Przetargi.pl
Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii kreującej wizerunek marki, prezentującej osiągnięcia oraz plany rozwojowe Białostockiej Komunikacji Miejskiej skierowanej do mieszkańców rejonu objętego usługami BKM

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii kreującej wizerunek marki, prezentującej osiągnięcia oraz plany rozwojowe Białostockiej Komunikacji Miejskiej skierowanej do mieszkańców rejonu objętego usługami BKM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej Białostockiej Komunikacji Miejskiej, skierowanej do mieszkańców rejonu objętego usługą BKM, mającej na celu poprawę wizerunku zbiorowej komunikacji miejskiej poprzez informowanie społeczeństwa o systemie transportu publicznego przyjaznym dla podróżujących, wyróżniającym się nowoczesnymi rozwiązaniami uwzględniającymi potrzeby osób niepełnosprawnych, na podstawie linii kreacyjnej przedstawionej w ofercie oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie: a) opracować przekaz promocyjny zgodnie z linią kreacyjną zaakceptowaną przez Zamawiającego; b) opracować strategię oraz plan kampanii wizerunkowej wraz z rekomendacją mediów/nośników; c) opracować oraz przygotować do druku publikacje o charakterze promocyjnym i reklamowym, tj. reklamy na przystankach autobusowych, ulotki reklamowe; d) opracować projekty naklejki i plakatów informacyjnych; e) opracować oraz przygotować spoty radiowe; f) przygotować co najmniej dwie konferencje prasowe, po jednej na rozpoczęcie oraz zakończenie kampanii, w tym opracować informacje prasowe w wersji elektronicznej oraz papierowej, a następnie przekazać je mediom ogólnopolskim i regionalnym; g) opracować oraz zrealizować działania z zakresu public relations; h) zaprojektować, wykonać i dostarczyć akcesoria mające na celu poprawę wyglądu kierowców, pojazdów i przystanków białostockiej komunikacji miejskiej; i) zaprojektować, wykonać i dostarczyć elementy promocji bezpośredniej. 3. Wykonawca po zawarciu umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję: 1) opisu linii kreacyjnej przekazu promocyjnego, 2) strategię i plan kampanii wizerunkowej, 3) układu graficznego reklam, projektu naklejek informacyjnych oraz projektów dwóch plakatów reklamowych, trzech wzorów układu graficznego ulotek, dwóch spotów radiowych, koncepcję działań PR oraz koncepcję wzorów akcesoriów o których mowa w pkt 2 ppkt 7. Zamawiający dokona akceptacji przedłożonych koncepcji. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uwag do przedstawionych projektów, Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia ich otrzymania przedstawi projekty uwzględniające uwagi Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Strategie, opracowania ww. zakresu zamówienia i koncepcje projektów graficznych należy przygotować na wydruku w formacie A4 lub złożonych do A4 oraz dodatkowo w wersji elektronicznej (pliki w odpowiednim formacie: .jpg , .cdr, .pdf lub .doc); 6. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, przekaże System Identyfikacji Wizualnej Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Wykonawca, któremu przekazany zostanie SIW, zobowiązany będzie do wykorzystania jego elementów wyłącznie w celu przygotowania oferty, pod rygorem odpowiedzialności karnej określonej w ustawie o Prawie Autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr. 90, poz. 631). Przez wykorzystanie elementów Systemu Identyfikacji Wizualnej do przygotowania oferty rozumie się użycie go wyłącznie w celu przygotowania projektu graficznego objętego zamówieniem, z wyłączeniem prawa do rozpowszechniania na jakimkolwiek odrębnym polu eksploatacji oraz z wyłączeniem udostępniania go mediom w celu publikacji. Wykorzystanie elementów SIW przez Wykonawcę nie oznacza zgody na przeniesienie majątkowych praw autorskich do otrzymanego Systemu Identyfikacji Wizualnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach