Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relations projektu: Zagospodarowanie terenu rozwój infrastruktury okołoturystycznej wokół Piekarskiego Kopca Wyzwolenia w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relations projektu: Zagospodarowanie terenu rozwój infrastruktury okołoturystycznej wokół Piekarskiego Kopca Wyzwolenia w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 207-2013 r. dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji, głównym celem działań informacyjnych i promujących prowadzonych przez Beneficjentów jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Wykonawca będzie prowadził działania informacyjne i promujące projekt zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji oraz zgodnie z zakresem działań podanym w SIWZ. Materiały informacyjne i promocyjne, wytworzone przez Beneficjenta, jak i wykonane na jego zlecenie, muszą zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności podanej) oraz podpis w postaci - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Kampania promocyjna i public relations projektu Zagospodarowanie terenu i rozwój infrastruktury okołoturystycznej wokół Piekarskiego Kopca Wyzwolenia w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu obejmuje: 1. Projekt wizualizacji kampanii: kreację kampanii, haseł, logotypu, layoutów, tj. stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej key visual inwestycji i claimu wykorzystywanego w działaniach komunikacyjnych obejmującej: a) stworzenie hasła lub haseł kampanii w wersji popular i w wersji rozbudowanej w języku polskim i angielskim, b) stworzenie logotypu, c) stworzenie key visual, do wykorzystania we wszystkich materiałach stworzonych w ramach projektu. Wykonawca przedstawi co najmniej 3 projekty w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. Korekty w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania uwag od Zleceniodawcy. Ponadto zgodnie z par. 8 umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do całości projektu wizualizacji powstałych w wyniku realizacji zamówienia. 2. Event publicznie prezentujący projekt i źródła jego finansowania obejmujący zarówno jego prezentację widzom (w tym mieszkańcom), jak i atrakcyjny program artystyczny oraz usługi rozrywkowe dla max. 10.000 uczestników, zgodnie z następującymi wytycznymi: a) parametry techniczne sceny zgodne z raiderami wykonawców jednak nie mniejsze niż: - scena zadaszona o wymiarach co najmniej 12x10 metrów, - nagłośnienie o parametrach co najmniej takich jak: zestaw CODA Audio lub równoważny tj. - system liniowy, moc po 25 kW na stronę, - oświetlenie: 40 głów o parametrach co najmniej takich jak CP 1200 - 22 sztuki, MAC 500 (mechaniczny IRIS, rotujący potrójny pryzmat, mechaniczne ściemnianie, regulowane strobo do 20 Hz,14 dichronicznych filtrów koloru, 4 dichroniczne filtry CTC, 9 stałych metalowych gobo, 5 wymienialnych rotacyjnych gobo, ruch w panoramie 440 stopni, ruch wertykalny 306 stopni, mechaniczna, regulacja strumienia światła do 15 stopni, żarówka MSR 575 Watt) - 6 sztuk, MAC 300 - (Tarcza kolorów: 6 + otwarty, ściemnianie: 0 - 100% stroboskop: 0 - 14 Hz, zoom: 0 - 17°, ruch w panoramie 540°( 0.013° krok), ruch wertykalny 265°( 0.007° krok 6 sztuk, MAC 250 krypton (Lampa 250W MSD 250/2, focus 2m do nieskończoności, dimmer mechaniczny, strobo Hz 14Hz, tarcze kolorów 1 - split, tęcza, ilość kolorów na tarczy 12, wymienne kolory, tarcze gobo obrotowe 7 gobo, Gobo Index, tarcze efektowe 3-krotny pryzmat, stacjonarne gobo, dodatkowe soczewki wąskokątne 14°Zakres ruchu Pan (Tilt 540°) 257° - 10 sztuk, pary - 100 sztuk, stroboskopy - 5 sztuk. Ww parametry są parametrami minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego, jakie winien posiadać oferowany sprzęt. Ponadto Wykonawca zapewnia: 1) maszyny do dymu, 2) ochronę, barierki, toalety, wodę pitną, kosze na odpadki, 3) konferansjera, 4) program promocyjno-artystyczny oraz występy gwiazd, 5) program rozrywkowy dla dzieci, 6) garderoby i zaplecze sanitarno-higieniczne. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować event zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów dot. organizowania imprez masowych oraz dopełnić wszelkich obowiązków z nich wynikających (w tym uzyskanie wymaganych pozwoleń i ponoszenie kosztów z tym związanych). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i ponieść koszty związane z dostępem do prądu i jego zużyciem. Uzyskanie zezwoleń na zajęcie terenu oraz ponoszenie kosztów z tym związanych obciążają Wykonawcę. Szczegółowy program imprezy Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej 2 miesiące przed organizacją imprezy. Program musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 3. Kreację, produkcję i rozwój strony internetowej, tj. stworzenie kompleksowego, interaktywnego narzędzia promującego inwestycję i obiekt, w trzech pełnych wersjach językowych (polska, angielska, niemiecka). a) Parametry techniczne strony internetowej: - strona musi być wyposażona w moduł CMS umożliwiający bieżące zarządzanie informacjami, - platformę systemową winien stanowić język PHP i baza (lub bazy) danych MySQL, wykorzystanie technologii client-side przy prezentacji strony, - zaproponowane rozwiązanie winno być oparte o bazę danych, - interfejs użytkowników uprawnionych do umieszczania informacji na stronie musi zapewniać możliwie łatwą zmianę szaty zewnętrznej portalu bez konieczności zmiany struktury danych - narzędzia do tworzenia nowych i edycji istniejących schematów, - strona musi być wyposażona w narzędzia do prowadzenia statystyk, związanych z ruchem na stronie (liczba odwiedzin, ilość tzw. unikalnych użytkowników, skąd pochodzą internauci (kontynent, państwo, miasto itp.), - strona musi spełniać wymagania W3C, WAI, WCAG 1.0 LEVEL DUBLE-A oraz inne powszechnie przyjęte standardy dostępności informacji publicznej dla osób niepełnosprawnych. b) Strona musi zawierać: - interaktywną mapę, - informacje o mieście i obiekcie w ilości nie większej niż 30 stron maszynopisu (1800 znaków na stronie wliczają się do tego również spacje i znaki interpunkcyjne) - ofertę obiektu, - bazę teleadresową, - intro wykorzystujące spot stanowiący 9. punkt przedmiotu zamówienia, - galerię zdjęć (które zapewnia Wykonawca), przedstawiającą walory miasta, - formularz kontaktowy, FAQ, linki, pliki z ofertą do pobrania. c) układ graficzny, kolorystyka i elementy graficzne takie jak butony muszą być zgodne z identyfikacją wizualną projektu. 4. Gadżety reklamowe - koce polarowe z nylonowym uchwytem, oznaczone logotypami, charakteryzujące się wysoką jakością wykonania, o grubości 300 i wymiarach minimalnych: 160 x 125 cm, kolorystyka zgodna z wizualizacją kampanii - 500 sztuk. 5. Gadżety reklamowe - plecaki poliestrowe - wymiary minimalne: 35 x 45 x15 cm, minimum 1 główna przegroda i 1 kieszeń przednia na zamek, logotypy, kolorystyka zgodna z wizualizacją kampanii - 1000 sztuk. 6. Ulotki promujące projekt i źródła dofinansowania -10 000 szt, format: A4 do DL, druk: kolor 4+4. Dostarczenie wydrukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego. Wykonanie projektu ulotki oraz treść wykonana przez Wykonawcę zgodnie z wizualizacją kampanii. Wykonawca przedstawi co najmniej 2 projekty do 2 wzorów ulotek w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy. Wydruk po zaakceptowaniu ostatecznej wersji przez Zamawiającego. Ponadto zgodnie z par. 8 umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowań, utworów i dokumentacji powstałych w wyniku realizacji Zamówienia. Dostarczenie wydrukowanych materiałów w ciągu 7 dni roboczych od zaakceptowania projektu. 7. Tablice informacyjno-pamiątkowe promujące projekt - 3 sztuki. Wymiar: 150 x 200 cm, grubość:15 mm, druk: kolor 4x4. Projekt i wykonanie tablicy wraz z konstrukcją do jej ustawienia w terenie i montażem. Tablice zostaną wykonane po akceptacji projektu przez Zamawiającego. Tablice muszą zostać wykonane i umieszczone we wskazanych przez Zamawiającego miejscach najpóźniej do 30 dni od rozpoczęcia rzeczowej realizacji projektu. 8. Kampania telewizyjna - produkcja i emisja spotu reklamowego w telewizji o zasięgu co najmniej regionalnym, minimalna długość spotu -15 sekund, minimalny czas trwania kampanii: 2 tygodnie. Wykonanie projektu oraz treść dostarczone przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi co najmniej 3 projekty w terminie do czterech tygodni przed emisją. Korekty w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania uwag od Zleceniodawcy. Emisja po zaakceptowaniu ostatecznej wersji przez Zamawiającego. Emisja spotów wg harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Informacja e-mailowa dla Zleceniodawcy o terminie emisji z 3-dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca przekaże zamawiającemu najpóźniej do dwóch dni przed pierwszą emisją nagrany spot na płycie DVD w formacie wmv oraz avi. Ponadto zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowań, utworów i dokumentacji powstałych w wyniku realizacji zamówienia. 9. Emisja spotu reklamowego na antenie radia o zasięgu co najmniej regionalnym - min. 6 emisji spotu długości 30 sekund z lektorem oraz podkładem muzycznym, okres kampanii: 2 tygodnie. Wykonawca przedstawi 3 propozycje spotu radiowego do akceptacji Zamawiającemu (w terminie dwa tygodnie przed emisją pierwszego spotu). Emisja spotów wg harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Emisja w godzinach od 8:00 do 20:00. Wykonawca przekaże Zamawiającemu spot na nośniku CD. Ponadto zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowań, utworów i dokumentacji powstałych w wyniku realizacji zamówienia. 10. Reklama w prasie - opracowanie graficzne zgodne z Key Visualem i zakup powierzchni reklamowej w wydaniach tytułów prasowych obejmujących swym zasięgiem miasto Piekary Śląskie - minimum 3 emisje półstronicowe na stronach redakcyjnych, fullkolor. Wykonanie projektu (oprawa graficzna) oraz treść dostarczona przez Wykonawcę. Wykonawca przedstawi co najmniej 3 różne projekty każdego z trzech ogłoszeń. Wykonawca musi przedstawić projekt na 1 miesiąc przed emisją, a Wykonawca Zaakceptuje projekt najpóźniej 2 tygodnie przed emisją. Wydruk po zaakceptowaniu ostatecznej wersji przez Zamawiającego. Ponadto, zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowań, utworów i dokumentacji powstałych w wyniku realizacji zamówienia. Materiały będące wynikiem realizacji umowy podlegają dostarczeniu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem. B. Celem kampanii promocyjnej jest podniesienie świadomości opinii publicznej na temat efektów i korzyści realizacji inwestycji oraz udziału środków UE w realizowanym projekcie. Środki informacyjne i promocyjne winny być tak dobrane, by zapewnić jak największy odbiór społeczny. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi - 130 909, 50 zł. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. CPV 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: atrakcyjność kampanii promocyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach