Przetargi.pl
Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym i poprzemysłowym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownfield – ZIT” – Zakup dwóch mobilnych bilbordów z podświetleniem.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym i poprzemysłowym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownfield – ZIT” – Zakup dwóch mobilnych bilbordów z podświetleniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie i zamontowanie dwóch dwustronnych bilbordów mobilnych z podświetleniem na terenie Piekar Śląskich – przenośnych tablic bilbordowych z podstawą i obciążeniem , co umożliwia posadowienie na gruncie bez konieczności wykonywania prac ziemnych oraz wykonywania fundamentów, możliwość rozmontowania bilbordu i przenoszenia go w dowolne inne miejsce, dowolną ilość razy (bez konieczności uzyskiwania „Pozwolenia na budowę). Jeden bilbord składa się z: - dwóch ekranów o wymiarach 6m x 3m – z brytów usztywnionych krawędziowo z blachy ocynkowanej minimum 0,7 mm, otoczonych ramą okalającą wykonaną z blachy (szerokość ramy minimum 7 cm), ekrany wykonane pod papier, folię lub baner; - dwóch słupów nośnych (minimum 5m wysokości) mocowanych do konstrukcji stalowej na gruncie, na której układane są obciążniki (prefabrykowane bloczki betonowe lub krawężniki) uniemożliwiające przewrócenie się bilbordu; - oświetlenie bilbordu, które stanowią w sumie 4 wysokiej klasy lampy LED na ocynkowanym wysięgniku, automat zmierzchowy oraz okablowanie bilbordu; - konstrukcja zaprojektowana zgodnie z normą PN-77 B-02011 „Obciążenie wiatrem” dla stref I i II na terenie Polski, jest zabezpieczona przed działaniem czynników atmosferycznych. 2. Wykonawca wykona pierwszego wklejenia bilbordu reklamą (papierem, folią lub banerem) według projektu przygotowanego i przesłanego przez Zamawiającego, który będzie uwzględniał wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5. Należy dostosować przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi dla osób słabo widzących w zakresie kroju liter. Napisy powinny być umieszczane na matowym, kontrastowym tle i być dobrze oświetlone. Wysokość czcionki należy dostosować do odległości z jakiej dany tekst będzie czytany. 3. W cenę należy wliczyć koszty druku czterech reklam oraz wyklejenia dwóch dwustronnych bilbordów. 4. Gwarancja ekspozycji reklamy minimum 1 miesiąc. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 24 m-cy od daty odbioru końcowego – protokół zdawczo odbiorczy podpisany przez obydwie strony. 5. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98390000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 5.1 i pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.- załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach