Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie planu kampanii informacyjno - promocyjnej dla zintegrowanego projektu kluczowego Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie planu kampanii informacyjno - promocyjnej dla zintegrowanego projektu Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zmowień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1) posiadają doświadczenie w realizacji podobnych prac polegających na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 planów kampanii informacyjno - promocyjnej dla projektów współfinansowanych ze środków unijnych i posiadających status projektu zrealizowanego i rozliczonego przez Beneficjenta danego projektu, dotyczących projektów informatycznych lub społeczeństwa informacyjnego lub sektora ochrony zdrowia, o wartości minimum 10.000,00 złotych brutto dla każdej z wykazywanych usług. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu co najmniej 2 planów kampanii informacyjno - promocyjnej, dla projektów współfinansowanych ze środków unijnych i posiadających status projektu zrealizowanego i rozliczonego przez Beneficjenta danego projektu, o wartości minimum 10.000,00 złotych brutto dla każdej z wykazywanych usług, dotyczących projektów informatycznych lub społeczeństwa informacyjnego lub sektora ochrony zdrowia, b)dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt a zostały wykonane należycie, 3)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa promocyjna dla Miasta Bełchatowa podczas meczów piłki siatkowej w ramach PlusLigi zorganizowanych przez Profesjonalną Ligę Siatkówki lub w ramach rozgrywek organizowanych przez Polski Związek Piłki Siatkowej.
Dodano: 2016-04-11 - Usługa promocyjna dla Miasta Bełchatowa podczas meczów piłkarskich organizowanych przez Ekstraklasę lub Polski Związek Piłki Nożnej.
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Modelu Zrównoważonego Transportu Zbiorowego
Dodano: 2016-03-21 - Obsługa nośników BTL należących do Miasta
Dodano: 2016-01-28 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja Kampanii informacyjno - promocyjnej, promującej możliwości podróżowania z/do Łodzi z wykorzystaniem połączeń lotniczych do portu przesiadkowego. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.68.2015
Dodano: 2016-01-12 - Działania informacyjne i promocyjne dla projektów dofinansowywanych ze środków UE
Dodano: 2015-09-22 - Przygotowanie merytoryczne i graficzne reklamy Łodzi jako atrakcyjnej destynacji dla turystyki biznesowej oraz powiązanego tematycznie z reklamą artykułu wraz z emisją w płatnym krajowym wydawnictwie branżowym. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.20.2015
Dodano: 2015-08-27 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej pn. Promocja selektywnej zbiórki odpadów-program edukacji ekologicznej dla mieszkańców miasta Łodzi
Dodano: 2015-08-13 - Kompleksowa realizacja działań promocyjnych w ramach zadania nr 2 pt. Kutno - miasto znaczone różami i zadania nr 3 pt. Kutno - miasto witające różami, w ramach realizacji projektu pn. Kutno - miasto róż o numerze WND-RPLD.03.02.00-00-017/13 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, III Oś Priorytetowa: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw
Dodano: 2015-07-24 - Kompleksowa realizacja działań promocyjnych w ramach zadania nr 2 pt. Kutno - miasto znaczone różami i zadania nr 3 pt. Kutno - miasto witające różami, w ramach realizacji projektu pn. Kutno - miasto róż o numerze WND-RPLD.03.02.00-00-017/13 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, III Oś Priorytetowa: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw
Dodano: 2015-07-09