Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2021-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umed.wroc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie programu funkcjonalnoużytkowego dla inwestycji pn.: „Budowa Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji pn.: „Budowa Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” w oparciu o koncepcję programową (program medyczny) i koncepcję architektoniczną*, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opracowaniami dodatkowymi niezbędnymi do realizacji zadania inwestycyjnego. * koncepcja programowa (program medyczny) jest dokumentem nadrzędnym nad koncepcją architektoniczną 2. Zakres prac do wykonania: 1) Zakres prac będzie obejmował: Część A - PFU Etap I 1.1) złożenie wniosku o lokalizację inwestycji celu publicznego, wniosków o przebudowę i przyłączenie do sieci; 1.2) opracowanie wstępnej wersji PFU – zwanym dalej PFU Etap I na parametrach założonych we wnioskach złożonych do organów, dokument jest potrzebny Zamawiającemu do wniosku o finansowanie inwestycji; 1.3) wyliczenie wstępnych kosztów realizacji inwestycji, w oparciu o metody i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389); Część B - PFU Etap II 1.1) opracowanie ostatecznej wersji PFU – zwanym dalej PFU Etap II, zgodnej z wymaganiami określonymi w uzyskanych uzgodnieniach, warunkach, decyzjach i badaniach, kompletnej pod względem celu, któremu ma służyć, w tym m.in.: a) koncepcji funkcjonalno-architektonicznej w formie graficznej; b) Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (WWiORB) obejmujących propozycję dotyczącą parametrów materiałów budowlanych, wyposażenia i urządzeń, na podstawie których Wykonawca, który będzie realizował zadanie opracuje Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB) – parametry materiałów budowlanych, wyposażenia i urządzeń należy uzgodnić na etapie opracowania PFU z Zamawiającym; c) wyliczenie ostatecznych planowanych kosztów realizacji inwestycji, w oparciu o metody i podstawy obliczania planowanych kosztów robót budowlanych i prac projektowych, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno– użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389); d) uzyskanie warunków technicznych przyłączenia dla mediów z uwzględnieniem ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą; e) przygotowanie i złożenie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego; f) analizę rocznych kosztów utrzymania obiektu przy uwzględnieniu dostępnych źródeł energii; g) inwentaryzację zieleni (dotyczy miejsca lokalizacji zamierzenia inwestycyjnego); h) przystosowanie obiektu dla osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w tym osób z niepełnosprawnościami (wzroku, słuchu, ruchu); i) przygotowanie scenariusza pożarowego i planu ewakuacji uzgodnionego z rzeczoznawcą p.poż.; j) wyniki badań gruntowo-wodnych dla potrzeb posadowienia budynku; k) harmonogram rzeczowo-finansowy dla przedsięwzięcia; l) technologię wykonania robót budowlanych i organizację placu budowy; m) kopia mapy zasadniczej. 2) Opracowanie winno zostać wstępnie uzgodnione (zaopiniowane) z rzeczoznawcami: - do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych (obsługa pożarowa), - do spraw sanitarnohigienicznych, - do spraw BHP. 3) Dokumentacja powinna zawierać wszystkie wymagane obowiązującymi przepisami opinie, uzgodnienia, decyzje, pozwolenia, informacje. 4) Wykonawca sporządzi opracowania w 5 (pięciu) egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 3 (trzech) egzemplarzach wersji elektronicznej edytowalnych w formacie DWG (zdjęcia w formacie JPG) i w 5 (pięciu) egzemplarzach w wersji elektronicznej nieedytowalnych, w formacie PDF (zdjęcia w formacie JPG). 5) Informacje zawarte w opracowaniu w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 do SIWZ) cenę przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn: „ Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska” w formie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-18 - Sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonawczej odbudowy obiektu zasadniczego Pałacu Marianny w ramach zadania pn. „Odbudowa obiektu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim”.
Dodano: 2024-03-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników oraz parkingu na terenie gm. Wisznia Mała
Dodano: 2024-02-27 - 6.2024 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Przebudowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 6a we Wrocławiu…”
Dodano: 2024-02-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników oraz parkingu na terenie gm. Wisznia Mała
Dodano: 2023-11-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej remontu kapitalnego oraz modernizacji obiektu Zakładu Przyrodoleczniczego „Stary Jerzy” w miejscowości Lądek Zdrój.
Dodano: 2023-09-30 - Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa krytej pływalni „Słowianka” w Jaworze"
Dodano: 2023-09-26 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO P.N.: BUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA LUBIN WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Dodano: 2023-08-21 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzenia budowlanego p.n.: budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Lubin wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowania terenu - przetarg II
Dodano: 2023-08-21 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO P.N.: BUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA LUBIN WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Dodano: 2023-08-10