, zawierającą: a) określenie grup docelowych odbiorców kampanii z podziałem na segmenty, b) hasło promocyjne / slogan, c) plan działań informacyjno-promocyjnych, w tym działania PR w mediach społecznościowych i tradycyjnych wykorzystujące m.in. kanały informacyjne będące w dyspozycji Zamawiającego, d) pomysł kreatywny i scenariusz maksymalnie 5 minutowego filmu informacyjno-promocyjnego i jego 30 sekundową krótszą wersję do wykorzystania jako klip reklamowy, e) pomysł na realizację filmu (branded content video) na kanale popularnego vloger-a, którego profil wpisuje się w obszar działań KAS, f) harmonogram proponowanych działań, z uwzględnieniem wykorzystania poszczególnych narzędzi, rozpisany na 6-miesięczny okres realizacji, g) koszty realizacji poszczególnych działań, 2) sposób oceny efektywności (ewaluacja) zaproponowanych działań dla poszczególnych grup docelowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik E do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że przygotowana strategia działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych - PUESC będzie podstawą do przygotowania postępowania przetargowego Kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach Programu PUESC, której wartość Zamawiający szacuje na kwotę ok. 1 500 000 zł brutto. 5. Wykonawca realizując Umowę będzie działał zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykażą się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi, polegającej na przygotowaniu, opracowaniu oraz wykonaniu strategii/planu działań informacyjno-promocyjnych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia dokumentów określonych w ROZDZIAŁ XIII, przy czym Zamawiający może wezwać na każdym etapie postępowania Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej 20-lecia Funduszy Europejskich na Mazowszu
Dodano: 2024-06-19 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31