Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: zorganizowanie półkolonii w formie wypraw turystycznych

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: zorganizowanie półkolonii w formie wypraw turystycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie półkolonii w formie wypraw turystycznych I. Wyprawa do Wrocławia do Teatru lub Kina Ilość osób - minimalna grupa 10 osób maksymalnie 20 osób, W CENIE: Koszt przejazdu - autokarem, opłata parkingowa. Bilety wstępu do wszystkich obiektów w planie wycieczki (teatr/ kino, muzea itp.) opłata przewodnika, Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników wyjazdu, Zapewnienie wyżywienia - w postaci ciepłego posiłku - obiad (np.: McDonald), podwieczorek w postaci kanapki, napoju i słodyczy, Zapewnie - opiekunów grupy, zgłoszenie wyjazdu policji w celu kontroli kierowcy oraz pojazdu, przygotowanie oświadczeń dla rodziców. o wyrażaniu zgody na udział dziecka w wyprawie. W cenie zakup materiałów edukacyjnych dla dzieci i pamiątek:. w postaci płyty CD ze zdj. z wycieczki, czepki, okulary na basen, pamiątka z zoo do ceny 10 zł (na jedną osobę). Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci, które brały udział w wyjeździe (lista ta będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej) oraz udokumentuje wyjazd w formie zdjęć, które przekaże Zamawiającemu wraz ze zgodą dotyczącą przetwarzania danych osobowych podpisaną przez rodziców/opiekunów dziecka. Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie później jak 14 dni po zorganizowanej wycieczce. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumenty z obowiązującym logo Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku nie prawidłowości dokumenty podlegają wymianie. II. Wyprawa do Poznania (zwiedzanie miasta, wejście do Muzeum Archeologicznego, warsztaty dla dzieci w muzeum, pobyt w Ecotropicanie). Ilość osób - minimalna grupa 10 osób maksymalnie 20 osób W CENIE: Koszt przejazdu - autokarem, opłata parkingowa Bilety wstępu do wszystkich obiektów w planie wycieczki - zwiedzanie starego rynku, wycieczka do Muzeum Archeologicznego, warsztaty dla dzieci w muzeum archeologicznym, wejście do Ecotropicany, przewodnik - itd. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników wyjazdu, Zapewnienie wyżywienia - w postaci ciepłego posiłku - obiad (np. Pizzeria), podwieczorek w postaci kanapki, napoju i słodyczy. Zapewnie - opiekunów grupy, zgłoszenie wyjazdu policji w celu kontroli kierowcy oraz pojazdu, przygotowanie oświadczeń dla rodziców o wyrażaniu zgody na udział dziecka w wyprawie. W cenie zakup materiałów edukacyjnych dla dzieci i pamiątek:. w postaci płyty CD ze zdj. z wycieczki, zakup pamiątki do ceny 10 zł (na jedną osobę). Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci, które brały udział w wyjeździe (lista ta będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej) oraz udokumentuje wyjazd w formie zdjęć, które przekaże Zamawiającemu wraz ze zgodą dotyczącą przetwarzania danych osobowych podpisaną przez rodziców/opiekunów dziecka. Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie później jak 14 dni po zorganizowanej wycieczce. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumenty z obowiązującym logo Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku nie prawidłowości dokumenty podlegają wymianie. III. Wyprawa do Rogowa do Parku Dinozaurów Ilość osób - minimalna grupa 10 osób maksymalnie 20 osób W CENIE: Koszt przejazdu - autokarem, opłata parkingowa. Bilety wstępu do wszystkich obiektów w planie wycieczki - zwiedzanie parku i korzystanie z atrakcji oferowanych przez park, uczestnictwo w zajęciach edukacyjnych np. paleontologicznych. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników wyjazdu, Zapewnienie wyżywienia - w postaci ciepłego posiłku - obiad, podwieczorek w postaci kanapki, napoju i słodyczy. Zapewnie - opiekunów grupy, zgłoszenie wyjazdu policji w celu kontroli kierowcy oraz pojazdu, przygotowanie oświadczeń dla rodziców o wyrażaniu zgody na udział dziecka w wyprawie. W cenie zakup materiałów edukacyjnych dla dzieci i pamiątek np. w postaci płyty CD ze zdj. z wycieczki , zakup pamiątki do ceny 10 zł (na osobę), Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci, które brały udział w wyjeździe (lista ta będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej) oraz udokumentuje wyjazd w formie zdjęć, które przekaże Zamawiającemu wraz ze zgodą dotyczącą przetwarzania danych osobowych podpisaną przez rodziców/opiekunów dziecka. Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie później jak 14 dni po zorganizowanej wycieczce. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumenty z obowiązującym logo Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku nie prawidłowości dokumenty podlegają wymianie. IV. Wyprawa do Torunia (Planetarium Astronomiczne Orbitarium, zwiedzanie miasta) Ilość osób - minimalna grupa 10 osób maksymalnie 20 osób, W CENIE: Koszt przejazdu - autokarem, opłata parkingowa. Bilety wstępu do wszystkich obiektów w planie wycieczki Planetarium, przewodnika itd., Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników wyjazdu, Zapewnienie wyżywienia -w postaci ciepłego posiłku - obiad, podwieczorek w postaci kanapki, napoju i słodyczy, Zapewnie - opiekunów grupy, zgłoszenie wyjazdu policji w celu kontroli kierowcy oraz pojazdu, przygotowanie oświadczeń dla rodziców o wyrażaniu zgody na udział dziecka w wyprawie. W cenie zakup materiałów edukacyjnych dla dzieci i pamiątek np. w postaci płyty CD ze zdj. z wycieczki , zakup pamiątki do ceny 10 zł (na jedną osobę). Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci, które brały udział w wyjeździe (lista ta będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej) oraz udokumentuje wyjazd w formie zdjęć, które przekaże Zamawiającemu wraz ze zgodą dotyczącą przetwarzania danych osobowych podpisaną przez rodziców/opiekunów dziecka. Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie później jak 14 dni po zorganizowanej wycieczce. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumenty z obowiązującym logo Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku nie prawidłowości dokumenty podlegają wymianie. Termin realizacji: Realizacja zamówienia następować będzie w okresie od sierpnia do 15 grudnia 2011 roku w terminach ustalonych szczegółowo z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach