Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.” wraz z obsługą prawną zawartych umów w sprawie zamówienia publicznego

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21300 Radzyń Podlaski, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 343 16 32 , fax. 83 343 16 32
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
    ul. Lubelska 5
    21300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 343 16 32, fax. 83 343 16 32
    REGON: 6062721200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.” wraz z obsługą prawną zawartych umów w sprawie zamówienia publicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu przez Wykonawcę niżej wymienionych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. ,,Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.’’: 1) nadzór budowlany dla przedsięwzięcia budowy hali sortowni do odpadów komunalnych zebranych selektywnie z linią sortowniczą, linią do demontażu odpadów gabarytowych, linią do kompaktowania styropianu oraz zaplecza magazynowego i socjalnego, 2) budowa systemu zagospodarowania wód opadowych, 3) budowa hali sortowni do odpadów komunalnych zebranych selektywnie z linią sortowniczą, linią do demontażu odpadów gabarytowych, linią do kompaktowania styropianu oraz zapleczem magazynowym i socjalno-administracyjnym, 4) wyposażenie związane z rozbudową infrastruktury do selektywnej zbiórki i przetwarzania odpadów: ładowarka, 5) wyposażenie związane z rozbudową infrastruktury do selektywnej zbiórki i przetwarzania odpadów: dwa wózki widłowe, 6) wyposażenie związane z rozbudową infrastruktury do selektywnej zbiórki i przetwarzania odpadów: samochód dostawczy, 7) wyposażenie związane z rozbudową infrastruktury do selektywnej zbiórki i przetwarzania odpadów: kruszarka do gruzu z sitem, 8) wyposażenie związane z rozbudową infrastruktury do selektywnej zbiórki i przetwarzania odpadów: rozdrabniacz gabarytów, 9) wyposażenie związane z rozbudową infrastruktury do selektywnej zbiórki i przetwarzania odpadów: kompaktor styropianu, 10) wyposażenie mobilne kompostowni: przerzucarka pryzm kompostowych, 11) wyposażenie mobilne kompostowni: dwie ładowarki, 12) wyposażenie mobilne składowiska: kompaktor, spycharka, 13) wyposażenie mobilne kompostowni: sito mobilne do kompostu, 14) system do dezodoracji kompostowni i placu kompostowni z urządzeniami zasilającymi, 15) stałe urządzenia gaśnicze 2 sztuki, 16) mobilne urządzenia gaśnicze 2 sztuki, 17) łyżka przesiewająco-krusząca, 18) wyposażenie związane z rozbudową infrastruktury do selektywnej zbiórki i przetwarzania odpadów: samochód hakowiec, wraz z obsługą prawną zawartych umów w sprawie zamówienia publicznego. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 79100000-5 usługi prawnicze. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia do zrealizowania przez wybranego Wykonawcę obejmuje: ETAP I - Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu pn. ,,Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.’’ w zakresie wynikającym z ust. 1 pkt 1-18 SIWZ – obowiązki Wykonawcy w ramach każdego z wyszczególnionych postępowań: 1) udzielanie na rzecz Zamawiającego informacji i wyjaśnień oraz sporządzanie pisemnych opinii, dotyczących obowiązujących przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych; 2) wybór odpowiedniego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3) określenie możliwości wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podzielonego na części, objętego postępowaniami wskazanymi w ust. 1 pkt 1-18, w kontekście obowiązku Zamawiającego wynikającego z art. 96 ust. 1 pkt 11 PZP; 4) zaopiniowanie pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych opracowanego przez Zamawiającego (lub na jego zlecenie), opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności w związku z art. 29 i 30 PZP; 5) przygotowanie w uzgodnionym z Zamawiającym terminie (wg. ustalonego wspólnie harmonogramu), dokumentacji związanej z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami (z wyjątkiem dokumentów związanych z opisem przedmiotu zamówienia) oraz wszelkich zmian do ich treści, dokonywanych w wyniku udzielanych wyjaśnień i modyfikacji SIWZ (z wyłączeniem wyjaśnień i modyfikacji dotyczących opisu przedmiotu zamówienia); 6) formalnoprawne doradztwo Zamawiającemu we wszystkich czynnościach dotyczących przeprowadzenia przedmiotowych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, tzn.: a) sprawdzenie projektu ogłoszenia o zamówieniu lub jego zmian oraz ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; b) udzielanie wyjaśnień do treści SIWZ (z wyjątkiem zapytań dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, które mogą być weryfikowane przez Wykonawcę tylko pod względem ich zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych); c) udział w pracach komisji przetargowej w charakterze biegłego, w tym podczas czynności badania i oceny ofert, formułowania wezwań do uzupełnienia bądź wyjaśnienia ofert, analizy przesłanek wykluczenia Wykonawcy, odrzucenia ofert oraz unieważnienia postępowania; d) przygotowanie stanowiska oraz reprezentacja Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą (i ewentualnie sądem okręgowym), w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w ramach przygotowywanego przez Wykonawcę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ETAP II - Obsługa prawna umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych w ramach projektu pn. ,,Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.’’ i rozstrzygnięcia postępowań, o których mowa w ust. 1 pkt 1-18 SIWZ -– obowiązki Wykonawcy w ramach każdej z umów: 1) zatwierdzenie pod względem formalnoprawnym zawartych przez Zamawiającego umów w sprawach udzielanych zamówień publicznych; 2) udzielanie na rzecz Zamawiającego informacji i wyjaśnień oraz sporządzanie pisemnych opinii, dotyczących zawartej umowy oraz jej realizacji przez Wykonawców, w świetle obowiązujących przepisów, a także postanowień umownych. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 0/100 zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Zamawiającego, tj. Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. [adres: ul. Lubelska 5, 21-300 Radzyń Podlaski]; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych Wykonawców. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego 27 8046 0002 2001 0104 1163 0002 z dopiskiem: Wadium do przetargu - Znak sprawy: 3/ZP/2017 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2-5 tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 8. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach