Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Międzynarodowego Festiwalu Szkół Lalkarskich oraz Białegostoku - miasta sztuki na terenie Miasta Warszawy

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2010-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Międzynarodowego Festiwalu Szkół Lalkarskich oraz Białegostoku - miasta sztuki na terenie Miasta Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kampania promocyjna Międzynarodowego Festiwalu Szkół Lalkarskich oraz Białegostoku - miasta sztuki na terenie Miasta Warszawy realizowana będzie poprzez następujące działania: 1. Promocja XXV Dni Sztuki Współczesnej - 21-23, 25-27.05.2010 r. 1) Ambient (miejska instalacja) 2) Promocja w mediach i w Internecie 3) Dodatkowe formy promocji 2. Promocja V Międzynarodowego Festiwalu Szkół Lalkarskich 1) Event-happening 2) flash-mob 3) Ambient 4) Promocja w mediach i w Internecie 5) Dodatkowe formy promocji 3. Promocja Free Mind Festival - 24-26 września 2010 r. 1) Happening 2) Akcja z wykorzystaniem samochodu 3) Promocja w mediach i w Internecie 4) Dodatkowe formy promocji 4. Promocja Festiwalu BIAŁYSZTUK - Międzynarodowy Przegląd Inicjatyw Teatralnych październik 2010 r. 1) Ambient 2) Event 3) Promocja w mediach i Internecie 4) Dodatkowe formy promocji 5. Promocja UNDERGROUND.PL - listopad 2010 r. 1) Event-happening 2) Ambient 3) Promocja w mediach i Internecie 4) Dodatkowe formy promocji 6. Promocja Over The Top 5 - październik 2010 r. 1) Happening 2) Ambient 3) Promocja w mediach i w Internecie 4) Dodatkowe formy promocji 7. Promocja Międzynarodowego Festiwalu Filmów Krótkometrażowych ŻubrOFFka: 2-5.12.2010 r. 1) Happening 2) Event 3) Promocja w mediach i w Internecie 4) Dodatkowe formy promocji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji linii kreacyjnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach