Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: zorganizowanie opieki przedszkolnej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: zorganizowanie opieki przedszkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie opieki przedszkolnej Ilość dzieci kwalifikujących się do opieki przedszkolnej - minimalnie 5 dzieci - maksymalnie grupa 20 dzieci, Miejsce - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. Celem tego zadania jest ułatwienie Beneficjentom projektu uczestnictwa w proponowanych formach wsparcia poprzez zapewnienie fachowej opieki dla dzieci Beneficjentów. W cenie opieki przedszkolnej: zapewnienie materiałów do gier i zabaw( papier, kredki, papier kolorowy, farby, klej do papieru itp.), zapewnienie posiłku dla dzieci ( w zależności od liczby godzin świadczonej opieki przedszkolnej - do 3 godzin posiłek w postaci kanapki i napoju, od 3 do 5 godzin ciepły posiłek z napojem, natomiast powyżej 5 godzin dwa posiłki w tym jeden ciepły posiłek). Placówka zobowiązuje się zapewnić wykwalifikowaną kadrę. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia listy obecności dzieci w przedszkolu w danym miesiącu. Lista będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej oraz podpisem rodziców korzystających z opieki przedszkolnej. Ponadto usługa ta będzie dokumentowana w sposób multimedialny (zdjęcia). Zdjęcia będą przekazane zamawiającemu wraz z dokumentacją. Wykonawca zobowiązuje się przygotować oświadczenia dotycz. przetwarzania danych osobowych i przekazać do podpisu osób korzystającym z opieki przedszkolnej. Oświadczenie to będzie konieczne przy wykorzystaniu zdj. z opieki przedszkolnej w artykułach prasowych. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia w siedzibie placówki Logo Unii Europejskiej, Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a tam gdzie to możliwe opis , Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Logo Europejskiego Funduszu Społecznego. Kwalifikacje opiekunów - ukończone Studia Pedagogiczne - doświadczenie w pracy z dziećmi. Placówka powinna spełniać wymogi Ministra Edukacji Narodowej oraz wymogi BHP. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci korzystające z opieki przedszkolnej. Termin realizacji: Realizacja zamówienia następować będzie w okresie od sierpnia do 15 grudnia 2011 roku w terminach ustalonych szczegółowo z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach