Ministerstwo Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 71 50 , fax. 22 273 89 22
- Data zamieszczenia: 2017-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3
00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 273 71 50, fax. 22 273 89 22
REGON: 14031558300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mr.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnej w Internecie zachęcającej do korzystania z Funduszy Europejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie i realizacja kampanii informacyjnej w Internecie, zachęcającej do korzystania z Funduszy Europejskich, skierowanej do wskazanych grup docelowych oraz wskazująca na korzyści, jakie daje społeczeństwu realizacja projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich. Kampania będzie oparta o Strategię komunikacji FE (dostępną na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/5832/Strategia_komunikacji_PS_2014_2020_30_06_2015.pdf). Kampania ma prezentować dostępną ofertę Funduszy Europejskich i zostanie skierowana do konkretnych, wskazanych grup docelowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ, Kosztorys Zadania, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8a oraz Narzędzia kampanii Internetowej, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 8b do Formularza Ofertowego b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) koncepcję kreatywnej dla grup docelowych „młodzież neet”, młodzi przedsiębiorczy, inni beneficjenci, ogół społeczeństwa, w tym: • propozycję hasła kampanii; • ogólny opis koncepcji kreatywnej całej kampanii oraz wizualizacja motywu przewodniego (key visual); • rozwiązania kreatywne do internetu: - przykładowy projekt banneru w formacie double billboard; - przykładowy projekt banneru w formacie skyscraper; - 10 przykładowych egzekucji kreacji do wykorzystania w mediach społecznościowych (z czego m.in. 1 post z infografiką, 1 reklama w aktualnościach na Facebooku, 1 reklama na LinkedIn, 1 post z plikiem gif lub w formie canvy).Wśród 10 przykładowych egzekucji kreacji powinny się znaleźć: 3 przykładowe egzekucje kreacji dla młodzieży NEET, 3 przykładowe egzekucje kreacji dla młodych przedsiębiorczy, 1 przykładowa egzekucja kreacji dla przedstawicieli grupy pracownicy jednostek naukowych (naukowcy, doktoranci, pracownicy odpowiedzialni za pozyskiwanie grantów), 1 przykładowa egzekucja kreacji dla przedstawicieli organizacji pozarządowych, JST., 2 przykładowe egzekucje kreacji dla ogółu społeczeństwa - przykładowe grafiki do wykorzystania w remarketingu; - projekt mailingu tekstowego skierowanego do młodzieży NEET (do wysłania przez konsultantów Punktów Informacyjnych do bazy adresów mailowych pozyskanych za pośrednictwem formularza kontaktu, do którego będzie linkować podstrona dla młodzieży NEET - zgodnie z opisem zawartym w Zadaniu nr 4); - projekt podstrony skierowanej do MŚP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej 20-lecia Funduszy Europejskich na Mazowszu
Dodano: 2024-06-19 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31