Przetargi.pl
przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom projektu socjalnego Grupa Wsparcia Klub Seniora, projektu Dzień z Tatą 2010 i projektu Samotność nie jest przeznaczeniem

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2010-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom projektu socjalnego Grupa Wsparcia Klub Seniora, projektu Dzień z Tatą 2010 i projektu Samotność nie jest przeznaczeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom projektów socjalnych zgodnie z poniższymi wytycznymi: I Część zamówienia Catering na wycieczkę do Żywca -projekt: grupa wsparcia - Klub seniora Termin: 24 czerwca 2010r Dostawa: do MOPS F1 ul. Rzeźnicza 2 w dniu wycieczki o godz. 6.30. Ilość uczestników wycieczki: 50 Menu: kanapki i soczek np. pomarańczowy lub jabłkowy w kartoniku z rurką poj. 200 ml dla każdego uczestnika Skład kanapki: bułka pszenna - 130 g, masło 10 g, sałata - liść, wędlina - 20 g, ser żółty - 20 g, warzywa - 20 g typu ogórek, pomidor, papryka, rzodkiewka. Każda bułka zapakowana w folię i woreczek. II Część Zamówienia Catering na wycieczkę do Tarnowskich Gór -projekt: grupa wsparcia - Klub seniora Termin: wrzesień 2010r Dostawa: do MOPS F1 ul. Rzeźnicza 2 w dniu wycieczki o godz. 6.30. Ilość uczestników wycieczki: 50 Menu: kanapki i soczek np. pomarańczowy lub jabłkowy w kartoniku z rurką poj. 200 ml dla każdego uczestnika Skład kanapki: bułka pszenna - 130 g, masło 10 g, sałata - liść, wędlina - 20 g, ser żółty - 20 g, warzywa - 20 g typu ogórek, pomidor, papryka, rzodkiewka. Każda bułka zapakowana w folię i woreczek. III część zamówienia Catering na Andrzejki -projekt: grupa wsparcia - Klub seniora Termin: 22 listopada 2010 r lub 29 listopada 2010 r: Miejsce realizacji: Kraków ul. Sudolska 7 MDDPS. Ilość uczestników: 30 Menu: kanapeczki na jasnym i ciemnym pieczywie - 50 g (typu koktajlowe) z różnego rodzaju pastami - 20 g, wędliną 10 g, serem 10 g, rybą - 10 g, z dużą ilością warzyw - 20 g, kolorowe i różnorodne, estetycznie i atrakcyjnie podane. Kanapki- po 4 szt. na osobę. Ciasteczka - galanteria cukiernicza ok. 150 g na osobę ( typu ciasteczka, galaretki, babeczki, cukierki w czekoladzie), patery z owocami - 100 g na osobę (mandarynki, banany, kiwi, winogrona, ananas, brzoskwinie i inne owoce sezonowe ) 1 patera na 4 osoby. Dodatkowo na imprezę nakrycia ceramiczne, bielizna stołowa, przywiezienie i odbiór potraw i naczyń stołowych IV część zamówienia Catering Wigilia -projekt: grupa wsparcia - Klub seniora Termin: grudzień 2010 Miejsce realizacji PAL Grzegórzki ul. Semperitowców 13 Ilość uczestników: 30 Menu: Barszcz czerwony z uszkami lub zupa grzybowa z płatkami - 300 g Ziemniaki - 150 g, surówka wigilijna z kapusty kiszonej - 150 g i groszku, ryba panierowana - 150 g Pierogi z kapustą i grzybami - 150 g Kapusta z grochem - 200 g lub krokiet z kapustą - 200 g Karp w galarecie - 150 g Ciasta domowe - serniki i makowce i owoce - 150 g Kompot z suszu owocowego - 200 ml Kawa, herbata (dodatki cytryna, mleko, cukier) - bez ograniczeń ilościowych Dodatkowo opłatki na Wigilię, nakrycia ceramiczne, bieliznę stołową, wystrój stołów, obsługę kelnerską przyjęcia, przywiezienie i odbiór potraw i naczyń stołowych. V część zamówienia Przygotowanie i wydanie posiłku uczestnikom projektu Dzień z Tatą 2010 Termin: 26 czerwca 2010 roku Miejsce realizacji: os. Złotego Wieku 14 w Krakowie przed Domem Kultury Kużnia - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w godz. 15.30 - 17.30. Menu: kiełbasa z grilla 100 g x 300 sztuk chleb krojony- kromka x 600 sztuk ketchup 3 dkg x 300 sztuk widelce i tacki plastikowe x 330 sztuk butelka wody mineralnej 0,5 l - 300 sztuk ( w tym 150 sztuk woda gazowana i 150 sztuk woda niegazowana ) Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia VI część zamówienia Przygotowanie i wydanie posiłku uczestnikom projektu Dzień z Tatą 2010 Termin: 26 czerwca 2010 roku Miejsce realizacji: os. Złotego Wieku 14 w Krakowie przed Domem Kultury Kużnia -w miejsce wskazane przez Zamawiającego w godz. 15.30 - 19.00 Menu: wata cukrowa 250 gr x 250 porcji Popcorn solony 200 gr x 250 porcji Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia VII część zamówienia Przygotowanie i wydanie posiłku uczestnikom projektu Samotność nie jest przeznaczeniem - wyjazd integracyjny do Łańcuta, Sieniawy, Leżajska Termin: 21.06.2010 Miejsce realizacji: lokal na trasie przejazdu autokaru, w Łańcucie lub okolicy w odległości do 25 km od granic miasta. Ilość uczestników: 43 Menu: I DANIE Rosół drobiowy 350ml lub Zupa pomidorowa 350ml II DANIE Kotlet drobiowy 130g lub Kotlet De Volaille 130g Młode ziemniaki z wody 350g Zestaw surówek (buraczków ćwikłowych, marchewki oraz białej kapusty) 300g DESER: Deser lodowy z kawałkami owocowymi, sosem owocowym i bita śmietaną podawane w pucharkach 350g lub Szarlotka z płatkami migdałowymi 100g + kawa 0.25 l 2. Warunki płatności: Część I-VI - w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy. Część VII - gotówką w dniu realizacji usługi 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej 2) Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem, w miejsce określone przez Zamawiającego w rozdz.II pkt 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach