Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 234 51 01 , fax. 0-22 234 58 97
- Data zamieszczenia: 2010-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
ul. Nowowiejska 15/19 15/19
00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 234 51 01, fax. 0-22 234 58 97
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej oraz public relations, dla projektu pn. Utworzenie grupy innowacyjnych, komplementarnych laboratoriów badawczych w obszarze mikro-, nano- i optoelektroniki Postępowanie numer WEiTI/20/DZP/2010/1035 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej oraz public relations, dla projektu pn. Utworzenie grupy innowacyjnych, komplementarnych laboratoriów badawczych w obszarze mikro-, nano- i optoelektroniki dla Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki Politechniki Warszawskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: System identyfikacji wizualnej: logo, skrótową nazwę projektu, hasło i ogólną koncepcję rozwiązań graficznych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ca.pw.edu.pl/zamowienia/zamview.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nawiązanie współpracy z youtuberami i/lub vlogerami jako ambasadorami kampanii Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-05-12 - Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa imprez plenerowych promujących program Owoce i warzywa w szkole
Dodano: 2016-05-06 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2016-04-14 - Kampania informacyjno-promocyjna Centrum Pieniądza NBP
Dodano: 2016-04-08 - Opracowanie i realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej w ramach międzynarodowej rywalizacji rowerowej ECC 2016 oraz w ramach kampanii Rowerowy Maj oraz produkcja i dystrybucja materiałów reklamowych i edukacyjnych w ramach ww. kampanii
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych Postępowanie nr WEiTI/21/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa upominków reklamowych i drukowanie materiałów informacyjnych dot. projektu Postępowanie nr WEiTI/15/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-28 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-10-09 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-09-30 - Przygotowanie materiałów promocyjnych na potrzeby Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE
Dodano: 2015-08-19