Przetargi.pl
Przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i założeń graficzno-funkcjonalnych projektu multimedialnego „Cyfrowy Ogród dla Pendereckiego” oraz jego wdrożenie w formie aplikacji internetowej wraz ze wsparciem SLA i CR po wdrożeniu

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i założeń graficzno-funkcjonalnych projektu multimedialnego „Cyfrowy Ogród dla Pendereckiego” oraz jego wdrożenie w formie aplikacji internetowej wraz ze wsparciem SLA i CR po wdrożeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i założeń graficzno-funkcjonalnych projektu multimedialnego „Cyfrowy Ogród dla Pendereckiego” oraz jego wdrożenie w formie aplikacji internetowej, zgodnie z Załącznikiem nr 7 i 9 do SIWZ oraz po wdrożeniu aplikacji zapewnienie wsparcia SLA i CR w celu dalszego rozwoju i utrzymania gwarancyjnego projektu. 1. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na wykonaniu następujących prac: 1) Przygotowaniu projektu architektury informacji, bazującego na informacjach zgromadzonych w projekcie. 2) Przygotowaniu interaktywnej makiety uwzględniającej co najmniej 2 główne sposoby nawigacji oraz co najmniej 5 form wizualizacji danych projektu. 3) Przygotowaniu, na podstawie projektu architektury informacji, trzech koncepcji wizualno-kreatywnych prezentujących koncepcję, zgodnie z którą można wykonać projekt tak, aby spełniał założenia zapisane w Załączniku nr 7 do SIWZ, w szczególności: a. był przystępny i jasny oraz łatwy w nawigowaniu dla grupy docelowej b. w spójny i jednolity sposób prezentował informacje zebrane w projekcie c. był atrakcyjny wizualnie i nadążał za bieżącymi trendami tworzenia stron www 4) Przygotowaniu finalnego projektu graficznego, prezentującego wybraną koncepcję wraz z uwzględnionymi wszelkimi uwagami zespołu projektowego. Zadanie zakłada, że w jego skład wchodzi m.in.: a. przygotowanie key visual projektu b. przygotowanie projektu graficznego serwisu WWW, uwzględniającego wymagania techniczne związane z technologią RWD (co najmniej 3 wielkości ekranu) c. przygotowanie mikrointerakcji (wszelkie animacje, preloadery, hovery i inne efekty podnoszące jakość projektu na poziomie wizualnym) 5) Przetestowaniu prototypu pod kątem funkcjonalnym i użytkowym, weryfikacja User Experience, wprowadzenie ewentualnych poprawek i zmian. 6) Cięciu szablonów strony zgodnie z przygotowanym projektem wizualnym. 7) Technicznym wdrożeniu całości projektu graficznego. 8) Umieszczeniu w obrębie serwisu treści przekazanych przez zespół projektowy – w tym wykonywanie zmian w obrębie treści w dowolnym momencie projektu, zgodnie z ustaleniami ze spotkań oraz bieżącej komunikacji projektowej. 9) Projekty zrealizowane w ramach przedmiotowego postępowania powinny być dostępne zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na tabletach oraz komputerach typu desktop, bez utraty funkcjonalności, chyba, że w toku ustaleń z Zamawiającym, powstanie lista tych funkcjonalności, które zostaną uznane za nadmiarowe na danym typie urządzenia. 10) W przypadku aplikacji webowej projekt musi uwzględniać działanie na minimum 3 ostatnich wersjach przeglądarek: Chrome, Firefox, Edge, Safari. 11) Wykonaniu systemu zgodnie z wymogami WCAG 2.1 lub dodatkowej wersji alternatywnej, która pozwoli zapoznać się z prezentowanymi treściami w sposób dostępny dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres wymagań dotyczących dostępności cyfrowej dla osób z niepełnosprawnościami został opisany w załączniku nr 7 do SIWZ. 12) Wdrożeniu wszelkiego typu animacji, efektów, preloaderów, zaprojektowanych na poziomie graficznym. 13) Integracji z wszelkimi wymaganymi serwisami społecznościowymi (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram) – zakres do zdefiniowania na poziomie projektu graficznego 14) Konfiguracja zabezpieczeń w systemie oraz jego aktualizacji 15) Przekazania wytycznych związanych z warstwą hardware wymaganą do bezproblemowego działania systemu. 16) Przygotowania workflowu developerskiego skupiającego się na automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI). 17) Wsparcia w zakresie wprowadzania zmian (CR) po wdrożeniu aplikacji ( maksymalnie 340 godzin). 18) Wsparcia gwarancyjnego (SLA) (maksymalnie 9 miesięcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach